سرویس در محل لنوو

سرویس در محل لنوو راهکاری جهت ارائه خدمات به آندسته از کاربرانی است که به هردلیل امکان مراجعه و حضور در نمایندگی تعمیرات لنوو را ندارند؛ کاربرانی که به دلیل ضیق وقت، نداشتن وسیله نقیله و یا حتی به دلیل ابعاد و وزن بالای دستگاه مورد استفاده‌شان، ترجیح می دهند خدمات و سرویس های مورد نظر جهت تعمیر را در محل دریافت نمایند. شما کاربران گرامی می توانید درخواست خویش مبنی بر نیاز به استفاده از سرویس در محل لنوو را از طریق یکی از راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت ثبت نمایید. کارشناسان ما بلافاصله پس از تماس شما به محل موردنظر اعزام گشته و عملیات مورد نیاز را آغاز می نمایند.

واحدهای تعمیرات لنوو

نمایندگی لنوو جهت ارائه هرچه بهتر خدمات، به سازماندهی کارگاه های جداگانه، جهت تعمیرات هر یک از محصولات پرداخته و ازکارشناسان زبده و متخصص در تعمیر این محصولات بهره گرفته است. مرکز تعمیرات لنوو سال‌هاست که فعالیت خود را به منظور ارائه‌ خدمات پس از فروش محصولات لنوو آغاز کرده است و در این راه از بروزترین تجهیزات تعمیر، زبده ترین کارشناسان و جدیدترین ترفندهای تعمیر بهره می گیرد. بد نیست بدانید که در هر یک از واحدهای تعمیراتی لنوو، تمامی قطعات با ضمانت اورجینال بودن و با مناسب‌ترین قیمت به کاربران گرامی ارائه می‌گردند.

نمایندگی تعمیرات لنوو از فروش و مصرف کالاهای تقلبی و کارکرده در حین عملیاتِ تعمیر خودداری می کند که این امر ضامن کیفیت دستگاه های تعمیر شده در این مرکز گشته است. سرویس در محل لنوو نیز راهکاری جهت ارائه خدمات به آندسته از کاربرانی است که به هردلیل امکان مراجعه و حضور در نمایندگی تعمیرات لنوو را ندارند؛ کاربرانی که به دلیل ضیق وقت، نداشتن وسیله نقیله و یا حتی به دلیل ابعاد و وزن بالای دستگاه مورد استفاده‌شان، ترجیح می دهند خدمات و سرویس های مورد نظر جهت تعمیر را در محل دریافت نمایند. واحدهای تعمیرات لنوو در بخش زیر معرفی می گردند.

مزایای استفاده از سرویس در محل لنوو

سرویس در محل لنوو مزایایی دارد که با آگاهی از آن‌ها ممکن است شما نیز مشتاق استفاده از این طرح گردید:

  • با بهره‌مندی از سرویس در محل لنوو دیگر نیازی به جابجایی و حمل دستگاه ندارید.
  • تمامی تعمیرات مورد نیاز در محل موردنظر شما انجام می‌پذیرد.
  • در تعمیرات و سرویس در محل لنوو در محل محدودیتِ عملیاتی وجود ندارد و کارشناسان اعزامی به سبب در اختیار داشتن مجموعه‌ای از ابزارآلات تخصصی و عمومی تعمیر و ترمیم قادر به رفع تمامی عیوب و اختلالاتی هستند که ممکن است در هر یک از محصولات این برند ایجاد شده باشند.
  • با استفاده از این سرویس از مشکلاتی که ممکن است در حین جابجایی دستگاه رخ دهد، پیشگیری می‌گردد. (مشکلاتی نظیر ضربه خوردن، گم شدن برخی از قطعات، شکستگی و … ).
  • در این روش شما می‌توانید تمامی پرسش‌های خود را با کارشناس اعزامی در میان گذاشته و نسبت به رفع و حل آن‌ها اقدام نمایید.
  • کارشناس سرویس در محل لنوو پس از اتمام کار، راهکارهایی جهت افزایش عمر مفید دستگاه را به شما آموزش خواهد داد.
  • در صورت درخواست شما، مشاوره و راهنمایی‌های در زمینه‌ی خرید و تعمیر دیگر محصولات لنوو ارائه می‌گردد.
  • پیش از اقدام به تعمیر توسط کارشناسان این مرکز می‌توانید از میزان هزینه و دستمزد عملیات تعمیر لنوو اطلاع یابید.
  • ابزارآلات تخصصی به‌کارگرفته شده به کارشناسان این امکان را می‌دهند تا ضمن عیب‌یابی صحیح و تشخیص علت اصلی اختلال، اقدامات تخصصی مورد نیاز جهت تعمیر دستگاه را اعمال نمایند.

جهت برخورداری از این طرح کافی است تا شما کاربران گرامی، با یک تماس تلفنی، کارشناسان این مرکز را از محل دستگاه معیوب آگاه سازید. پس از تماس شما، کارشناسان تعمیر لنوو بلافاصله در‌ محل موردنظر حاضر می‌شوند و اقدامات مورد نیاز جهت تعمیرات لنوو را آغاز نمایند.

خدمات سرویس در محل لنوو

  • سرویس در محل لپ تاپ لنوو
  • سرویس در محل تبلت لنوو
  • سرویس در محل موبایل لنوو
  • سرویس در محل آل این وان لنوو
  • سرویس در محل مانیتور لنوو
  • سرویس در محل سرور لنوو و سایر تجیهزات شبکه
  • تعویض و تعمیر کلیه قطعات دستگاه های لنوو در محل

نمایندگی لنوو

نمایندگی لنوو در راستای ارائه برترین خدمات فروش و تعمیرات لنوو، کادری مجرب از میان زبده‌ترین مهندسان این حوزه را به کار گرفته و در تلاش است تا بالاترین سطح کیفی خدمات را به شما هموطنان گرامی ارائه نماید. نمایندگی لنوو یکی از مراکز رسمی موجود در کشور می‌باشد که بر اساس استانداردهای روز دنیا در دو حوزه مرتبط با تولیدات کمپانی لنوو فعالیت دارد؛ حوزه‌یِ نخستِ این فعالیت، فروش و عرضه محصولات لنوو و دیگری ارائه سرویس ها و خدمات پس از فروش محصولات این شرکت می باشد. این مرکز به یُمن حضور پرسنل فنیِ متخصص و مهندسان متبحر،توانسته است در طول سالهای اخیر با ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات، اطمینان مشتریان خویش را جلب نماید. سال هاست که نام محصولات لنوو با نمایندگی لنوو گره‌ خورده و کاربرانِ محصولاتِ این شرکت در صورت بروز هرگونه نقص در دستگاه‌های خود، نخستین انتخابشان برای تعمیر، نمایندگی لنوو بوده است.