قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز لنوو

قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز لنوو ، به شرح اصولی می پردازد  که کادرفنی نمایندگی لنوو ملزم به رعایت آن هستند. همچنین کاربران در هنگام مراجعه به نمایندگی لنوو جهت تعمیرات باید از روند تعمیرات ، چگونگی روند اداری و …. مطلع باشند و همگام با اصول این مرکز گام بردارند.

تعمیرگاه مجاز لنوو سال ها است به فعالیت در زمینه ی تعمیر و بازیابی دستگاه های تولید شده توسط  کمپانی لنوو پرداخته است . از جمله دستگاه های لنوو که در این مرکز تعمیر وسرویس  می گردد می توان به لپ تاپ ، تبلت ، موبایل ، آل این وان و تجهیزات شبکه اشاره نمود.

واضح و مبرهن است که ابتدای هستی تا کنون ، نظم همواره موجب استحکام حیات بوده است. این موضوع در مورد سازمان ها و نهاد ها نیز صدق می نماید. حضور نظم برای قرار گرفتن یک نهاد و سازمان در موقعیتی رفیع و والا بسیار مهم و حیاتی است . قوانین تدوین شده موجبات اعتماد مشتریان به تعمیرگاه مجاز لنوو را فراهم می کند .  جهت آشنایی با قوانین ادامه ی مطلب را مطالعه نمایید.

شرح قوانین تعمیرگاه مجاز لنوو

نمایندگی لنوو هموراه در جهت کسب رضایت مشتریان گام برداشته است. این مرکز با تدوین قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز لنوو در ارائه ی خدماتی بهتر و با کیفیت می کوشد. هدف تعمیرگاه مجاز لنوو،  ارائه ی خدمات ریکاوری باکیفیت درکنار گارانتی به مشتریان عزیز است .. تعمیرکاران و تکنسینهای این مرکز با سرلوحه قراردادن قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز لنوو به فعالیت می پردازند . نمایندگی لنوو کلیه ی خدمات بازیابی و تعمیر را به کاربران محصولات این کمپانی ارائه می نماید. تعمیرگاه لنوو توسط گروهی از مجرب ترین تکنسین ها و کارشناسان در واحدهای تعمیر مجهز دستگاه معیوب کاربران را عیب یابی و ریکاوری می نمایند . خاطرنشان می سازیم ، این مرکز با بهره گیری از به روزترین تجهیزات به ارائه ی خدمات ریکاوری مبادرت می ورزد . تمامی امور تعمیر در این مرکز با بکارگیری قطعات اورجینال انجام می گردد . ازین رو مشتریان پس از تعمیر دستگاه ، متوجه کیفیت در عملکرد آن خواهند شد.

قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز لنوو

زمان مراجعه به تعمیرگاه مجاز لنوو قبضی که شامل قوانین تعمیرگاه مجاز لنوو است به مشتری تحویل داده می شود. پرکردن این قبض الزامی می باشد.

  • تعمیرگاه مجاز لنوو مسئولیتی در قبال عیوب غیرقابل مشاهده و یا عیوب عنوان نشده توسط مشتری نمی پذیرد.
  • دستگاه های آب خورده و ضربه خورده ممکن است در حین تعمیر عیوب خود را نشان دهند .
  • لذا بروز مشکل در هنگام تعمیر طبیعی بوده و نمایندگی لنووتعهدی در قبال آن نمی پذیرد .
  • توجه نمایید لوازم جانبی مانند : کیف ، گارد ، مموری کارت ، سیم کارت و… در هنگام تحویل دستگاه همراه با آن نباشد.
  • اگر دستگاه شما گارانتی تعمیر مرکز دیگری را دارد ، در صورت تعمیر در این مرکز گارانتی از آن ساقط خواهد شدو باید هزینه را بپردازید.
  • مهلت تست قطعات تعویض شده در تعمیرگاه مجاز لنوو۴۸ ساعت می باشد .
  • پس از تعمیر دستگاه ، کارشناسان تعمیرگاه مجاز لنوو آن را تست کرده و در سلامت کامل به مشتری تحویل می دهند.
  • عیب یابی دستگاه  و اعلام هزینه ی تقریبی به مشتری .
  • آغاز روند تعمیرات در صورت رضایت مشتری .
  • در صورتی که هزینه تعمیر دستگاه کمتر از ۸۰۰۰۰۰ ریال باشد ، مراحل تعمیر بدون هماهنگی انجام خواهد شد.
  • باتوجه به مورد تعمیراتی دستگاه ، حداقل زمان لازم جهت تعمیرات یک هفته خواهد بود.
  • در صورت عدم تمایل مشتری به ادامه ی تعمیرات ، روند تعمیرات متوقف خواهد شد.
  • در صورت به پایان رسیدن تعمیرات و عدم مراجعه ی مشتری دستگاه تا یک ماه نگه داری خواهد شد.
  • کارشناسان صرفا عیوب عنوان شده توسط مشتری را برطرف خواهند کرد و در قبال سایر عیوب مسئولیتی نمی پذیرند .
  • امکان تست کامل قطعات در هنگام پذیرش وجود ندارد .

اگر در طی یک ماه مشتری جهت تحویل دستگاه اقدامی نکند ، نمایندگی لنوومسئولیتی در قبال دستگاه نمی پذیرد.

نمایندگی لنوو و واحدهای تعمیرات لنوو

نمایندگی لنوو ، واحدهای تعمیرات لنوو را به صورت مجزا راه اندازی نموده است. کارشناسان فنی در هر واحد به عیب یابی و تعمیر یک دستگاه مبادرت می ورزند. بدیهی است همین امر موجب افزایش راندمان کار و کیفیت تعمیر می گردد . کارگاه های فنی نمایندگی لنوو به ابزارآلات تعمیر درجه یک تجهیز شده اند . به دلیل مجزا بودن کارگاه های ریکاوری در این مرکز ، کاربران برای رفع ایراد دستگاه خود باید به واحد مرتبط با دستگاه مراجعه نمایند . کادرفنی نمایندگی لنوو با مدّنظر قرار دادن قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز لنوو آنگونه که شایسته مشتریان می باشد به ارائه ی خدمت می پرازند . چنانچه کاربران هرگونه سوالی در رابطه با قوانین و مقررات تعمیرگاه مجاز لنوو داشته باشند می توانند با کادر مجموعه مطرح نمایند .