جستجو کردن
Close this search box.

لپ تاپ لنوو G570

اگرچه لپ تاپ های لنوو در میان کاربران ایرانی چندان شناخته شده نیستند لیکن این امر دال بر کیفیت پایین لپ تاپ های این برند نیست. بد نیست بدانید که لنوو در شمار چهار شرکت برتر تولید کننده لپ تاپ می‌باشد و لپ تاپ های این شرکت به داشتن ظاهری عالی، کانفینگ فوق‌العاده و البته قیمت مناسب شناخته شده‌اند.

لنوو در اواسط سال ۲۰۱۱ میلادی، سری جدیدی از لپ‌تاپ‌های IdeaPad خود را با کدهای Vx70، Gx70 و Bx70 روانه بازارهای جهانی کرد. در یک برآیند کلی می توان لپ‌تاپ‌های خانواده IdeaPad، را به داشتن امکانات شایسته، قابلیت‌های فراوان و قیمت مناسب نسبت داد. سری Gx70 که شامل دو مدل ۱۴ اینچی G470 و G475 و دو مدل ۱۵ اینچی G570 و G575 و یک مدل ۱۷ اینچی G770 هستند، لپ‌تاپ‌هایی با امکانات فراوان و در عین حال با قیمت مناسب هستند که گزینه شایسته ای برای غالب کاربران خانگی و اداری به شمار می روند.

این لپ‌تاپ‌ها از تکنولوژی امنیتی تشخیص چهره VeriFace بهره می‌برند. به علاوه، کیبورد جزیره ای AccuType در کنار کیفیت ساخت بالای آن‌ها، به کاربران این امکان را می‌دهد که ساعت‌ها بدون احساس خستگی بتوانند با لپ‌تاپ خود کار کنید. با این تفاسیر اگر شما نیز در تصورات خود این برند را در شمار برندهای دست پایین به حساب می آورده اید بهتر است تمامی آنها را کنار بگذارید.

لپ تاپ لنوو G570

لپ تاپ لنوو G570، سیستم رایانه ای کارآمد و قیمت مناسب

لپ تاپ لنوو G570 یک سیستم کارآمد و در عین حال اقتصادی است. ساختار این لپ تاپ به گونه ای طراحی شده است که کاملا مناسب برای مصارف خانگی و سازمان هاست. سخت افزار مقاوم و با کیفیت لپ تاپ لنوو G570 به یک پردازنده نسل دوم اینتل Core i3-2310M مجهز گشته و دارای 4 گیگابایت رم از نوع DDR3 به همراه 500 گیگابایت حافظه داخلی HDD می باشد. این دستگاه از یک کارت گرافیک آنبرد اینتل HD Graphics 3000 نیز بهره می برد.

بر روی لبه های لپ تاپ لنوو G570 هر پورت متداولی که برای فعالیت های خود نیاز داشته باشید، دیده می شود. پورت های LAN VGA، USB 2.0، HDMI، یک جک ورودی میکروفن و یک جک خروجی هدفون تعبیه شده بر روی این سیستم کار با آن را آسان کرده است. باتری به کار رفته در این مدل از لپ تاپ لنوو هم لیتیوم یون 6 سلولی است که تا 6 ساعت نیازی به شارژ مجدد نخواهد داشت.

مشخصات فنی لپ تاپ لنوو G570

فروش لپ تاپ لنوو G570

پارت فروش نمایندگی لنوو عرضه کننده کلیه محصولات و تولیدات این برند خوشنام و محبوب است. در صورت نیاز به هریک از محصولات لنوو می توانید به نمایندگی لنوو مراجعه کرده و پس از دریافت مشاوره ها و راهنمایی های مورد نیاز نسبت به خرید دستگاه مورد نظرتان اقدام نمایید. فروش لپ تاپ لنوو G570 نیز یکی از خدمات ارائه شده در این مرکز می باشد.

تعمیرات لپ تاپ لنوو G570

تعمیرات لپ تاپ لنوو G570 یکی دیگر از خدمات ارائه شده در این مرکز می باشد که پارت مجزایی را به خود اختصاص داده است؛ کاربران گرامی می توانند با حضور در این پارت تخصصی ترین خدمات مرتبط با دستگاه خویش را دریافت نمایند و در صورت نیاز اشکالات نرم افزاری یا سخت افزاری پیش آمده در آن را رفع و حل نمایند. کارشناسان مرکز تعمیرات لپ تاپ لنوو G570 با تمرکز بر ساختار لپ تاپهای لنوو و واکاوی تعداد بی‌شماری از آنها، تسط بالایی بر کانفینگ این محصول یافته اند به گونه‌ای که عیب‌ یابی آن را در کمترین زمان ممکن انجام داده و تعمیرات لپ تاپ لنوو را با بالاترین میزان موفقیت به اتمام می‌ رسانند.

تعمیر لپ تاپ لنوو و دیگر واحد های تعمیرات لنوو

مرکز تعمیر لپ تاپ لنوو کادری متخصص و کارآمد از برترین تعمیرکاران این حوزه را به همکاری فراخوانده تا شما هموطنان گرامی با یک بار مراجعه به این مرکز، بتوانید هرگونه اختلال و ایراد ایجاد شده در دستگاه‌ خویش را برطرف سازید و از مراجعه به مراکز دیگر بی نیاز گردید. این مرکز با تعهد به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات به مشتریان خویش و گارانتی سرویس های ارائه شده، توانسته است رضایت بیش از پیش هموطنان گرامی را جلب نماید. دیگر واحد های تعمیرات لنوو در بخش زیر معرفی خواهند گشت.

 تاریخچه لنوو

شرکت لنوو با نام کامل  Lenovo Group Limited در سال ۱۹۸۴ در چین تأسیس شد؛ شعبه مرکزی این شرکت در حال حاضر در شهر پکن قرار دارد. شرکت چینی لنوو پس از تأسیس، همکاری خود را با شرکت مهندسی IBM در امریکا آغاز کرد و به پیشرفت های خویش ادامه داد. محصولات عرضه‌شده توسط این کمپانی عبارتند از لپ ‌تاپ، تبلت، گوشی موبایل لنوو، ورک‌استیشن، تلویزیون‌های هوشمند، کامپیوترهای سرور، پرینتر، نرم افزارهای مدیریت آی‌تی و لوازم جانبی الکترونیکی و… این شرکت با تولید دوربین دیجیتال، موبایل و تجهیزات شبکه محدوده محصولات خود را توسعه بخشیده است.