جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

لپتاپ های محبوب 2018 لنوو

کمپانی لنوو لپ تاپ های خوب، بسیار دارد. در این مقاله می خواهیم دو نمونه از لپتاپ های محبوب 2018 لنوو را به کاربران مشتاق معرفی کنیم. اگر برند لنوو را برای تهیه لپ تاپ خود انتخاب کرده اید و اگر می خواهید از بین محصولات 2018 این کمپانی یک دستگاه خوب و ایده آل را انتخاب و تهیه کنید، بد نیست نگاهی به این مقاله مفید بیاندازید. ذکر این نکته مهم خالی از لطف نیست، که نیاز به خدمات تعمیرات لپ تاپ لنوو در هر شرایطی احساس می شود. به خصوص که اگر کاربر با نکات درست کاربری به خوبی آشنایی نداشته باشد یا با وجود آشنایی آنها را رعایت نکند.

لپتاپ های محبوب 2018 لنوو

معرفی لپتاپ های محبوب 2018 لنوو

دو نمونه از لپتاپ های محبوب 2018 لنوو را در ادامه می آوریم. این دو نمونه از لپ تاپ های لنوو در لیست بهترین لپ تاپ های 2018 خود نمایی می کنند. اگر می خواهید ویژگی ها و خصوصیات آنها را بشناسید، این مقاله را از دست ندهید.

‌ Lenovo Yoga 920

Lenovo Yoga 920 یکی از لپتاپ های محبوب 2018 لنوو است که به عنوان یک لپ تاپ قابل تبدیل و کارآمد شهرت یافته است. طراحی زیبا، ضخامت باریک، قدرت خوب از ویژگی‌های مثبت و نداشتن قدرت گرافیکی، آزار دهنده بودن صفحه کلید در هنگام استفاده به عنوان تبلت و صدای زیاد فن‌های خنک کننده ویژگی‌های منفی Lenovo Yoga 920 است. در کنار این ویژگی ها باید گفت که این لپ تاپ لنوو طراحی بسیار باریک و کیفیت ساخت بسیار خوبی دارد.

می‌تواند به کمک لولای ۳۶۰ درجه خود به یک تبلت انعطاف پذیر و کارآمد تبدیل شود. هر چند Lenovo Yoga 920 کیفیت سرفیس بوک ۲ مایکروسافت را ندارد و از آن ارزان تر است، اما قدرت بسیار زیادی را در کنار یک باتری کارآمد در اختیار کاربر قرار می دهد. این لپ تاپ جایگزین مناسبی برای سرفیس بوک ۲ است و یکی از بهترین لپ تاپ های ۲۰۱۸ به شمار می‌آید.

مشخصات اصلی Lenovo Yoga 920

  • پردازشگر اینتل کور i7 سری ۸۵۵ او یو
  • کارت گرافیک اینتل یو اچ دی گرافیک ۶۲۰
  • رم ۸ گیگابایت – ۱۶ گیگابایت
  • نمایشگر ۱۳.۹ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسلی – ۱۳.۹ اینچی با رزولوشن ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسلی
  • حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت – ۱ ترابایت SSD
  • قابلیت‌های اتصالی وای فای ۱۱ac، بلوتوث ۴.۱
  • دوربین ۷۲۰ پیکسلی سلفی

Lenovo Yoga Book

Lenovo Yoga Book یکی دیگر از لپتاپ های محبوب 2018 لنوو است. این لپ تاپ، یک لپ تاپ کارآمد و اقتصادی با طراحی قابل تبدیل است. ضخامت بسیار باریک، وزن بسیار کم، نمایشگر عالی و قیمت اقتصادی از ویژگی‌های مثبت و قدرت کم پردازشگر اینتل اتم از ویژگی‌های منفی این دستگاه است. این قدرت پردازشگر ممکن است، البته فقط و فقط ممکن است نیاز به تعمیر لپ تاپ لنوو را بیشتر کند. با این حال همه چیز به کاربری درست و اصولی شما بستگی دارد.

Lenovo Yoga Book در لیست لپتاپ های محبوب 2018 لنوو یک لپ تاپ ارزان قیمت است که ویژگی های خاصی را در اختیار کاربر قرار می دهد. طراحی قابل تبدیل دارد تا کاربر بتواند از آن در قالب یک تبلت هم استفاده کند. این محصول در دو مدل با سیستم عامل ویندوز ۱۰ و اندروید ۶ توسط این کمپانی عرضه شده است تا کاربر بتواند بسته به نیاز خود یوگا بوک را با یکی از این دو سیستم عامل تهیه کند. این لپ تاپ لنوو مجهز به یک نمایشگر، پد لمسی و صفحه کلید مناسب است. ظاهری شبیه به مدل های گران قیمت دارد.

برای کاربرانی که به دنبال لپ تاپ ارزان برای انجام کارهای پردازشی ساده، خلق آثار هنری به کمک یک واحد دیجیتالی کننده واکم (Wacom) یا تماشای فیلم‌های مختلف هستند، بسیار مناسب است. پس به سادگی می توان نتیجه گرفت که Lenovo Yoga Book برای کارهای سنگین مناسب نیست. باید به عنوان یک نکته تکمیلی به این موضوع نیز اشاره کنیم که پردازشگر نصب شده بر روی Lenovo Yoga Book تنها می‌تواند عملکرد مناسبی را برای پردازش کارهای سبک و بهینه سازی مصرف انرژی باتری ارائه دهد.

مشخصات اصلی Lenovo Yoga Book

  • پردازشگر اینتل اتم ایکس ۵ سری ۸۵۵۰
  • کارت گرافیک اینتل اتم
  • رم ۴ گیگابایت
  • نمایشگر ۱۰.۱ اینچی آی پی اس لمسی با رزولوشن فول اچ دی
  • حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت SSD (قابل ارتقاء به ۱۲۸ گیگابایت با استفاده از کارت حافظه میکرو SD

نمایندگی رسمی لنوو

نمایندگی رسمی لنوو یک درگاه امن و ایمن است که خدمات و تسهیلاتی بسیار متنوع و کاربردی در اختیار کاربران قرار می دهد. این نمایندگی رسمی و قانونی با تلاش های فراوان مرکز سخت افزار ایران راه اندازی شده است. در بخش فروش، پس از فروش و تعمیرات لنوو، برای کاربران تسهیلاتی ویژه در نظر دارد که هر کدام بخش مهمی از نیاز های کاربران را برطرف می سازد. تمامی سرویس ها و خدمات نمایندگی رسمی لنوو همراه با ارائه ضمانت نامه های رسمی و کتبی است. برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید و جزئیات بیشتر را از کارشناسان مربوطه جویا شوید.