جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

لنوو در تهران

نمایندگی لنوو در تهران

نمایندگی لنوو در تهران با توجه به استقبال کاربران تهرانی از محصولات لنوو به ارائه ی خدمات تخصصی به کاربران این محصول در سراسر تهران می پردازد. خدمات ما در سه بخش فروش ، خدمات پس از فروش و تعمیرات به کاربران گرامی ارائه می گردد. خدمات لنوو در تهران به دو شیوه ی تعمیر در مرکز و تعمیر در محل انجام می شود.

همچنین برای دستگاه هایی مثل موبایل و تبلت و لپ تاپ امکان خدمات تحویل در محل فراهم گشته است. به گونه ای که نیروی تحویل در محل جهت دریافت دستگاه به محل مورد نظر شما اعزام شده و دستگاه را تحویل گرفته و به نمانیدگی انتقال می دهد. پس از پایان تعمیرات دستگاه در محل مورد نظر به مشتری تحویل داده خواهد شد. این اطیمنان را به کاربران گرامی می دهیم که تمامی خدمات لنوو در تهران توسط کارشناسان ارشد این مجموعه  انجام می گردد.

تعمیر محصولات لنوو در تهران

تعمیر موبایل لنوو

تعمیر موبایل لنوو از جمله خدمات لنوو در تهران است . لنوو در سال ۲۰۱۴ موتورولا را از شرکت گوگل خرید و وارد بازار موبایل شد . موبایل های سری A , P , S  از جمله گوشی های مرغوب لنوو می باشند . اما وایب شات (Vibe Shot) از شاخص ترین گوش های این برند می باشد ، دلیل شهرت این گوشی ، دوربین های بی نظیر آن می باشد . در سال های اخیر تحقیقاتی در حوزه ی استفاده از موبایل ها انجام شده است .اندروید 8 در گوشی های لنوو

بر طبق این تحقیقات ،استفاده از فضاهای مجازی ، گوش دادن به موسیقی ، انجام بازی و برقراری تماس تلفنی مهم ترین موارد در استفاده از موبایل ها می باشد . بنابراین به این نتیجه می رسیم که برای بشر امروز،  اسمارت فون ها کاربردی بیشتر از گوشی های قدیمی دارند . به همین دلیل اخیرا لنوو گوشی های خود را تقویت کرده و ویژگی های جدید و منحصر به فردی به محصولات خود افزوده است . در همین راستا محصول جدیدی به نام «Phab» به بازار موبایل لنوو افزوده شده که محصولی جدید بین گوشی ها و تبلت ها می باشد .  در صورتی که موبایل لنوو شما آسیب دیده و خراب شده دانستن این نکته ضروری است که تعمیرات لنوو جزء تعمیرات تخصصی بوده و باید توسط متخصصین و کارشناسان تعمیر لنوو انجام شود . بنابراین جهت تعمیرات لنوو مراجعه به نمایندگی لنوو ضروری می باشد . نمایندگی لنوو مجهز به بهترین امکانات بوده و با به کارگیری متخصصینی با تجربه و کاردان ، آماده ی ارائه ی انواع خدمات به مشتریان گرامی می باشد .

تعمیر تبلت لنوو

تعمیر تبلت لنوو از دیگر خدمات لنوو در تهران می باشد . شرکت لنوو پس از لپ تاپ ها به تولید تبلت پرداخت . تبلت های این شرکت ، در ابتدا برای بسیاری از افراد ناآشنا بودند . اما به ندرت قیمت پایین آن ها موجب شد در بازار تبلت جایگاه مناسبی برای خود پیدا کنند . به گونه ای که اکنون تبلت لنوو Lenovo از پرفروش ترین تبلت های بازار ایران می باشد . دلیل استقبال از این تبلت ، با وجود رقبایی چون سامسونگ ، ایسوس و آیپد قیمت پایین این تبلت ها می باشد

 تبلت های لنوو از نظر نرم افزاری به دودسته تقسیم می شوند :

  • تبلت های مبتنی بر اندروید : این تبلت ها با عنوان Yoga Tabletو Idea Tab وارد بازار شدند . در تبلت های اندرویدی لنوو از پردازنده ی ARM استفاده می شود . پردازنده های ARM بر اساس معماری   RISC ساخته شده اند . تبلت های اندرویدی لنوو در اندازه های  ۷-۱۰ در بازار ارائه شده اند . تمامی مدل ها  مجهز به ویژگی مالتی تاچ Multit-touch یا چند لمسی هستند . اگر تبلت لنوو اندرویدی شما خراب شده یا آسیب دیده ، با نمایندگی مجاز لنوو تماس بگیرید . تعمیرات لنوو در این مرکز به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای انجام می شود .

