جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

گوشی موبایل خم شدنی لنوو

گوشی خم شدنی لنوو رونمایی شد. تلفن های خم شدنی را فراموش کنید. گوشی اسمارت جدید لنوو از صفحه خم شدنی و بدنه بخش پذیر استفاده کرده است تا از بندساعت به یک هندست تغییر پیدا کند. این شرکت  آخرین گوشی هوشمند خود در کنفرانس Tech World در سانفرانسیسکو از برخی از تکنولوژی های تجربی از جمله گوشی اسمارت و تبلت های تاشدنی رونمایی کرد. این اسمارت فون به طور رسمی CPlus نامیده شده است.

ما بالاخره می توانیم در تمام روز تلفن همراه خود را دور مچمان بیاندازیم و در تمام روز آن را در دست داشته باشیم. گوشی هوشمند با صفحه نمایش خمیده و سخت افزار داخلی می تواند با پیچیدن به مچ دست به دستگاه پوشیدنی تبدیل شود. در این حال تبلت خم پذیر تا نیمه خم می شود و حمل و استفاده از آن را آسان تر می کند.
هندست خم شدنی CPlus در دو سایز بزرگ و کوچک ارائه می شود. این دستگاه صفحه نمایش ۴٫۲۶ اینچی و قابل انعطاف دارد و از سیستم عامل اندروید و با ۱۲ رنگ مختلف ارائه می شود. سایت تحلیلی CNET نسخه سایز بزرگ آن را تحلیل کرده است. این گوشی اسمارت هنوز در مرحله تولید است و زمانی برای ارائه عمومی آن اعلام نشده است.

البته گزارش شده است که سامسونگ دوگوشی هوشمند انعطاف پذیر در سال آینده ارائه خواهد کرد. سامسونگ با کد اسمی پروژه Valley می تواند در ماه فوریه یک یا هر دو دستگاه را در کنگره جهانی موبایل در بارسلونا معرفی کند. این زمان بندی ممکن است جلوتر از ایفون های جدیدی باشد که از صفحات OLED استفاده می کنند و در ۲۰۱۷ ارائه خواهند شد. درحالی که شرکت کره ای Suwon ویدئوهایی از تلفن های خم شدنی پخش کرده است چنین دستگاهی تاکنون به صورت تجاری ساخته نشده است. شرکت چینی Moxi که در Chongqing واقع شده است تلفن همراه خم شدنی را با صفحه نمایش های سیاه و سفید ارائه داده است.