جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

پردازنده ۱۰ نانومتری اینتل برای لنوو

اولین پردازنده ۱۰ نانومتری اینتل برای لنوو خواهد بود. خبرهای درج شده در یک وبسایت آلمانی با نام «کامیپوتر بیس یا همان Computer Base» حاکی از آن است که جدیدترین پردازنده برند اینتل، از سری کانن‌لیک، به زودی در یکی از محصولات لنوو استفاده خواهد شد. بنابر اطلاعات درج شده، این پردازنده، ۲ هسته پردازشی و ۴ ترد خواهد داشت و قرار است در لپ تاپ‌ها و دیگر دستگاه‌های قابل حمل مشابه استفاده شود. اگرچه «اینتل» اعلام کرده بود که پردازنده‌های ۱۰ نانومتری این کمپانی در اواخر سال ۲۰۱۸ و اوایل سال ۲۰۱۹ عرضه خواهند شد اما با اطلاعاتی که لنوو از یکی از لپ تاپ های خود داده مشخص شده است که اولین پردازنده ۱۰ نانومتری اینتل برای لنوو خواهد بود.

پردازنده ۱۰ نانومتری اینتل برای لنوو

اولین پردازنده ۱۰ نانومتری اینتل در کدام محصول استفاده شده است؟

ظاهراً اولین پردازنده ۱۰ نانومتری اینتل برای لنوو در نظر گرفته شده است. با وجود آنکه معرفی سری کانن لیک تاکنون بارها به تعویق افتاده است و اینتل اعلام کرده برای عرضه این نسل از محصولات آن باید تا سال ۲۰۱۹ صبر کنیم، اما گزارش‌های درج شده از ویژگی‌های فنی لپ تاپ Lenovo Ideapad 330 نشان می‌دهد که در این محصول از پردازنده ۱۰ نانومتری اینتل استفاده شده است. ظاهراً لپ تاپ Lenovo Ideapad 330 نخستین محصولی است که در آن از یک پردازنده ۱۰ نانومتری، موسوم به Core i3-8121U استفاده شده است. این پردازنده جزو نخستین‌ترین محصولات ساخت اینتل است که از معماری ساخت ۱۰ نانومتری بهره می گیرد و با نام Core i3 – 8121U شناخته می شود.

ویژگی‌های لپ تاپ Lenovo Ideapad 330

لپ تاپ Lenovo Ideapad 330 نخستین محصولی است که در آن از پردازنده ۱۰ نانومتری، موسوم به Core i3-8121U استفاده شده است. با داشتن چنین جایگاهی، بد نیست نگاهی مختصر به سایر ویژگی‌های فنی این دستگاه داشته باشیم. لپ‌تاپ Ideapadpad 330 دستگاهی است که نسبتاً می‌توان آن را پایین رده دانست. این محصول دارای نمایشگر ۱۵.۶ اینچی با پنل TN و رزولوشن ۱۳۶۶ در ۷۶۶ پیکسل است. نسخه‌ی پایه‌ی این مدل، رم ۴ گیگابایتی از نوع DDR4-2133 و درایو سخت ۵۰۰ گیگابایتی با سرعت ۵۴۰۰ دور بر دقیقه را در خود جای داده است و قیمتی برابر با ۵۲۰ دلار دارد. نخستین دستگاهی که از اولین پردازنده ۱۰ نانومتری اینتل استفاده کرده است وزنی معادل ۲.۱ کیلوگرم دارد و ضخامت آن ۲۲.۷ میلی‌متر است. کیبورد این دستگاه کیبورد کامل عددی است؛ هرچند دکمه‌های جهت‌ها نصف اندازه‌ی معمول هستند. درگاه‌هایی که برای لپ تاپ Lenovo Ideapad 330 در نظر گرفته شده، شامل یک پورت اترنت، یک پورت HDMI، دو درگاه USB 3.0 نوع A، یک پورت USB نوع C، یک درگاه کارت حافظه‌ی SD و یک جک ۳.۵ میلی‌متری است.

تعمیرات لپ تاپ لنوو

مرکز تعمیرات لپ تاپ لنوو، با همکاری تیمی از مهندسان و کارشناسان این حوزه و با بهره‌‌مندی از پیشرفته‌ترین ابزارآلات تعمیر، فضایی خلق نموده که در آن می‌توان اختلالات نرم افزاری و سخت افزاری ایجاد شده در این دستگاه را رفع و برطرف نمود. مرکز تعمیرات لپ تاپ لنوو به یُمن بهره‌مندی از تخصص، مهارت، تجربه، دانش و خلاقیت کارشناسان فنی خود توانسته است تا در حوزه فعالیتی خویش، به سطح مطلوبی از ارائه خدمات بپردازد و حتی‌الامکان در بهینه‌سازی، بهبود و ارتقاء کاربردهای تکنولوژی کشور کوشا باشد. دارندگان لپ تاپ های لنوو می‌توانند با مراجعه به این مرکز تخصصی‌ترین سرویس‌های سخت افزاری و نرم افزاری لپ تاپ های لنوو را دریافت نمایند.

نمایندگی تعمیرات لنوو

نمایندگی تعمیرات لنوو ارائه دهنده کلیه خدمات مرتبط با تعمیر و ترمیم محصولات شرکتی است که در قیاس با دیگر برندهای موجود در بازار، افراد کمتری با آن آشنایی دارند؛ به‌عبارتی دیگر نام لنوو در ایران همانند برندهای سامسونگ، لنوو و… شناخته شده نیست و حتی گاهی برخی به اشتباه آن را جزو برندهای دست‌پایین به شمار می‌آورند. اگر شما نیز چنین تصوراتی در مورد برند لنوو دارید بهتر است تمامی آن‌ها را کنار بگذارید؛ بد نیست بدانید که برند لنوو در شمار چهار شرکت برتر تولید کننده لپ‌تاپ می‌باشد و لپ‌تاپ‌های این شرکت به ظاهر عالی، کانفینگ فوق‌العاده و البته قیمت مناسب شناخته شده‌اند. شما کاربران گرامی می توانید جهت آشنایی با واحدهای ارائه دهنده خدمات در نمایندگی تعمیرات لنوو به بخش زیر مراجعه نمایید.

نمایندگی لنوو

نمایندگی لنوو در راستای ارائه برترین خدمات فروش و تعمیرات لنوو، کادری مجرب از میان زبده‌ترین مهندسان این حوزه را به کار گرفته و در تلاش است تا بالاترین سطح کیفی خدمات را به شما هموطنان گرامی ارائه نماید. نمایندگی لنوو یکی از مراکز رسمی موجود در کشور می‌باشد که بر اساس استانداردهای روز دنیا در دو حوزه مرتبط با تولیدات کمپانی لنوو فعالیت دارد؛ حوزه‌یِ نخستِ این فعالیت، فروش و عرضه محصولات لنوو و دیگری ارائه سرویس ها و خدمات پس از فروش محصولات این شرکت می باشد.

اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول در سایر بخش‌های وبسایت قابل پیگیری است.

محصولات لنوو
سوالات متداول لنوو
اخبار لنوو
مقالات لنوو