تبلت های مبتنی بر ویندوز : این تبلت ها از نظر سخت افزاری از تبلت های اندرویدی بهتر هستند وقیمت بالاتری دارند ، اما نظر کارشناسان این است که ؛ تبلت های اندرویدی از نظر نرم افزار بهتر از تبلت های ویندوزی می باشند . تبلت های ویندوزی لنوو با نام « ThinkPad » به بازار عرضه شده اند . در این تبلت ها ازدو نوع پردازنده اینتل استفاده شده است : ۱- پردازنده ی  اتم اینتلIntel Atom  ۲- نسل سوم پردازنده اینتل سری Core i)) . جهت تعمیر تبلت های مبتنی برویندوز ، می توانید با نمایندگی و تعمیرگاه لنوو تماس بگیرید . نمایندگی لنوو با بهره گیری از پیشرفته ترین امکانات و استفاده از برترین متخصصین ، آماده ی ارائه ی خدمات مختلف از جمله ؛ تعمیرات لنوو به مشتریان گران قدر می باشد .

تعمیر لپ تاپ لنوو

تعمیر لپ تاپ لنوو

لنوو در تهران خدماتی متمایز در خصوص تعمیر لپ تاپ لنوو به کاربران گرامی ارائه می نماید. از جمله لپ تاپ های لنوو یک فعالیت تخصصی است و باید توسط متخصصین این امر انجام شود . لپ تاپ ها  از جمله محصولاتی هستند که شهرت و محبوبیت لنوو را در پی داشتند .نمایندگی تعمیرات لپ تاپ لنوو لپ تاپ های لنوو در سایزهای مختلف از یازده تا هفده اینچ  وارد بازار شدند و در سه مدل اصلی موجود می باشند . نمایندگی لنوو به تعمیر انواع مدل های لپ تاپ لنوو می پردازد و تعمیرات لنوو را به صورت تخصصی و حرفه ای انجام خواهد داد . دراین قسمت به معرفی محصولاتی می پردازیم که نمایندگی لنوو به تعمیرات آن می پردازد :

تعمیرات لپ تاپ های لنوو مدل  Think pad

جهت تعمیرات لپ تاپ لنوو Think pad مراجعه به تعمیرگاه و نمایندگی مجاز لنوو ضروری است . نخستین مدل از سری لپ تاپ های لنوو  Think pad  می باشد . این لپ تاپ ها نخستین بار در شرکت IBM به وسیله ی طراحان آمریکایی تولید شدند . بعدها لنوو امتیاز قسمت لپ تاپ در شرکت IBM  را خرید و اکنون Think pad  در کشور چین طراحی و تولید می شود . لنوو توانست لپ تاپ های دومنظوره را که هم تبلت هستند و هم لپ تاپ به بازار روانه کند . لپ تاپ های Think pad  به تایید ایستگاه فضایی بین المللی رسیدند و اولین لپ تاپ هایی بودند که تا سال ۲۰۰۳این عنوان را کسب کردند .

تاریخچه ی شرکت لنوو

 Lenovo که در زبان چینی به معنای اتحادیه و همکاری مشترک است. یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده ی لوازم دیجیتال از جمله ؛ رایانه های شخصی و تجهیزات جانبی آن ها می باشد . لنوو یک شرکت چینی و چندملیتی بوده و دفتر مرکزی آن در پکن قرار دارد . نام اصلی این شرکت (Legend) می باشد و در سال ۱۹۸۴ توسط لیو شوانزی تاسیس شد . این شرکت یکی از بزرگترین تولید کنندگان کامپیوترهای شخصی ، تبلت ، لپ تاپ ، اسمارت فون ،دستگاه های ذخیره سازی ، سرور ، تجهیزات شبکه و…در جهان است . در سال های اخیر لنوو حوزه ی فعالیتی خود را افزایش داده و وارد بازار فروش وسایل الکترونیکی حفظ داده و اطلاعات ، نرم افزارهای مدیریت اطلاعات و تلوزیون های هوشمند شده است . Lenovoبه مفهوم تفکر جمعی اشاره دارد که براساس خلاقیت و نوآوری در تولیدات می باشد. محصولات شرکت لنوو در بیش از صد و شصت کشور جهان به فروش می رسد .  در این قسمت به ذکر تاریخچه ای از فعالیت های این شرکت می پردازیم :

 

برخی از فعالیت های شرکت لنوو

سال ۱۹۹۷، شرکت Legend Group قراردادی بین شرکت لنوو و مایکروسافت امضا شد . طبق این قرار داد شرکت لنوو متعهد شد کامپیوترهای خود را با سیستم عامل و نرم افزار مایکروسافت منتشر کند .

