تبلت لنوو مدل Tab 4 8 4G

تبلت لنوو مدل Tab 4 8 4G ویژگی‌های منحصربفردی دارد که آن را در قیاس با سایر محصولات هم‌رده‌اش کاملاً متمایز ساخته است.  این دستگاه از شبکه‌ی ارتباطی ۴G بهره می‌برد و قابلیت مکالمه دارد. صفحه‌نمایش این تبلت قابلیت دریافت ده لمس همزمان را دارد و فناوری بکاررفته در آن LCD است. صفحه نمایش درنظر گرفته شده برای تبلت لنوو مدل Tab 4 8 4G، هشت اینچ با وضوح تصویر ۸۰۰×۱۲۸۰ است. به نظر می‌رسد با وجود چنین ویژگی هایی این تبلت برای تماشای فیلم و عکس، مناسب باشد. دیگر ویژگی‌های مثبتی که درباره این دستگاه قابل ذکرند عبارت است از: سخت‌افزار قابل قبول، طراحی زیبا و بدنه باکیفیت و وزن و ابعاد مناسب. البته این تبلت ویژگی‌هایی منفی‌ای نیز دارد که از میان آنها می‌توان دوربین‌های معمولی با توجه به جدید بودن دستگاه و میزان رم و ظرفیت پایین اشاره کرد. لنوو در این تبلت، سیستم‌عامل نسخه‌ی ۷٫۱ شرکت گوگل را به ‌خدمت گرفته و برای تامین انرژی این محصول زیر قاب پشتی آن، یک باتری با‌ ظرفیت ۴۸۵۰‌ میلی‌آمپر ساعت قرار داده است. نکته شایان ذکر نهایی درباره تبلت لنوو مدل Tab 4 8 4G وجود دو سنسور پنج و دو مگاپیکسلی در آن است. این محصول ۳۲۰گرمی در دو رنگ سفید و مشکی تولید شده است.

تبلت لنوو مدل Tab 4 8 4G

مشخصات تبلت لنوو مدل Tab 4 8 4G

ابعاد : ۸٫۳ × ۱۲۴ × ۲۱۱ میلی متر

وزن : ۳۲۰ گرم

امکانات : قابلیت نصب سیم‌کارت، قابلیت مکالمه

قابلیت پشتیبانی از سیم کارت : دارد – دو سیم کارت

قطع سیم کارت :سایز نانو (۸٫۸ × ۱۲٫۳ میلی‌متر)

ساختار بدنه : پلاستیک

تراشه : Qualcomm MSM8917 Snapdragon 425 Chipset

پردازنده‌ی مرکزی : Quad-core Cortex-A53 CPU

فرکانس پردازنده‌ی مرکزی : ۱٫۴ گیگاهرتز

پردازنده‌ی گرافیکی : Adreno 308 GPU

دوربین اصلی : NHVN 

رزولوشن دوربین : ۵ مگاپیکسل

فلش : ندارد 

قابلیت‌های دوربین : قابلیت ثبت موقعیت جغرافیایی عکس‌ها و فیلم‌ها (Geo-Tagging)قابلیت فوکوس با اشاره روی سوژه (Touch Focus)قابلیت تشخیص چهره (Face Detection)

دوربین سلفی : دارای سنسور با رزولوشن ۲ مگاپیکسل

مقدار رم : ۲ گیگابایت

حافظه داخلی : ۱۶ گیگابایت

پشتیبانی از کارت حافظه : microSD

حداکثر ظرفیت کارت حافظه : ۱۲۸ گیگابایت

نوع : LED-backlit IPS LCD

بازه اندازه صفحه نمایش : بین ۸ تا ۱۰ اینچ

اندازه : ۸٫۰ اینچ

رزولوشن : HD | 1280 x 800 پیکسل

تراکم پیکسلی : ۱۸۹ پیکسل بر اینچ

سایر قابلیت‌ها : قابلیت دریافت تا ۱۰ لمس همزماننسبت تصویر ۱۶:۱۰حسگرها : شتاب‌سنج (Accelerometer)، مجاورت (Proximity Sensor)

