موبایل لنوو وایب سی

موبایل لنوو وایب سی جز گوشی های میان رده کمپانی لنوو است که به منظور تسخیر بازار گوشی های میان رده روانه بازار شده است . از نقاط بارز این موبایل – در قیاس با دستگاه های هم رده اش – می توان به پشتیبانی آن از شبکه ۴G،استفاده از دو سیمکارت بصورت همزمان و صفحه نمایش بزرگ آن اشاره کرد. وجود این ویژگی ها در کنار باتری قدرتمند و سخت افزار قابل قبول، سبب گشته تا موبایل لنوو وایب سی منطبق با خواست و نیاز بسیاری از کاربرانی گردد که در پی یک گوشی میان رده، مقرون به صرفه و مناسب هستند.

دوربین این گوشی ویژگی هایی مانند ثبت موقعیت جغرافیایی ، فوکوس با اشاره روی سوژه و تشخیص چهره را داراست و می تواند نیاز بسیاری از افراد علاقه‌مند به عکاسی با گوشی موبایل را پاسخگو باشد. در یک برآورد کلی مجموع امکانات این نمایشگر در مقایسه با قیمتی که برایش در نظر گرفته شده منطقی و معقول به نظر می‌رسد. اگر به دنبال دستگاهی میان رده، با امکانات مناسب و قیمتی مقرون به صرفه هستید می توانید موبایل لنوو وایب سی را یکی از گزینه های انتخابی خودتان قرار دهید.

 

موبایل لنوو وایب سی

مشخصات فنی موبایل لنوو وایب سی

سیستم عامل: Android

نسخه سیستم عامل: Lollipop 5.1

پشتیبانی از زبان فارسی: دارد

منوی فارسی: دارد

قابلیت‌های نرم‌افزاری: MMS، ایمیل، مرورگر HTML5، قابلیت نمایش اسناد مایکروسافت آفیس،

قابلیت نمایش فایل‌های متنی PDF، برنامه ویرایش عکس، سرویس‌های گوگل شامل Google Search, Google Maps, Gmail و YouTube،

قابلیت استفاده از سرویس شبکه‌های اجتماعی

دفترچه تلفن: با امکان افزودن مخاطب به تعداد بی‌نهایت

موسیقی: MP3، WAV، Flac

ویدیو: MP4، ۲۶۴

ضبط صدا: دارد

تراشه: Qualcomm MSM8909 Snapdragon 210 Chipset

پردازنده‌ی مرکزی: Quad-core Cortex-A7 CPU

نوع پردازنده: ۳۲ بیت

فرکانس پردازنده‌ی مرکزی: ۱٫۱ گیگاهرتز

پردازنده‌ی گرافیکی: Adreno 304 GPU

حافظه داخلی: ۱۶ گیگابایت

مقدار RAM: 1گیگابایت

پشتیبانی از کارت حافظه جانبی: microSD

حداکثر ظرفیت کارت حافظه: ۳۲ گیگابایت

تعداد سیم کارت: دو سیم کارت

قطع سیم کارت: سایز اصلی (۱۵ × ۲۵ میلی‌متر)، سایز میکرو (۱۲ × ۱۵ میلی‌متر)

ابعاد: ۹ × ۷۱٫۸ × ۱۴۳٫۵ میلی‌متر

وزن: ۱۶۶ گرم

ساختار بدنه: پلاستیک

حس‌گرها: شتاب‌سنج (Accelerometer)، مجاورت (Proximity)

باتری قابل تعویض: دارد

مشخصات باتری: باتری از نوع لیتیوم-یون با ظرفیت ۲۳۰۰ میلی‌آمپر ساعت

اقلام همراه گوشی: باتری، دفترچه‌ راهنما، کابل USB، شارژر، هندزفری

شبکه های ارتباطی: ۲G، ۳G، ۴G

شبکه ۲G: GSM 900 / 1800 / 1900 برای هر دو سیم کارت

شبکه ۳G: HSDPA 850 / 900 / 1900 / 2100

شبکه ۴G: LTE 850 / 900 / 1900 / 2100 LTE از نوع Cat4 با سرعت دانلود ۱۵۰ مگابیت بر ثانیه و آپلود ۵۰ مگابیت بر ثانیه

فن‌آوری‌های ارتباطی: GPRS، EDGE، Wi-Fi، بلوتوث

Wi-Fi: Wi-Fi 802.11 b/g/n Hotspot

بلوتوث نسخه: ۰

A2DP

رادیو: رادیو FM

فن‌آوری مکان‌یابی: A-GPS

درگاه ارتباطی: microUSB v2.0

دوربین: دارد

رزولوشن عکس: ۵٫۰ مگاپیکسل

فوکوس اتوماتیک: ندارد

فلش: LED

فیلمبرداری: رزولوشن ۷۲۰ × ۱۲۸۰ و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه (۷۲۰p@30FPS)

سایر قابلیت‌های دوربین قابلیت ثبت موقعیت جغرافیایی عکس‌ها و فیلم‌ها (Geo-Tagging) قابلیت فوکوس با اشاره روی سوژه (Touch Focus) قابلیت تشخیص چهره (Face Detection)