سال ۱۹۹۸، لنوو برنده ی مهم ترین جایزه ی علم و فن آوری در چین شد . در همین سال شعبه ی جدید شرکت در هنگ کنگ تاسیس شد .

سال ۱۹۹۹، شرکت (Legend) مقام بزرگترین فروشنده ی رایانه های شخصی را در آسیا و اقیانوسیه به دست آورد . در همین سال لنوو / لجند ، چند مرکز تحقیق و توسعه را بنیاد نهاد .

سال ۲۰۰۱ ،شرکت (Legend) تولید لواز جانبی کامپیوتر را آغاز کرد .

 

سال ۲۰۰۲، لنوو ابر کامپیوتر خود را معرفی کرد که توانست در بین پانصد کامپیوتر قدرتمند جهان جایگاه چهل و سوم را به خود اختصاص دهد .

سال ۱۹۸۴ ، شرکت لنوو با سرمایه گذاری  آکادمی علوم چین با عنوان  Legend Group  تاسیس شد . فعالیت های اولیه ی شرکت ، وارد کردن محصولاتی چون : اسکیت بورد، تلویزیون رنگی و ساعت‌های الکترونیکی بود.

سال ۱۹۸۵، این شرکت به  ابداع مجموعه کاراکترهای چینی برای محاسبات پرداخت .

سال ۱۹۹۲، بخش IBM PCD شرکت آی بی ام نخستین سری از مدل لپ‌تاپ‌های ThinkPad را معرفی کرد.لنوو به خریداری این لپ تاپ ها پرداخت و امتیاز آن را حفظ کرد .

سال ۱۹۹۳، لنوو نخستین کامپیوتر شخصی ۵۸۶ افسانه را در عصر پنتیوم ارائه کرد و شبکه جزئی ۱+۱ را به راه انداخت . در این سال لنوو موفق شد از دو شرکت ای اس تی و کامپک سبقت گرفته و بزرگ ترین تولید کننده ی رایانه در ژاپن شود .

سال ۱۹۹۵، نخستین سرور با نام Legend تولید شد ؛ یک سال بعد اولین لپ‌تاپ با برند این شرکت به بازار عرضه شد و لجند موفق شد بازار سهام چین را به خود اختصاص دهد .

سال ۲۰۱۰، لنوو توانست با پشت سرگذاشتن Dell ، مقام دوم را دربین بزرگترین تولیدکنندگان PC به خود اختصاص دهد . در همین سال بود که لنوو اولین گوشی هوشمند خود را به بازار عرضه کرد و در اکتبر ۲۰۱۰ به عنوان چهارمین شرکت فروش یارانه های شخصی در دنیا معرفی شد .

سال ۲۰۱۱، لنوو قراردادی با شرکت NEC برای تولید لپ تاپ منعقد کرد . در آن زمان هشت درصد سهم بازار جهانی به لنوو تعلق داشت .

سال ۲۰۱۲، لنوو به افزایش سهم بازار خود در کشورهای در حال توسعه پرداخت و به این منظور بودجه ی بیشتری را صرف تبلیغات و توسعه ی بازارش کرد . در این سال لنوو موفق شد Stoneware را که یک کمپانی نرم‌افزاری فعال در حوزه پردازش ابری است ، تصاحب کند  و فروش ThinkPad را به ۷۵ میلیون برساند.

سال ۲۰۱۳، لنوو توانست بیش از ۵۲ میلیون کامپیوتر شخصی را به بازار عرضه کند . به این ترتیب رکورد فروش رایانه های شخصی در جهان شکسته شد .

سال ۲۰۱۴، قراردادی باعنوان LenovoEMC بین دو شرکت Lenovo   و EMC  امضا شد . این قرار داد به منظور تولید سرورهای x86 برای SMB ها بود . و به این ترتیب لنوو وارد بازار تولید سرورها شد و به عنوان سومین سازنده ی سرور در جهان مطرح گشت .

