جستجو کردن
Close this search box.

تبلت لنوو  Tab 7 Essential TB-7304I یکی از تبلت‌های میان‌رده‌ و اقتصادی این کمپانی است که با سایز ۷ اینچ تولید شده‌ است. قاب پشتی این دستگاه بافت‌دار با نوارهای آبی است که نمای زیبایی را به آن بخشیده است. در این دستگاه یک حسگر ۲ مگاپیکسلی در پشت و یک حسگر -با همان رزولوشن- در قاب جلویی استفاده شده است. دوربین اصلی این تبلت فاقد فوکوس خودکار است، اما می‌تواند در شرایط نوری مساعد تصاویر خوبی را برای شما بگیرد. تبلت لنوو  Tab 7 Essential TB-7304I قادر است تصاویری با حداکثر دقت ۱۲۰۰ × ۱۶۰۰ پیکسل و با نسبت تصویر ۴:۳  ثبت کند. قابلیت عکاسی پانوراما و HDR را می‌توان برجسته‌ترین ویژگی دوربین این دستگاه به شمار آورد. در این دستگاه تغییر زیادی در سخت افزار – در مقایسه با نسل گذشته‌ی آن- اتفاق نیفتاده است. تراشه‌ی استفاده شده در تبلت لنوو  Tab 7 Essential TB-7304I ، تراشه مدیاتک و پردازنده‌ی آن چهارهسته‌ای است. به طور کلی ویژگی‌های این دستگاه را می توان چنین برشمرد: مناسب بودن آن برای کاربری عمومی و روزمره، طراحی ساده و شیک، کیفیت خوب بدنه، اندازه مناسب برای تمام رده‌های سنی و در نهایت قابلیت مکالمه. نقطه ضعف این دستگاه نیز به باور کارشناسان، پایین بودن رم آن است.

تبلت لنوو Tab 7 Essential TB-7304I

تبلت لنوو  Tab 7 Essential TB-7304I

ابعاد : ۸٫۸ × ۱۰۲ × ۱۹۴٫۸ میلی متر

وزن : ۲۵۴ گرم

امکانات :قابلیت نصب سیم‌کارت¡ قابلیت مکالمه

قابلیت پشتیبانی از سیم کارت : دارد – یک سیم کارت

ساختار بدنه : پلاستیک

تراشه : MediaTek MT8735D Chipset

پردازنده‌ی مرکزی : Quad-core Cortex-A53 CPU

فرکانس پردازنده‌ی مرکزی : ۱٫۱ گیگاهرتز

پردازنده‌ی گرافیکی : Mali-T720 GPU

دوربین اصلی : دارد 

رزولوشن دوربین : ۲ مگاپیکسل

فلش : ندارد

قابلیت‌های دوربین : قابلیت ثبت موقعیت جغرافیایی عکس‌ها و فیلم‌ها (Geo-Tagging)قابلیت فوکوس با اشاره روی سوژه (Touch Focus)قابلیت تشخیص چهره (Face Detection)قابلیت فیلم‌برداری دارد

دوربین سلفی : سنسور با رزولوشن ۲ مگاپیکسل

مقدار رم : ۱ گیگابایت

حافظه داخلی : ۱۶ گیگابایت

پشتیبانی از کارت حافظه : microSD

حداکثر ظرفیت کارت حافظه : ۳۲ گیگابایت

نوعLED-backlit IPS  :LCD

بازه اندازه صفحه نمایش :کوچکتر از ۸ اینچ

اندازه :۷ اینچ

رزولوشن : ۶۰۰ × ۱۰۲۴ پیکسل

تراکم پیکسلی : ۱۷۰ پیکسل بر اینچ

سایر قابلیت‌ها : قابلیت دریافت تا چند لمس همزمانحسگرها : شتاب‌سنج (Accelerometer)  

بلندگو : دارد

جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا : دارد

سیستم عامل :Android

نسخه سیستم عامل :Nougat 7.0

باتری : باتری غیرقابل تعویض و یک‌سلولی لیتیوم‌پلیمری با ظرفیت ۳۴۵۰ میلی‌آمپرساعت

کارکرد باتری :حداکثر ۲۰ ساعت در کاربری ترکیبی

اقلام همراه تبلت : دفترچه‌ راهنما¡ کابل USB¡ شارژر

تعمیرات تبلت لنوو

تعمیرات تبلت لنوو –از جمله تعمیرات تبلت لنوو  Tab 7 Essential TB-7304Iیکی از خدمات تخصصی ارائه شده در نمایندگی لنوو است که به یُمن وجود کارشناسانی کاردان و تجهیزاتی پیشرفته با بالاترین سطح کیفی انجام می‌پذیرد. تعمیرات تبلت لنوو در این مرکز دربردارندۀ تمامی خدمات ترمیم، تعویض و تعمیری است که در فهرست خدمات پس از فروش این نمایندگی ذکر شده است. کارشناسان مرکز تعمیرات تبلت لنوو ضمن آشنایی با سیستم‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری تبلت ‌های لنوو، از به‌روزترین ابزارآلات تعمیر نیز بهره‌مند هستند. بهره‌مندی کارشناسان واحد تعمیرات تبلت لنوو  Tab 7 Essential TB-7304I از به‌روزترین ابزارآلات تعمیر، ضمن سرعت‌بخشی به عملیات تعمیر، کیفیت خدمات ارائه شده در این راستا را بهبود و ارتقاء بخشیده و سبب کسب رضایت مشتریان و صاحبان تبلتهای لنوو گشته است.