بلندگو : دارد 

جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا: دارد 

سیستم عاملAndroid

نسخه سیستم عامل : Nougat 7.1

باتری  : باتری غیرقابل تعویض و یک‌سلولی لیتیوم‌پلیمری با ظرفیت میلی‌۴۸۵۰ میلی‌آمپرساعت

کارکرد باتری : ۱۴ روز در حالت آماده به کار

سایر قابلیت‌ها : HSPA با سرعت دانلود ۴۲٫۲ مگابیت بر ثانیه و آپلود ۵٫۷۶ مگابیت بر ثانیهLTE از نوع Cat4 با سرعت دانلود ۱۵۰ مگابیت بر ثانیه و آپلود ۵۰ مگابیت بر ثانیهدارای گواهینامه RoHS

اقلام همراه تبلت : دفترچه‌ راهنما، کابل USB، شارژر

تعمیرات تبلت لنوو

تعمیرات تبلت لنوو مدل Tab 4 8 4G و سایر مدلهای این محصول، یکی از خدمات تخصصی ارائه شده در نمایندگی لنوو است که با رعایت تمامی پارامترهای بایسته و ضروری انجام می پذیرد و پارت مجزایی را به خود اختصاص داده است؛ کاربران گرامی می توانند با حضور در پارت تعمیرات تبلت Lenovo تخصصی ترین خدمات مرتبط با دستگاه خویش نظیر تعویض ال سی دی تبلت لنوو را دریافت نمایند و در صورت نیاز اشکالات نرم افزاری یا سخت افزاری پیش آمده در آن را رفع و حل نمایند. برخی از این مشکلات این دستگاه که در مرکز تعمیر تبلت لنوو رفع می گردند عبارتند از: ویروسی شدن و آلودگی به نرم افزارهای خراب و یا بدافزار، خرابی سیستم عامل، خرابی بخش های مختلف سخت افزار نظیر باطری ها، شکستگی تاچ و ال سی دی، بروز اختلال در تاچ و… .

قطعات مختلف تبلت

انواع پورت

باتری

مادر برد

CPU

تاچ پد

فلت تصویر

RAM

هارد

قاب و لولا

صفحه نمایش

چیپ گرافیک

کیبورد

تعمیرات تبلت لنوو مدل Tab 4 8 4G یکی از خدمات تخصصی ارائه شده در این مرکز می باشد که با توجه به ظرافت های موجود در این محصول با استفاده از تجهیزات سازگار با آن و با بهره مندی از جدیدترین ترفندهای تعمیر انجام می پذیرد. بهره‌مندی کارشناسان مرکز تعمیرات تبلت لنوو از بروزترین ابزارآلات تعمیر، ضمن سرعت‌بخشی به عملیات تعمیر، کیفیت خدمات ارائه شده در این راستا را بهبود و ارتقاء بخشیده و سبب کسب رضایت مشتریان و صاحبان این دستگاه گشته است.

ات ارائه شده توسط کارشناسان فنی این مجموعه بهره‌مند گردید. تمامی اقدامات تعمیر تبلت لنوو  Tab 7 Essential TB-7304I و سایر تبلت های این برند در این مرکز، بر اساس استانداردهای جهانی و اصول علمی مطرح شده از سوی کمپانی لنوو صورت می‌پذیرد.