سال ۲۰۰۳، نام شرکت از Legend )) به ( Lenovo ) لنوو تغییر یافت . le از ابتدای واژه ی ( Legend ) گرفته شده و novo)) به معنای نوین می باشد .

سال ۲۰۰۵، واحد تولید و فروش لنوو با شرکت IBM ادغام شد . بدین ترتیب میزان فروش رایانه ها در سطح جهان افزایش یافت .

سال ۲۰۰۶، لنوو کامپیوتری جهت مسابقات اتومبیل رانی و فناوری موردنیاز برای پشتیبانی از بازی زمستانی المپیک،   طراحی کرد .

سال ۲۰۰۸ ،اولین سرورهای لنوو برای مشاغل کوچک و متوسط تولید شد . Ideapadلپ تاپ لنوو در همین سال تولید شد . در این سال لپ‌تاپ ThinkPad X300 لنوو از سوی مجله BusinessWeek بهترین لپ‌تاپ دنیا لقب گرفت.

سال ۲۰۰۹، لنوو استراتژی متفاوتی در بازارهای هدف اعمال کرد و به این ترتیب توانست سهم بزرگی از بازار را به خود اختصاص دهد . در این سال بیش از یک میلیون از محصولات Ideapadفروخته شد .

شرکت لنوو در سال ۲۰۱۲ جز پنج شرکت بزرگ رایانه ای در کل دنیا انتخاب شد . و در میان پنج شرکت نیز بعد از شرکت اچ پی به عنوان دومی رسید و بالاتر از شرکت دل  ,  شرکت ایسر و شرکت ایسوس قرار گرفت . همچنین شرکت لنوو جزو شرکت های مهم فناوری اطلاعات در دنیا محسوب می شود .

شرکت لنوو در میان ۱۰ شرکت برتر تولید کننده تلفن همراه در جهان خود را معرفی کرده و در این میان با (۲٬۹٪) در رده هفتم قرار دارد . نام و رتبه ی ۱۰ شرکت برتر تولیدکننده تلفن همراه : ۱. سامسونگ الکترونیکس (۲۵٬۷٪) • ۲. نوکیا (۱۳٬۸٪) • ۳. اپل (۶٬۷٪) • ۴. گروه ال‌جی (۴٬۰٪) • ۵. زد تی ایی (۳٬۰٪) • ۶. هواوی (۳٬۰٪) • ۷. لنوو (۲٬۹٪) • ۸. تی‌سی‌ال (۲٬۷٪) • ۹. سونی (۲٬۱٪) • ۱۰. یولانگ (۱٬۹٪)

شرکت لنوو طبق آخرین اخبار به سودهی رسیده و در سه‌ماهه‌ی گذشته درآمد ۳٫۲ میلیارد دلاری داشته است. فروش تلفن‌های همراه لنوو در هند و اندونزی با افزایش ۸۳ درصدی مواجه شده است.

نمایندگی لنوو و واحدهای تعمیرات لنوو

تکنسین های فعال در نمایندگی لنوو و واحدهای تخصصی تعمیرات لنوو، با کسب گواهینامه های بین المللی در زمینه ی دانش تعمیر توانسته اند بالاترین سطح خدمات را در حوزه ی تعمیرات تخصصی لنوو به کاربران گرامی ارائه دهند. لازم به ذکر است که ارائه ی خدماتی با این سطح کیفی علاوه بر دانش متخصصان واحدهای تعمیرات LENOVO، نتیجه ی برخورداری این مرکز از تجهیزات و ابزار پیشرفته ی تعمیر است.

مرکز تعمیرات لنوو ، با هدف برآورده کردن تمامی نیازهای کاربران در مورد تعمیرات این محصولات، واحدهای فعال در مجموعه را گسترش داده و به مدرن ترین ابزار و امکانات مجهز کرده است.

اخبار ، مقالات ، محصولات و سوالات متداول لنوو در دیگر صفحات سایت قابل دسترسی است.

