آل این وان S200 Z – F لنوو

کامپیوترهای همه کاره یا آل این وان ها، به دلیل جای کمتری که اشغال می کنند و البته توانایی های بالایی که دارند، روز به روز بیشتر مورد توجه کاربران قرار می گیرند. این محصولات به خصوص در ادارات و فروشگاه‌ها موارد مصرف زیادی دارند.

لنوو یکی از شرکت هایی است که مزایا و جذابیت های این محصول را به خوبی دریافته و توانسته با تولید انواع مدل های آل این وان، درآمدزایی خوبی را برای خود رقم بزند. آل این وان s200 z-f لنوو، یکی از محصولات این شرکت است که در این مطلب، به معرفی مشخصات فنی آن می پردازیم.

آل این وان s200 z-f لنوو

مشخصات آل این وان s200 z-f لنوو

سادگی در طراحی را می توان بارزترین مشخصه آل این وان s200 z-f لنوو به شمار آورد. به دلیل وزن ۳٫۹ کیلو گرمی و وجود یک پایه و دستگیره‌ ای کوچک در بالای بدنه، این کامپیوتر به راحتی قابل جابجا شدن می باشد. از آنجایی که این مدل برای کاربری معمول روزمره طراحی شده، سخت افزار چندان قدرتمندی در آن به کار نرفته است.

لنوو برای این مدل، به یک پردازنده مرکزی  Intel Pentium J3710 به همراه ۴ گیگابایت رم، حافظه داخلی ۵۰۰ گیگابایتی و پردازشگر گرافیکی آنبرد اکتفا کرده است. صفحه‌نمایش ۱۹٫۵ اینچی، کاربری این دستگاه را در سطحی معمولی نگه داشته و کیفیت مطلوبی را در به کاربران ارائه داده است. باید گفت که پورت‌ها و اتصالات زیادی روی آل این وان s200 z-f لنوو مشاهده نمی‌شود و تنها شاهد وجود موارد الزامی مانند پورت شبکه،  HDMI و USB روی آن هستیم.

مشخصات فنی آل این وان  S200 Z – F لنوو

ابعاد:۷۴ × ۳۴۰ × ۴۸۶ میلی‌متر

وزن:۳٫۹ کیلوگرمسازنده پردازنده: Intel

سری پردازنده: Pentium

مدل پردازنده : J3710

محدوده سرعت پردازنده: تا ۲٫۰GHz

سرعت پردازنده۱٫۶GHz up to 2.46GHz :

حافظه کش: ۲MB Cacheظرفیت حافظه داخلی:۵۰۰  گیگابایت

نوع حافظه داخلی: هارد دیسک

مشخصات حافظه داخلی: ۷۲۰۰RPMسازنده کارت گرافیک: Intel

مدل کارت گرافیک: HD Graphics

حافظه اختصاصی کارت گرافیک: بدون حافظه گرافیکی مجزا

سیستم عامل: فاقد سیستم عامل

نسخه سیستم عامل: DOSدرایو نوری: DVD-RW

توضیحات درایو نوری: DVD±RW

بلوتوث: دارای بلوتوث داخلی

کارت خوان: دارد

وب‌کم: دارد

توضیحات وب‌کم: دوربین با کیفیت HD 720p و میکروفون

حسگر اثر انگشت: ندارد

مشخصات بلندگوها: دو عدد بلندگوی ۲ وات

پورت LAN : دارد

توضیحات LAN10/100/1000Gigabit Ethernet : LAN

شبکه بی‌سیم: (Wi-Fi)  دارد

توضیحات شبکه بی‌سیم Wi-Fi802.11ac

پورت : HDMI دارد

توضیحات  HDMI : HDMI-out

پورت : VGA دارد

تعداد پورت USB Type-C : ندارد

تعداد پورت USB 3.0 : 2 عدد

تعداد پورت USB 2.0 : 2 عدد

پورت : Mini Display ندارد

پورت  Thunderbolt: ندارد

پورت  FireWire 800: ندارد

پورت Serial یا : COM نداردظرفیت حافظه رم۴ :  گیگابایت

نوع حافظه رم : DDR3نوع صفحه نمایش: LED-backlit TFT LCD

اندازه صفحه نمایش:۱۹٫۵ اینچ

دقت صفحه نمایش:۹۰۰ × ۱۶۰۰ پیکسل

صفحه نمایش لمسی: ندارد

مالتی ‌تاچ: ندارد

صفحه نمایش مات: ندارد

توضیحات صفحه نمایش: نسبت تصویر ۱۶:۹

واحد های مختلف آل این وان

چیپ

ال سی دی

ال ای دی

مادربرد

فن

مین برد

هارد

فلت هارد

فلت تاچ و ال سی دی

ریسولد چیپ

ریبال چیپ

هیت سینگ

واحد تعمیرات آل این وان لنوو

واحد تعمیرات آل این وان لنوو، ارائه دهنده ی کلیه ی سرویس ها و خدمات مورد نیاز برای بررسی، عیب یابی و رفع مشکلات این محصول به کاربران می باشد. کارشناسان زبده ای در این واحد فعالیت می کنند که تخصص بالایی در امر تعمیر داشته و خدمات را در سطحی حرفه ای ارائه می دهند.

