آل این وان A510 – E

آل این وان A510 - E

آل این وان A510 – E

آل این وان A510 – E از سری های جدید آل این وان لنوو است . این دستگاه از نسل ششم پردازنده‌ های اینتل، Kaby Lake استفاده می ‌کند. مدل این پردازنده، ۷۴۰۰T با فرکانس ۲٫۴ گیگاهرتز است . البته هنگام کارهای سنگین تا ۳٫۰ گیگاهرتز هم می ‌رسد. آل این وان A510 – E به چهار گیگابایت حافظه‌ رم از نوع DDR4 و یک ترابایت حافظه‌ داخلی از نوع هارددیسک، مجهز شده است . همچنین آل این وان A510 – E برای مصارف اداری و کارهای روزمره و کمی فراتر از آن مناسب است. پردازنده‌ گرافیکی شرکت AMD با مدل Radeon R5 M435 مسئولیت پردازش کارهای گرافیکی آل این وان A510 – Eرا به‌عهده دارد . این پردازنده برای کاربری مالتی‌ مدیا مناسب است.

این دستگاه صفحه ‌نمایش ۲۱.۵اینچی از نوع TFT 1920×۱۰۸۰ پیکسل را در خود جای داده است. رنگهای صفحه ‌نمایش آل این وان A510 – E به‌اندازه‌ کافی طبیعی نیست . به همین دلیل برای کارهای گرافیکی و ادیت عکس و فیلم توصیه نمیشود . تنوع خوب و زیاد پورتها ازجمله دو پورت USB 3.0، سه پورت USB 2.0 و پورت‌های HDMI این مجموعه را تشکیل میدهند. آل این وان A510 – Eسیستم‌عامل ندارد . درواقع خود کاربر باید نسبت به نصب ویندوز یا هر سیستم‌عامل دلخواه اقدام نماید . آل این وان A510 – Eبه کسانی که در ادارات و سازمانها نیاز به یک دستگاه  کاربردی دارند و افرادی که دوست ندارند لپتاپ داشته باشند توصیه میشود . درحال حاضر اکثر ادارات از کامپیوترهای همه ‌کاره استفاده میکنند .

مشخصات فنی آل این وان A510 – E

حافظه رم (RAM)