نمایندگی لنوو در تهران

/  نمایندگی اصلی لنوو / نمایندگی اصلی محصولات لنوو /  نمایندگی اصلی لنوو در ایران / نمایندگی اصلی لنوو در تهران / نمایندگی اصلی تعمیرات لنوو / نمایندگی اصلی تعمیر لنوو / نمایندگی اصلی لپ تاپ لنوو / نمایندگی لنوو در تهران / نمایندگی اصلی فتوکپی لنوو / نمایندگی اصلی دستگاه کپی لنوو / نمایندگی لنوو در تهران / نمایندگی اصلی تلویزیون لنوو / نمایندگی تعمیرات لنوو / نمایندگی تعمیرات محصولات لنوو /  نمایندگی تعمیرات لنوو در ایران / نمایندگی تعمیرات لنوو در تهران / نمایندگی  تعمیرات لنوو / نمایندگی لنوو در تهران / نمایندگی  تعمیر لنوو / نمایندگی تعمیرات لپ تاپ لنوو/ نمایندگی تعمیرات فتوکپی لنوو / نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی لنوو / نمایندگی تعمیرات تلویزیون لنوو /  نمایندگی مجاز لنوو / نمایندگی لنوو در تهران / نمایندگی مجاز محصولات لنوو /  نمایندگی مجاز لنوو در ایران / نمایندگی مجاز لنوو در تهران /

نمایندگی لنوو در تهران / نمایندگی انحصاری لنوو / نمایندگی انحصاری محصولات لنوو / تنها نمایندگی لنوو / نمایندگی انحصاری لنوو در ایران / نمایندگی انحصاری لپ تاپ لنوو / نمایندگی لنوو در تهران/ نمایندگی انحصاری فتوکپی لنوو / نمایندگی انحصاری دستگاه کپی لنوو / نمایندگی انحصاری تلویزیون لنوو / نمایندگی انحصاری لنوو در تهران / نمایندگی لنوو در تهران / نمایندگی انحصاری تعمیرات لنوو / نمایندگی انحصاری تعمیر لنوو / نمایندگی لنوو در تهران / نمایندگی رسمی لنوو / نمایندگی رسمی محصولات لنوو /  نمایندگی رسمی لنوو در ایران / نمایندگی رسمی لنوو در تهران / نمایندگی رسمی تعمیرات لنوو / نمایندگی رسمی تعمیر لنوو / نمایندگی رسمی لپ تاپ لنوو / نمایندگی رسمی فتوکپی لنوو / نمایندگی رسمی دستگاه کپی لنوو / نمایندگی لنوو در تهران / نمایندگی رسمی تلویزیون لنوو / نمایندگی لنوو در تهران

نمایندگی تعمیرات تخصصی لنوو / نمایندگی تعمیرات تخصصی تعمیر لنوو / نمایندگی تعمیرات تخصصی لپ تاپ لنوو / نمایندگی تعمیرات تخصصی فتوکپی لنوو / نمایندگی تعمیرات تخصصی دستگاه کپی لنوو / نمایندگی تعمیرات تخصصی تلویزیون لنوو/ نمایندگی تعمیر تخصصی لنوو / نمایندگی لنوو در تهران / نمایندگی تعمیر تخصصی محصولات لنوو /  نمایندگی تعمیرات تخصصی لنوو در ایران / نمایندگی تعمیرات تخصصی لنوو در تهران / نمایندگی تعمیر تخصصی لنوو / نمایندگی تعمیر تخصصی تعمیر لنوو / نمایندگی تعمیر تخصصی لپ تاپ لنوو / نمایندگی تعمیر تخصصی فتوکپی لنوو / نمایندگی لنوو در تهران / نمایندگی تعمیر تخصصی دستگاه کپی لنوو / نمایندگی تعمیر تخصصی تلویزیون لنوو / نمایندگی مجاز لنوو

نمایندگی مجاز تعمیرات لنوو / نمایندگی لنوو در تهران /  نمایندگی مجاز تعمیر لنوو / نمایندگی مجاز لپ تاپ لنوو / نمایندگی مجاز فتوکپی لنوو / نمایندگی مجاز دستگاه کپی لنوو / نمایندگی مجاز تلویزیون لنوو /  نمایندگی فروش لنوو / نمایندگی فروش محصولات لنوو / نمایندگی لنوو در تهران /  نمایندگی فروش لنوو در ایران / نمایندگی فروش لنوو در تهران /  نمایندگی فروش لپ تاپ لنوو / نمایندگی فروش فتوکپی لنوو / نمایندگی فروش دستگاه کپی لنوو / نمایندگی فروش تلویزیون لنوو /  نمایندگی تعمیرات تخصصی لنوو / نمایندگی تعمیرات تخصصی محصولات لنوو / نمایندگی لنوو در تهران / نمایندگی تعمیرات تخصصی لنوو در ایران / نمایندگی لنوو در تهران / نمایندگی تعمیرات تخصصی لنوو در تهران