جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

کامپیوترهمه کاره V130 All-in-One لنوو

کمپانی محبوب و دوست داشتنی لنوو، هر آنچه را که شما از یک محصول انتظار دارید را در کامپیوترهمه کاره V130 All-in-One لنوو ارائه داده است. این دستگاه علاوه بر قدرتمندی، دارای سرعت و امنیت بوده  و ویژگی های قابل تحسین آن حتی توانسته است سلیقه های کاربران مشکل پسند را نیز به خوبی پاسخ دهد.

این محصول نه تنها دارای پردازشگری پیشرفته و حافظه خوب می باشد بلکه بسیار قدرتمند و استثنایی طراحی شده و می تواند انتخابی هوشمندانه برای خرید محسوب شود.

کامپیوترهمه کاره V130 All-in-One لنوو، از آخرین نسل پردازنده های قدرتمند اینتل بهره برده و از آنجایی که دارای حافظه بسیار خوبی نیز می باشد، بسیار مناسب امور کسب و کاری شما خواهد بود.

از قابلیت های این کامپیوترحرفه ای می توان به سرعت بالا، پاسخگویی دقیق، قابلیت اطمینان، استاندارهای عالی و همچنین درایوهای حالت جامد PCIe  آن اشاره داشت.

گفتنی است، این مشخصات باعث می شود تا شما به راحتی به کارهای پیچیده پرداخته و از یک برنامه بروی برنامه دیگر سوئیچ کنید و همچنین می توانید فایل های بزرگ از عکس ها و فیلم های تان را به راحتی و روانی مدیریت نمائید.

کامپیوترهمه کاره V130 All-in-One لنوو

آشنایی با ویژگی های کامپیوترهمه کاره V130 All-in-One لنوو

خوشبختانه کامپیوترهمه کاره V130 All-in-One لنوو، پذیرای مجموعه ای با ارزش از قابلیت ها و ویژگی های شاخص می باشد. چرا که کمپانی صاحب نام لنوو همواره سعی کرده در ارائه محصولاتش از برترین استانداردها استفاده کرده و نمونه هایی بی عیب و نقص را به کاربران خود عرضه کند.

 به عنوان مثال، صفحه نمایش این کامپیوتر، ضد انعکاس نورهای اضافی بوده که این ویژگی باعث می شود تا شما هرگز در حین کارکردن با کامپیوتر خود دچار خستگی و یا آسیب دیدگی چشم نشوید.

از سویی دیگر، این نمایشگر ۱۹٫۵ اینچی نه تنها دارای کارکردی کاملأ بی سرو صدا و آرام است بلکه، مصرف انرژی بسیار کمی دارد و از این حیث، علاوه بر صرفه جویی در میزان هزینه شما، می تواند محیط آرامی در حین کار فراهم کرده و تمرکز شما را به میزان قابل توجهی بالا ببرد.

انعطاف پذیری

طراحی و ساخت مهندسی کامپیوترهمه کاره V130 All-in-One لنوو به گونه ای است که اکنون می توانید صفحه نمایشگر دستگاه تان را تا ۶۵ درجه چرخانده و آن را به خوبی با نحوه استفاده و نیاز خود سازگار کنید. این قابلیت به شما کمک می کند تا بتوانید از تماشای فیلم های ویدئوی خود و همچنین کار با دستگاه تان به همان شکلی که راحت هستید، بهره مند باشید.

علاوه برآن، می توانید دسترسی راحت تری نیز به پورت های متنوع کامپیوتر خود داشته باشید. لازم به ذکر است، قاب بسیار باریک و زیبای کامپیوترهمه کاره V130 All-in-One لنوو را نیز می توانید به دیگر ویژگی های ارزشمند دستگاه خود اضافه کنید.

نظمی بیشتر

بدون اغراق طراحی و ساخت کامپیوترهمه کاره V130 All-in-One لنوو، به گونه ای است که توانسته با سلیقه کاربران مشکل پسند مطابقت داشته و رضایت آن ها را به خوبی جلب کند. این کامپیوتر همه کاره علاوه بر شیکی و باریکی توانسته خود را از کابل های پیچ در پیچ و بسیاری که موجب به هم ریختگی میز کار می شود خلاص کرده و تنها به یک کابل در پشت دستگاه بسنده کند.