ظرفیت حافظه رم:۴ گیگابایت

نوع حافظه رم:DDR4

حافظه داخلی

ظرفیت حافظه داخلی:یک ترابایت

نوع حافظه داخلی:هارد دیسک

مشخصات حافظه داخلی:۵۴۰۰RPM

سازنده پردازنده:Intel

سری پردازنده:Core i5

مدل پردازنده:۷۴۰۰T

محدوده سرعت پردازنده:۲٫۲GHz تا ۲٫۵GHz

سرعت پردازنده:۲٫۴۰GHz up to 3.00

حافظه کش:۶MB Cache

نوع صفحه نمایش:LED-backlit TFT LCD

اندازه صفحه نمایش:۲۱٫۵ اینچ

دقت صفحه نمایش:۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ پیکسل

صفحه نمایش لمسی:دارد

مالتی ‌تاچ:دارد

صفحه نمایش مات :ندارد

سازنده کارت گرافیک:AMD

مدل کارت گرافیک:Radeon R5 M435

حافظه اختصاصی کارت گرافیک:۲GB

درایو نوری:DVD-RW

توضیحات درایو نوری:DVD Recordable

بلوتوث:دارای بلوتوث داخلی

کارت خوان : دارد

وب ‌کم:دارد

توضیحات وب‌کم:HD 720p

حسگر اثر انگشت:ندارد

مشخصات بلندگوها:Stereo Speakers with Dolby Advanced Audio™ Certification

پورت LAN:دارد

توضیحات LAN:گیگابیتی

شبکه بی ‌سیم (Wi-Fi):دارد

توضیحات شبکه بی‌ سیم: Wi-Fi802.11ac

پورت HDMI:دارد

پورت VGA:ندارد

تعداد پورت USB 3.0 :2عدد

تعداد پورت USB 2.0 :3عدد

پورت Mini Display:ندارد

پورت Thunderbolt:ندارد

پورت FireWire 800:ندارد

پورت Serial یا COM:ندارد

ابعاد:۲۲٫۹ × ۲۶۵ × ۳۸۴ میلی ‌متر

وزن:۵٫۱۷ کیلوگرم

سیستم عامل:فاقد سیستم عامل

نسخه سیستم عامل:DOS

اقلام همراه دستگاه:ماوس و کیبورد،آداپتور و کابل برق،دفترچه راهنما

قطعات آل این وان A510 – E

چیپ گرافیک

مدار RTC

مدار تصویر

بلندگو

DVDWR

resolve chip

reball chip

مادربرد

هارد

فلت تاچ و ال سی دی

صفحه نمایش

اسپیکر

قاب و لولا

واحد تعمیرات تخصصی آل این وان A510 – E یکی از مجهزترین واحدهای تعمیرات نمایندگی لنوو می باشد . نمایندگی لنوو با با استخدام مجرب ترین تکنسین ها  توانسته مطلوب ترین خدمات را به کاربران ارائه دهد . کادرفنی مرکز تعمیرات لنوو با ارائه خدمات ترمیم و بازیابی مطلوب توانسته دست مراکز نامعتبر را از فعالیت کوتاه کند .

بردباری و صبر تکنسینهای این مجموعه حین پروسه تعمیر یکی از دلایل موفقیت نمایندگی لنوو میباشد . لازم به ذکر است ، کارشناسان ما درصورت لزوم به راهنمایی کاربران درزمینه دستگاه تعمیر شده اقدام مینمایند. آل این وان A510 – Eبا راهکارهای نوین علمی در این مرکز تعمیر میگردد .

فروش آل این وان A510 – E  لنوو در پکیجی اورجینال در نمایندگی لنوو صورت میگیرد . افرادی که تمایل به خرید این دستگاه را دارند میتوانند قبل از اقدام به خرید به راهنمایی از کارشناسان ما اقدام نمایند . در بخش مرتبط سایت میتوانید اطلاعات بیشتری در این حوزه بدست آورید .

نمایندگی لنوو با ارائه دادن خدمات سرویس در محل ،  نیز به تعمیر آل این وان A510 – Eمیپردازد. کاربران با استفاده از این سرویس می توانند از خدمات سرویس در محل با صرف کمترین هزینه برخوردار شوند . نمایندگی لنوو با اعزام تکنسین های مجرب در این زمینه نیازی برای حضور به یک مکان فیزیکی باقی نمیگذارد. با مراجعه به بخش مرتبط سایت میتوانید اطلاعات بیشتری در این حیطه بدست آورید .

تعمیرات آل این وان A510 – E  با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات در نمایندگی لنوو تعمیر می شود . . هدف نمایندگی لنوو ارائه محصولاتی باکیفیت درکنار گارانتی به مشتریان عزیز است . به این ترتیب رضایت کاربران درحیطه پشتیبانی نیز جلب خواهد شد . با مراجعه به بخش مرتبط سایت میتوانید اطلاعات بیشتری در این حیطه به دست اورید .

نمایندگی لنوو ، واحدهای تعمیرات لنوو را بصورت پارتهای مجزا راه اندازی کرده است . به همین دلیل کاربران آل این وان A510 – Eبرای رفع ایراد دستگاه خویش باید به واحد مرتبط مراجعه نمایند . کارگاههای فنی نمایندگی لنوو مجهز به ابزارآلات درجه یک و استاندارد میباشد . نمایندگی لنوو با بهره گیری از تخصص و مهارت کارشناسان خود توانسته است درزمینه فعالیتی خویش به سطح مطلوبی از ارائه خدمات بپردازد . در بخش مرتبط سایت میتوانید اطلاعات بیشتری در این زمنیه بدست آورید .

در دیگر صفحات سایت میتوانید به مطالعه مقالات ، اخبار ، سوالات متداول و محصولات بپردازید .