فروشگاه مرکزی لنوو تیمی از برترین کارشناسان حوزه فروش را به همکاری فراخوانده است تا مراجعان و مشتریان محترم قادر باشند با دریافت تخصصی ترین مشاوره های پیش از خرید، با آگاهی تمام و بی هیچ شک و ابهامی، نسبت به خرید تبلت لنوو مدل Tab 4 8 4G و سایر مدلهای این دستگاه اقدام نمایند. در صورتی که شما نیز قصد خرید یکی از تبلت های لنوو و یا سایر تولیدات این شرکت را دارید، می‌توانید اطلاعات مورد نیاز خود را از کارشناسان فروشگاه مرکزی لنوو دریافت نمایید. کارشناسان فروشگاه مرکزی لنوو به دلیل ارتباط‌های مداوم با سایت‌های خبری، سایت اصلی کمپانی لنوو و نیز کار با محصولات این شرکت (چه در زمینه فروش و چه در زمینه تعمیر) تخصص و تسلط جامعی در ارتباط با ساختار و عملکرد محصولات این شرکت یافته‌اند و می‌توانند راهنمای مشتریان گرامی فروشگاه مرکزی لنوو در هر زمینه‌ای باشند.

نمایندگی تعمیرات لنوو ارائه دهنده تخصصی ترین سرویسهای نرم افزاری و سخت افزاری مرتبط با تبلت لنوو مدل Tab 4 8 4G و سایر مدلهای این محصول به متقاضیان است. در مرکز تعمیرات لنوو تیمی از خبره‌ترین کارشناسان تعمیر حضور دارند تا سرویس های تخصصی مرتبط با این دستگاه را به مراجعان ارائه دهند. برای آندسته از کاربرانی نیز که به هر دلیل امکان تحویل دستگاه به تعمیرگاه را ندارند، سرویس «تحویل در محل تبلت لنوو» در نظر گرفته شده است. در این سرویس، پیک‌های نمایندگی تعمیرات لنوو، در محل مورد نظر حضور یافته، دستگاه را دریافت کرده و به تعمیرگاه مرکزی لنوو انتقال می دهند. تبلت تعمیر شده، پس از اتمام تعمیرات مجدداً توسط پیک این مرکز، به آدرس ثبت شده، تحویل داده می شود.

نمایندگی تعمیرات لنوو

نمایندگی تعمیرات لنوو به موازات حضور گستردۀ دستگاه‌های لنوو در بازارهای داخلی و به تبع آن نیاز کاربران آن‌ها به خدمات تعمیر و ترمیم، تمرکز خود را بر جذب مهندسان کارآمد این حوزه و ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات تعمیر کپی لنوو گماشته است. گزینش کارشناسان مرکز تعمیرات لنوو پس از آنالیزهای بسیار صورت گرفته و متخصصان این حوزه پس از طی دوره‌های علمی و عملی به همکاری فراخوانده شدند. مدیریت مرکز تعمیرات لنوو به سبب اطمینان از عملکرد کارشناسان تعمیر خود، تمامی عملیات اجرا شده به دست کادر فنی خویش را گارانتی نموده و به شما این اطمینان را می‌دهد که خدمات ارائه شده از بالاترین کیفیت ممکن برخوردار باشند. واحدهای ارائه دهنده خدمات در نمایندگی تعمیرات لنوو در بخش زیر معرفی شده است.

نمایندگی لنوو

نمایندگی لنوو در راستای ارائه برترین خدمات فروش و تعمیرات لنوو، کادری مجرب از میان زبده‌ترین مهندسان این حوزه را به کار گرفته و در تلاش است تا بالاترین سطح کیفی خدمات را به شما هموطنان گرامی ارائه نماید. نمایندگی لنوو یکی از مراکز رسمی موجود در کشور می‌باشد که بر اساس استانداردهای روز دنیا در دو حوزه مرتبط با تولیدات کمپانی لنوو فعالیت دارد؛ حوزه‌یِ نخستِ این فعالیت، فروش و عرضه محصولات لنوو و دیگری ارائه سرویس ها و خدمات پس از فروش محصولات این شرکت می باشد.

اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول در سایر بخش های وبسایت قابل پیگیری است.

محصولات لنوو
سوالات متداول لنوو
اخبار لنوو
مقالات لنوو