این ویژگی منحصر به فرد برای افراد منظم که به دنبال فضای کاری مرتب ترهستند، بسیار ایده آل بوده و اکنون این دسته از کاربران می توانند لذت بیشتری از انجام کارهای مختلف خود ببرند.

مقاومت

کامپیوترهمه کاره V130 All-in-One لنوو، همواره تحت آزمایشات و تست های مختلف پایداری و دوام قرار گرفته شده و از این حیث در مقابل محیط های سرد، گرم، گرد و خاکی و همچنین در ارتفاعات و بلندی ها قادر است به خوبی پاسخگوی نیازهای شما باشد. از سوی دیگر، این دستگاه قادر است در برابر ضربه های روزمره و ریزش قطرات آب از خود پایداری نشان داده و خیال شما را از این بابت راحت کند.

اتصالات

به لطف وجود وب کم و اسپیکرهای یکپارچه کامپیوترهمه کاره V130 All-in-One لنوو، تلفن کنفرانس های کاربران ارتقاء پیدا کرده و موقعیت بهتر و راحت تری را ایجاد کرده است. همچنین این دستگاه دارای چندین پورت متنوع در پشت و زیر نمایشگر بوده که این قابلیت به شما اجازه می دهد تا به راحتی به دیگر رایانه ها و دستگاه های مورد نیازتان متصل شوید.

راحتی بیشتر

خبر خوش دیگر آنکه، نصب و راه اندازی کامپیوترهمه کاره V130 All-in-One لنوو نیز بسیار ساده بوده و فقط کافی است سیم کابل آن را به برق متصل کنید، چرا که از پیش همه چیز فراهم شده است.

علاوه برآن، این دستگاه از برنامه ها و ابزارهای رایگانی همچون Lenovo Tangram بهره مند شده که براساس آن اگر مشکل و ایرادی احتمالی بوجود بیاید، شما را حمایت و پشتیبانی خواهد کرد.

واحدهای تعمیرات لنوو

برای اینکه کاربران نمایندگی لنوو، از خدمات و سرویس های با کیفیت تری در زمینه ی تعمیر محصولات شان برخوردار شوند، واحدهای تعمیرات لنوو راه اندازی شده اند. این واحدها، به تفکیک به یکی از محصولات لنوو اختصاص یافته و متخصصان مجربی در آنها، به بررسی و تعمیر محصول مورد نظر می پردازند. از سویی دیگر، کادر فنی و متعهد فعال در واحدهای تعمیرات لنوو، جمعی از حرفه ای ترین تکنسین ها در حوزه ی تعمیر محصولات الکترونیک بوده و قادر به رفع کلیه ایرادات و خرابی های انواع محصولات لنوو می باشند. لازم به ذکر است، به سبب تعهد بالای کارکنان واحدهای تعمیرات لنوو ، کاربران محترم می توانند از تعمیر تخصصی محصول خود و استفاده از قطعات اصل و اورجینال با کیفیت در آن، اطمینان خاطر داشته باشند.

نمایندگی لنوو

نمایندگی لنوو ، با سرلوحه قرار دادن شعار مشتری مداری به عنوان خط مشی اصلی خود، خدمات و سرویس های متنوع و متمایزی را به کاربران ارائه می دهد. شایان ذکر است، این نمایندگی صاحب نام علاوه بر فروش و تعمیرات انواع لپ تاپ، موبایل، تبلت و لوازم جانبی لنوو، خدماتی همچون مشاوره های تخصصی، برگزاری دوره های آموزشی معتبر، خدمات مجازی و سرویس های دیگری را نیز ارائه داده و بدین شکل از کاربران محترم حمایت می کند.

از سویی دیگر، کارکنان کلیه ی بخش های نمایندگی لنوو، نیروهای جوان و در عین حال حرفه ای و مجرب بوده و تمام کوشش و تمرکز خود را معطوف تحقق اصول مشتری مداری و تکریم مراجعین نموده اند. یاد آور می شویم، در صورت برقراری تماس و یا مراجعه به سایت نمایندگی رسمی لنوو، میتوانید اطلاعات جامعی در مورد خدمات این مرکز به دست آورید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کمپانی لنوو و محصولاتش، به این قسمت از سایت مراجعه نمایید.

محصولات لنوو
سوالات متداول لنوو
اخبار لنوو
مقالات لنوو