جستجو کردن
Close this search box.

لپ تاپ لنوو Ideapad 320-T

لپ تاپ لنوو Ideapad 320-T محصولی ۱۵ اینچی است که با قابلیت های کاربرپسند خود توانسته است بدل به انتخاب نخست غالب کاربرانی گردد که قصد خرید یکی از لپ تاپ های لنوو را دارند. آیدیاپد ۳۲۰ در رنگ‌های متنوعی عرضه شده است؛ مشکی، نقره‌ای، قرمز، بنفش، آبی و سفید. بدنه‌ی دستگاه تماما از پلاستیک ساخته شده است و به گفته‌ی شرکت سازنده بدنه‌ی مقاومی دارد که طول عمر بالای آن و روکشی که از خط و خش جلوگیری می‌کند در لپ تاپ لنوو Ideapad 320-T ، از نسخه‌ی Bristol Ridge مدل E2-9000 استفاده شده‌ که فرکانس کاری آن ۱.۸۰ گیگاهرتز است و هنگام پردازش‌های سنگین و با فناوری Turbo Boost تا ۲.۲۰ گیگاهرتز هم می‌رود.

نمایشگری که در آیدیاپد ۳۲۰ داریم، از نوع HD بوده و نهایت دقت‌ تصویرش ۱۳۶۶x۷۶۸ پیکسل است. این نمایشگر از نوع مات است و درعین‌حال که برای فیلم‌دیدن در محیط‌های تاریک ایدئال است، در محیط‌های روشن و در معرض نور آفتاب هم می‌توان به‌راحتی با آن کار کرد. اسپیکرهای استفاده‌شده در آیدیاپد ۳۲۰ می‌توانند صدای استریوی همراه با فناوری دالبیDolby پخش کنند. فناوری دالبی با استفاده از نرم‌افزاری که روی کامپیوتر نصب می‌شود، قابل‌فعال‌شدن است و می‌تواند با استفاده از تکنیک‌های مجازی‌سازی، حس قرارگرفتن در محیط را به نحوی شبیه‌سازی کند.

لپ تاپ لنوو Ideapad 320-T برای انجام کارهای ساده و هرروزه مناسب است؛ منظورمان آن دست از کارهایی است که هنگام استفاده‌ی جدی یا نیمه‌جدی با یک کامپیوتر انجام می‌شود. اگر می‌خواهید لپ‌تاپی بخرید که در تهیه و ویرایش اسناد اداری به کارتان بیاید، هنگام وب‌گردی آخ نگوید، بتواند فیلم‌ها را با کیفیت خوب نمایش دهد و درعین‌حال، برنامه‌های جدید و خاص را اجرا کند، می‌توانید روی این محصول حساب باز کنید.نقاط قوت این محصول را می تواند پردازنده مرکزی آن، کیفیت ساخت قابل قبول، کیبورد جزیزه ای و در نهایت قیمت مناسبش دانست.

لپ تاپ لنوو Ideapad 320-T

لپ تاپ لنوو Ideapad 320-T

ابعاد : ۲۲٫۹ × ۲۶۰ × ۳۷۸ میلی‌متر

وزن : ۲٫۲ کیلوگرم

سازنده پردازنده : AMD

سری پردازنده : Bristol Ridge

مدل پردازنده : E2-9000

محدوده سرعت پردازنده : تا ۲٫۰GHz

فرکانس پردازنده : ۱٫۸۰GHz up to 2.20GHz

حافظه Cache1 : مگابایت

ظرفیت حافظه : RAM4 گیگابایت

نوع حافظه  : RAMDDR4

ظرفیت حافظه داخلی : ۵۰۰ گیگابایت

نوع حافظه داخلی :هارد دیسک

مشخصات حافظه داخلی : ۵۴۰۰RPM

سازنده پردازنده گرافیکی : AMD

مدل پردازنده گرافیکی : Radeon™ R2 Graphics

حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی : بدون حافظه‌ی گرافیکی مجزااندازه صفحه نمایش : ۱۵٫۶ اینچ

نوع صفحه نمایش : TFT LED-backlit LCD

دقت صفحه نمایش : HD|1366×768

صفحه نمایش مات: دارد

صفحه نمایش لمسی : ندارد

توضیحات صفحه نمایش : نسبت تصویر ۱۶:۹

تعمیرات لپ تاپ لنوو

اگر شما نیز از کاربران لپ تاپ های لنوو نظیر لپ تاپ لنوو Ideapad 320-T هستید اما در حال حاضر دستگاه مورد استفاده تان، به هر دلیل دچار اشکالات سخت افزاری و یا نرم افزاری گشته است می توانید با مراجعه به مرکز تعمیر لپ تاپ لنوو، ایرادات پیش آمده در آن را مرتفع سازید. در مرکز تعمیر لپ تاپ لنوو تیمی از خبره ترین کارشناسان سخت افزار و نرم افزار حضور دارند و ارائه دهنده تخصصی ترین خدمات به مراجعان محترم هستند.

اگرچه خرابی‌های لپ تاپ می‌تواند دلایل متعددی داشته باشد لیکن تنها راه حل موجود جهت رفع همه‌ی آن‌ها، مراجعه به یک مرکز مجاز و استاندارد تعمیرات لپ تاپ لنوو است. تعمیر لپ تاپ lenovo در صورتی که به دست کارشناسان این حیطه و با استفاده از تجهیزات تخصصی این کار انجام پذیرد می‌تواند کیفیت اولیه لپ تاپ معیوب را بازیابی کرده و مجدداً به کاربر، لذت کار با یک دستگاه نو و سالم را بچشاند.