این کارشناسان، از بین کارکشته ترین مهندسین بخش نرم افزار و سخت افزار انتخاب شده اند. همچنین باید عنوان کنیم که بررسی و ترمیم آل این وان s200 z-f لنوو نیز در شمار فعالیت های تخصصی این مرکز قرار دارد.

نمایندگی لنوو ضمن در نظر گرفتن مشغله های کاربران خود و ناتوانی برخی از کاربران برای مراجعه حضوری به این مرکز، امکان سرویس در محل آل این وان  S200 Z – F لنوو را برای آنها فراهم نموده است. با بهره مندی از این سرویس، تیم تعمیراتی در محل مورد نظر کاربران حضور پیدا کرده و دیگر نیازی به مراجعه ی کاربران به مرکز تعمیرات نخواهد بود.

شما کاربران گرامی تنها با برقراری یک تماس تلفنی و ارائه ی اطلاعات مورد نیاز، می توانید از انواع خدمات تخصصی این سرویس در محل خود برخوردار گردید.

کلیه ی خدمات مربوط به حوزه ی فروش گوشی آل این وان  S200 Z – F لنوو، توسط نمایندگی این شرکت به کاربران ارائه می گردد. این مرکز، با ایجاد یک واحد مجزا فروش، گامی بلند در جهت ارائه ی سرویس های با کیفیت به کاربران خود برداشته است.

در صورت تمایل به خرید آل این وان  S200 Z – F لنوو، می توانید با بخش فروش این محصول تماس گرفته و از مشاوره های تخصصی کارشناسان فروش این بخش بهره مند گردید. بدیهی است که فروش گوشی آل این وان  S200 Z – F لنوو پس از ارائه ی این اطلاعات راحت تر انجام شده و خریداران نیز خریدی آگاهانه و به صرفه را تجربه خواهند نمود.

در صورت مشاهده هرگونه مشکل و اختلال در آل این وان  S200 Z – F لنوو خود، می توانید روی کمک و راهنمایی تخصصی همکاران ما در نمایندگی لنوو حساب کنید. این افراد، کارشناسانی مجرب در زمینه ترمیم نرم افزاری و سخت افزاری کامپیوتر هستند. استفاده از ابزار و برنامه های روز دنیا به آنها این امکان را داده که خدمات بی نقصی را به کاربران ارائه نمایند. لازم به ذکر است که در صورت نیاز به تعویض قطعات آل این وان لنوو، قطعات جایگزین شده از بین نمونه های اورجینال انتخاب می شود.

نمایندگی لنوو، با سرلوحه قرار دادن شعار مشتری مداری به عنوان خط مشی اصلی خود، خدمات و سرویس های متنوعی را به کاربران ارائه می دهد. علاوه بر فروش و تعمیرات انواع لپ‌تاپ، موبایل، تبلت و لوازم جانبی لنوو، خدماتی همچون: مشاوره های تخصصی، برگزاری دوره های آموزش تعمیرات معتبر، خدمات مجازی و … نیز در این نمایندگی ارائه می گردد.

کارکنان کلیه ی بخش های نمایندگی لنوو، نیروهای جوان و در عین حال مجربی هستند که تمام تلاش و تمرکز خود را معطوف تحقق اصول مشتری مداری و تکریم مراجعین نموده اند. در صورت برقراری تماس و یا مراجعه به سایت نمایندگی رسمی lenovo، می توانید اطلاعات جامعی در مورد خدمات این مرکز به دست آورید.

برای اینکه کاربران نمایندگی لنوو، از خدمات با کیفیت تری در زمینه ی ترمیم محصولاتشان برخوردار شوند، واحدهای تعمیرات لنوو راه اندازی شده اند. این واحدها، به تفکیک به یکی از محصولات لنوو اختصاص پیدا کرده و کارشناسان در آنها، به بررسی و ترمیم محصول مورد نظر به صورت تخصصی می پردازند.

کادر فنی فعال در واحدهای تعمیرات لنوو، جمعی از کارکشته ترین تکنسین ها در حوزه ی ترمیم محصولات الکترونیک بوده و قادر به رفع کلیه ی مشکلات و خرابی های انواع محصولات لنوو می باشند. به سبب تعهد بالای کارکنان واحدهای تعمیرات لنوو، کاربران می توانند از تعمیر تخصصی محصول خود و استفاده از قطعات اورجینال و با کیفیت در آن، اطمینان کامل داشته باشند.

در دیگر صفحات سایت به مطالعه مقالات ، سوالات متداول ، محصولات و اخبار بپردازید.

محصولات لنوو
سوالات متداول لنوو
اخبار لنوو
مقالات لنوو