جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

گوشی K8 و K8 پلاس lenovo

گوشی K8 و K8 پلاس lenovo

 کمپانی لنوو  گوشی k8  و k8 پلاس lenovo  خود را در کشور هند رونمایی کرد .گوشی K8 Plus لنوو  در پنل پشتی دو دوربین دارد و ارزانترین گوشی تولید شده است . لازم به ذکر است  گوشی k8  اقتصادی تر از گوشی K8 Plus  است . دربخش زیر  مشخصات و ویژگی های این دو اسمارت فون ها را بررسی خواهیم کرد.

ویژگی های گوشی K8 و K8 پلاس Lenovo

در رابطه با ویژگی های گوشی K8 و K8 پلاس lenovo  می توان گفت که  هر دو با سیستم عامل اندروید خام نوقا نسخه ۷٫۱٫۱ وارد بازار می شوند . این سیستم عامل در گذشته در گوشی های موتورولا استفاده شده بود .  انتظار می ‌رود اپلیکیشن‌ های پیش ‌فرض سازنده در گوشی K8 و K8 پلاس لنوو به حداقل رسیده و تنها برخی از قابلیت‌ های رابط کاربری لنوو در آن ‌ها قرار بگیرد.

K8  پلاس با برچسب قیمتی معادل ۱۷۱ دلار به فروش میرسد . اما هنوز جزییاتی از قیمت و زمان عرضه مدل معمولی این دستگاه منتشر نشده است . به احتمال زیاد این گوشی با قیمتی کمتر از مدل پلاس، عرضه میگردد

بررسی ویژگی های گوشی K8 و K8 پلاس Lenovo

ویژگی های گوشی K8 و K8 پلاس Lenovo : گوشی K8 پلاس دوربین دوگانه در پنل پشتی خود دارد . لنز دوربین اول با دقت ۱۳ مگاپیکسل و دوربین دوم ۵ مگاپیکسلی مجهز است . صفحه نمایش این گوشی ۵٫۲ اینچ با رزولوشن ۱۰۸۰p است که برای محافظت بیشتر ، از  یک شیشه گوریلا گلس ۳ استفاده کرده اند . پردازنده هلیو P25 مدیاتک مغز متفکر این محصول است. اسمارت ‌فون مورد بحث، بسته به انتخاب خریداران، ۳ یا ۴ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی را در اختیار قرار میدهد.

K8 پلاس از کارت حافظه نیز پشتیبانی می ‌کند . ضمنا یک باتری حجیم ۴۰۰۰ میلی ‌آمپری انرژی آن را تامین می ‌کند. رزولوشن صفحه نمایش گوشی K8 به ۷۲۰p کاهش یافته و لنوو تراشه هلیو P20 را در آن به‌ کار گرفته است .  K8 به جای دوربین دوگانه، فقط از یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی مجهز به سیستم فوکوس خودکار تشخیص فاز بهره می برد

گوشی K8 و K8 پلاس Lenovo

تعمیرات گوشی لنوو / نمایندگی گوشی لنوو / تعمیرات موبایل لنوو / نمایندگی تعمیرات گوشی لنوو / گوشی لنوو / قیمت گوشی لنوو / خدمات پس از فروش گوشی لنوو / تبلت لنوو / لپ تاپ لنوو / نمایندگی لنوو

نمایندگی لنوو و واحد های تعمیرات لنوو

نمایندگی لنوو ، جهت ارائه ی خدمات بهتر ، واحد های تعمیراتی خود را در بخش های مختلف و به صورت تخصصی راه اندازی کرده است ،  به همین دلیل کیفیت خدمات تعمیر در مرکز تعمیرات لنوو قابل مقایسه با سایر تعمیرگاهها نیست. روند تعمیرات در نمایندگی بدین صورت است که کاربر با مراجعه به واحد تعیمرات دستگاه مربوطه خود ، مشکل دستگاه خود را با تکنسین در میان گذاشته  تا مراحل تعمیر و ریکاوری با کیفیت بهتری انجام گیرد .

ضمنا کاربران گوشی K8 و K8 پلاسlenovo درصورتی که پس از خرید با افت عملکرد محصول مواجه شدند می توانند از نمایندگی مجاز لنوو کمک بخواهند . کیفیت و سرعت ارائه خدمات در این مرکز موجب گشته کاربران بسیاری مایل به دریافت خدمات از ما باشند .

در دیگر صفحات سایت به مطالعه مقالات ، سوالات متداول ، محصولات و اخبار بپردازید .