قطعات مختلف لپ تاپ

انواع پورت

باتری

مادر برد

CPU

تاچ پد

فلت تصویر

RAM

هارد

قاب و لولا

صفحه نمایش

چیپ گرافیک

کیبورد

تعمیرات لپ تاپ لنوو Ideapad 320-T

تعمیرات لپ تاپ لنوو Ideapad 320-T در این مرکز به دست کارشناسانی انجام می‌پذیرد که به دلیل تجزیه و واکاوی تعداد بیشماری از لپ تاپ های لنوو با ویژگی‌های سخت افزاری و نرم افزاری‌ این دستگاه‌ها آشنایی یافته و قادر به رفع تمامی اختلالات ایجاد شده در آن‌ها گشته‌اند. مدیریت مرکز تعمیرات لپ تاپ لنوو به دلیل اطمینان از تبحر و دانش کادر فنی خویش تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز را ضمانت و گارانتی نموده است.

گارانتی خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات لپ تاپ لنوو Ideapad 320-T به دلیل اطمینان مدیریت این مجموعه از تخصص و تبحر کارشناسان خویش می‌باشد. در این مرکز، تعمیر لپ تاپ لنوو و انواع بردهای الکترونیکی با تجهیزاتی پیشرفته و مدرن همچون Bga Machine Ersa550 ،Clean Room ، PC3000، TEXAS INSTRUMENTS EV 2300 و ابزارآلات لحیم‌کاری پیشرفته و روز دنیا انجام می‌پذیرد.

فروش لپ تاپ لنوو Ideapad 320-T

فروش لپ تاپ لنوو Ideapad 320-T  و سایر محصولات این برند، کی دیگر از خدمات ارائه شده در نمایندگی Lenovo است که بر اساس اصول و استانداردهای جهانی این حوزه انجام می پذیرد. متقاضیان خرید لپ تاپ های لنوو می توانند با حضور در فروشگاه مرکزی لنوو و کسب اطلاعات و مشاوره های ضروری، نسبت به خرید کالای مورد نیاز خویش اقدام نمایند. کیفیت، تضمین اورجینال بودن محصول خریداری شده و ارائه تخصصی ترین سرویس های خدمات پس از فروش برخی از مزیت های قابل توجه «مرکز فروش لپ تاپ لنوو Ideapad 320-T و سایر لپ تاپ های لنوو» است.

سرویس لپ تاپ لنوو Ideapad 510 C در محل

فروش لپ تاپ لنوو Ideapad 320-T  و سایر محصولات این برند، کی دیگر از خدمات ارائه شده در نمایندگی Lenovo است که بر اساس اصول و استانداردهای جهانی این حوزه انجام می پذیرد. متقاضیان خرید لپ تاپ های لنوو می توانند با حضور در فروشگاه مرکزی لنوو و کسب اطلاعات و مشاوره های ضروری، نسبت به خرید کالای مورد نیاز خویش اقدام نمایند. کیفیت، تضمین اورجینال بودن محصول خریداری شده و ارائه تخصصی ترین سرویس های خدمات پس از فروش برخی از مزیت های قابل توجه «مرکز فروش لپ تاپ لنوو Ideapad 320-T و سایر لپ تاپ های لنوو» است.

واحدهای تعمیرات لنوو

مرکز تعمیرات لنوو یکی از مراکز پیشرو در حوزه تعمیرات و سرویس لپ تاپ لنوو Ideapad 320-T و سایر لپ تاپ های این برند است که به دلیل استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات و همکاری با خبره ترین کارشناسان این حوزه موفق به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات این حوزه به مشتریان و مراجعان خویش گشته است. خدمات ارائه شده در این مرکز بسته به نوع اشکال ایجاد شده در این دستگاه (نرم افزاری یا سخت افزاری بودن اشکال پیش آمده) در واحد اختصاصی و به دست مهندسان همان حوزه انجام می پذیرد. این امر از آن روست که تعمیرات لپ تاپ لنوو به دلیل ساختار هوشمند و ظریف این دستگاه حضور متخصصانی را می طلبد که ضمن تسلط بر ویژگی‌های سخت افزاری و نرم افزاری این محصول با ساختارهای گوناگون آن آشنایی داشته و قادر به عیب‌یابی صحیح دستگاه و به تبع آن انتخاب بهترین راهکار جهت رفع اختلالات ایجاد شده ‌باشند.

نمایندگی لنوو

نمایندگی لنوو در راستای ارائه برترین خدمات فروش و تعمیرات لنوو، کادری مجرب از میان زبده‌ترین مهندسان این حوزه را به کار گرفته و در تلاش است تا بالاترین سطح کیفی خدمات را به شما هموطنان گرامی ارائه نماید. نمایندگی لنوو یکی از مراکز رسمی موجود در کشور می‌باشد که بر اساس استانداردهای روز دنیا در دو حوزه مرتبط با تولیدات کمپانی لنوو فعالیت دارد؛ حوزه‌یِ نخستِ این فعالیت، فروش و عرضه محصولات لنوو و دیگری ارائه سرویس ها و خدمات پس از فروش محصولات این شرکت می باشد.به یُمن حضور پرسنل فنیِ متخصص و مهندسان متبحر، این مرکز توانسته است در طول سالهای اخیر با ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات، اطمینان مشتریان خویش را جلب نماید. سال هاست که نام محصولات لنوو با نمایندگی لنوو گره‌ خورده و کاربرانِ محصولاتِ این شرکت در صورت بروز هرگونه نقص در دستگاه‌های خود، نخستین انتخابشان برای تعمیر، نمایندگی لنوو بوده است.

اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول در سایر بخش های وبسایت قابل پیگیری است.

محصولات لنوو
سوالات متداول لنوو
اخبار لنوو
مقالات لنوو