قطعات مختلف تبلت

انواع پورت

باتری

مادر برد

CPU

تاچ پد

فلت تصویر

RAM

هارد

قاب و لولا

صفحه نمایش

چیپ گرافیک

کیبورد

در صورتی که شما نیز کاربر یکی از تبلت‌های لنوو نظیر تبلت لنوو  Tab 7 Essential TB-7304Iهستید و در حال حاضر دستگاه شما به هر دلیل دچار نقص و اختلال در عملکرد گشته می‌توانید با حضور در مرکز تعمیرات تبلت لنوو‌ از خدمات ارائه شده توسط کارشناسان فنی این مجموعه بهره‌مند گردید. تمامی اقدامات تعمیر تبلت لنوو  Tab 7 Essential TB-7304I و سایر تبلت های این برند در این مرکز، بر اساس استانداردهای جهانی و اصول علمی مطرح شده از سوی کمپانی لنوو صورت می‌پذیرد.

شما کاربران گرامی می توانید با حضور در نمایندگی فروش تبلت لنوو  Tab 7 Essential TB-7304Iتمامی اطلاعات تخصصی مرتبط با محصول انتخابی خویش را از کارشناسان ما دریافت نمایید. کارشناسان ما بر تمامی ویژگی های فنی و تخصصی محصولات لنوو مسلط بوده و قادر هستند تا بهترین راهنمایی ها و مشاوره های مورد نیاز را به شما ارائه دهند. سرویس های فروش ارائه شده در این نمایندگی لنوو منحصر به دستگاهی خاص نیست و متقاضیان خرید کلیه دستگاه های لنوو می توانند با مراجعه به این مرکز سرویس های مورد نیاز خویش را دریافت نمایند.

نمایندگی لنوو ارائه دهنده تخصصی ترین سرویسهای نرم افزاری و سخت افزاری مرتبط با تبلت لنوو  Tab 7 Essential TB-7304I به متقاضیان است. در مرکز تعمیرات لنوو تیمی از خبره‌ترین کارشناسان تعمیر حضور دارند تا سرویس های تخصصی مرتبط با این دستگاه را به مراجعان ارائه دهند. برای آندسته از کاربرانی نیز که به هر دلیل امکان تحویل دستگاه به تعمیرگاه را ندارند، سرویس «تحویل در محل» در نظر گرفته شده است. در این سرویس، پیک‌های نمایندگی تعمیرات تبلت، در محل مورد نظر حضور یافته، دستگاه را دریافت کرده و به تعمیرگاه مرکزی تبلت انتقال می دهند. تبلت تعمیر شده، پس از اتمام تعمیرات مجدداً توسط پیک این مرکز، به آدرس ثبت شده، تحویل داده می شود.

واحدهای تعمیرات لنوو

نمایندگی لنوو با همکاری تیمی از زبده ترین و کاربلدترین مهندسان دو حوزه سخت افزار و نرم افزار، در طول سال‌های اخیر توانسته است بالاترین سطح کیفی خدمات را در زمینه فروش و خدمات پس از آن، به مشتریان و مشترکان لنوو ارائه دارد. کارشناسان امر توصیه می کنند که کاربران دستگاه های لنوو، پیش از تحویل دستگاه خویش به هریک از مراکز تعمیرات، از مجاز و استاندارد بودن مرکز مربوطه و خدمات ارائه شده در آن اطمینان حاصل نمایند. شما کاربران گرامی می توانید با حضور در نمایندگی لنوو خدمات تخصصی مرتبط با هر محصول را با مراجعه به پارت تخصصی همان محصول دریافت نمایید. آشنایی شما با واحدهای تخصصی تعمیرات لنوو پیش از مراجعه به نمایندگی لنوو خالی از فایده نخواهد بود. تمامی واحدهای تخصصی تعمیرات لنوو در بخش زیر معرفی خواهند گشت.

نمایندگی لنوو

نمایندگی لنوو در راستای ارائه برترین خدمات فروش و تعمیرات لنوو، کادری مجرب از میان زبده‌ترین مهندسان این حوزه را به کار گرفته و در تلاش است تا بالاترین سطح کیفی خدمات را به شما هموطنان گرامی ارائه نماید. نمایندگی لنوو یکی از مراکز رسمی موجود در کشور می‌باشد که بر اساس استانداردهای روز دنیا در دو حوزه مرتبط با تولیدات کمپانی لنوو فعالیت دارد؛ حوزه‌یِ نخستِ این فعالیت، فروش و عرضه محصولات لنوو و دیگری ارائه سرویس ها و خدمات پس از فروش محصولات این شرکت می باشد.

اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول در سایر بخش های وبسایت قابل پیگیری است.

محصولات لنوو
سوالات متداول لنوو
اخبار لنوو
مقالات لنوو