دوربین سلفی: دارای سنسور با رزولوشن ۲ مگاپیکسل

بلندگو: دارد

جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا: دارد

صفحه نمایش رنگی: دارد

صفحه نمایش لمسی: دارد

نوع: LCD

فناوری: TN

بازه‌ی سایز صفحه نمایش: ۵٫۰ تا ۵٫۵ اینچ

اندازه: ۵٫۰ اینچ

رزولوشن ۸۵۴ × ۴۸۰

تراکم پیکسلی: ۲۹۴ پیکسل بر هر اینچ

تعداد رنگ: ۱۶ میلیون رنگ

محافظت: ندارد

سایر قابلیت‌ها: قابلیت دریافت تا ۲ لمس همزمان

قطعات مختلف موبایل

هارد

پلیت وای فای

سوکت هندزفری

مادربرد

دکمه پاور و ولوم

سوکت شارژر

هندزفری

دوربین پشت و جلو

فلت تاچ و ال سی دی

باطری

اسپیکر

میکروفون

تعمیرات موبایل لنوو وایب سی یکی دیگر از خدمات تخصصی ارائه شده در این مرکز می باشد که با حضور کارشناسان و مهندسان با تجربۀ این حوزه و با بهره مندی از پیشرفته ترین ابزار و تجهیزات انجام می پذیرد. کارشناسان مجرب و متخصص حاضر در این مرکز به دلیل حضور در دوره های تخصصی-آموزشی و در اختیار داشتن آرشیوی جامع از تمامی قطعات جانبی قادر به رفع و حل تمامی مشکلات و عیوب ایجاد شده در موبایل های لنوو وایب سی هستند.

فروش موبایل لنوو وایب سی در نمایندگی لنوو با تعهد بر اجرای تمامی اصول مشتری مدارانه و رعایت استانداردهای جهانی این حوزه انجام می پذیرد. متقاضیان این دستگاه می توانند با حضور در این مرکز و یا از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت نسبت به خرید این محصول اقدام نمایند.

نمایندگی لنوو جهت ارائه هر چه خدمات بهتر  ، کارشناسان خود را از میان مجربت ترین مهندسان استخدام نموده است و در تلاش است تا  بالاترین سطح کیفی خدمات را به شما به کاربران عزیز ارائه نماید . نمایندگی لنوو  یکی از مراکز رسمی موجود در کشور می‌باشد که بر اساس استانداردهای روز دنیا در دو حوزه‌ی مرتبط با تولیدات کمپانی لنوو فعالیت دارد؛ حوزه‌یِ نخستِ این فعالیت، فروش و عرضه‌ی محصولات لنوو و دیگری ارائه‌ی سرویس‌ها و خدمات پس از فروش محصولات این شرکت می‌باشد.

واحد تعمیرات موبایل لنوو  وایب سی یکی از پارتهای موجود در این مرکز است که دارندگان این دستگاه می توانند جهت دریافت خدمات مرتبط با این دستگاه به آن مراجعه نمایند. دیگر واحدهای تعمیرات لنوو‌ در بخش زیر معرفی می گردند.

 


کاربران گرامی با مراجعه به دیگر بخش های وب سایت می توانند مقالات، اخبار ، سوالات متداول و دیگر مطالب مرتبط با کمپانی خوشنام و پیشرو لنوو را دنبال نمایند.

لینک های مفید

تعمیرات موبایل اپل / تعمیرات موبایل ایسوس / تعمیرات موبایل ایسر / تعمیرات موبایل فوجیتسو / تعمیرات موبایل لنوو / تعمیرات موبایل سونی / تعمیرات موبایل سامسونگ / تعمیرات موبایل پاناسونیک / تعمیرات موبایل شارپ / تعمیرات موبایل ال جی / تعمیر موبایل ایسوس / تعمیر موبایل ایسر / تعمیر موبایل اپل / تعمیر موبایل فوجیتسو / تعمیر موبایل هواوی / تعمیر موبایل لنوو / تعمیر موبایل ال جی / تعمیر موبایل سامسونگ / تعمیر موبایل شارپ / تعمیر موبایل سونی / تعمیر موبایل پاناسونیک / تعمیر موبایل کیوسرا / تعمیرات تخصصی موبایل اپل / تعمیرات تخصصی موبایل ایسوس / تعمیرات تخصصی موبایل ایسر / تعمیرات تخصصی موبایل فوجیتسو /

تعمیرات تخصصی موبایل لنوو / تعمیرات تخصصی موبایل سونی / تعمیرات تخصصی موبایل سامسونگ / تعمیرات تخصصی موبایل هواوی / تعمیرات تخصصی موبایل شارپ / تعمیرات تخصصی موبایل ال جی / نمایندگی تعمیر گوشی / تعمیر گوشی ایسوس / تعمیر گوشی اپل / تعمیر گوشی اچ تی سی / تعمیر گوشی ال جی / تعمیر گوشی سامسونگ / تعمیر گوشی سونی / تعمیر گوشی هواوی / نمایندگی تعمیرات گوشی / تعمیرات گوشی ایسوس / تعمیرات گوشی اپل / تعمیرات گوشی ال جی / تعمیرات گوشی سامسونگ / تعمیرات گوشی سونی / تعمیرات گوشی هواوی /