اشتراک گذاری

ریکاوری هارد لپ تاپ لنوو

واحد ریکاوری هارد لپ تاپ لنوو با فراهم آوردن به‌روزترین ابزارآلات بازیابی و ریکاوری از جمله دستگاه pc3000، در تلاش است تا ضمن ارتقاء سطح کیفی خدمات، تمامی سرویس‌های ارائه شده در این مرکز را با حفظ محرمانگی و حریم شخصی هموطنان گرامی ارائه نماید. متقاضیان این سرویس می توانند با حضور در نمایندگی مجاز لنوو و مراجعه به پارت مرتبط با دستگاه خویش، تخصصی ترین سرویس های بازیابی و ریکاوری هارد لپ تاپ لنوو را دریافت نمایند.

واحد بازیابی و ریکاوری اطلاعات لپ تاپ لنوو یکی از تخصصی ترین پارت های فعال در این مرکز است که صرف‌نظر از نوع اشکال پیش آمده در هارد، اطلاعات آن را بازیابی می کند و کاربر را از دغدغه و دل‌نگرانی حذف و نبود آنها می‌رهاند. مرکز تعمیر لپ تاپ لنوو برخوردار از پیشرفته ترین تجهیزات حوزه بازیابی نظیر pc3000 است که این امر نقش بسزایی در کیفیت بازیابی اطلاعات  و میزان بازگشت آنها داشته است.

بهترین روش ریکاوری هارد لپ تاپ لنوو

پیش از پرداختن به این موضوع که بهترین روش برای بازیابی و ریکاوری هارد لپ تاپ لنوو چیست، کسب اطلاعاتی در ارتباط با این قطعه یعنی هارد لپ تاپ- و عملکرد آن خالی از لطف نخواهد بود. همانگونه که می دانید هارددیسک یا همان دیسک سخت، بزرگترین حافظه جانبی موجود در کامپیوتر است که تقریباً تمامی داده‌ها از جمله سیستم عامل، فایل‌ها، برنامه‌ها و … روی آن قرار می‌گیرند. هارد‌دیسک‌ها معمولا به اندازه یک کتابچه با اندازه‌های بین ۳٫۵ تا ۶ اینچ اما سنگین‌تر و سخت‌تر هستند. دیسک سخت یک وظیفه دارد و آن حفظ دائمی داده‌ها است. هر داده دیجیتالی و اطلاعاتی که برای ذخیره سازی به هارد دیسک ارسال می‌شود، تا زمانی که حذف نشود در مکان خود باقی خواهد ماند.

 البته ممکن است شرایط محیطی نیز در از بین رفتن این داده‌ها اثر بگذارد. از بین رفتن اطلاعات به هر دلیل که اتفاق بیفتد، بهترین روش جهت بازیابی و ریکاوری هارد لپ تاپ لنوو، تنها راه ممکن جهت بازیابی آنها مراجعه به یک مرکز مجاز و مجهز در حوزه بازیابی اطلاعات است. مرکز بازیابی اطلاعات هارد لپ تاپ لنوو یکی از مراکز پیشرو و خوش‌نام در حوزه ریکاوری و بازیابی اطلاعات است که در طول سالهای اخیر به دلیل ارائه تخصصی ترین و برترین سرویس ها، بدل به انتخاب نخست تمامی کاربرانی گشته است که به هر روی اطلاعات هارد خود را از دست داده اند.

آیا می دانید علائم سوختن هارد لپ تاپ لنوو چیست؟

نرم افزارهای بازیابی اطلاعات لپ تاپ

بازیابی اطلاعات لپ تاپ اگرچه ادعای بسیاری از نرم افزارهای ارائه شده در سایت ها و مراکز موجود در سطح شهر است لیکن -چنانکه برخی از شما نیز تجربه نموده اند- این ادعا هیچگاه به حقیقت نمی پیوندد و بسیاری از اطلاعات و داده ها پس از بازیابی توسط نرم افزارهای مذکور همچنان خارج از دسترس کاربر باقی می مانند. پیشنهاد ما به شما آن است که جهت پیشگیری از اتلاف وقت و صرف هزینه های نامرتبط، به یک مرکز مجاز و استاندارد جهت ریکاوری هارد لپ تاپ لنوو خویش مراجعه نمایید؛ مرکزی که بهترین دستگاه بازیابی اطلاعات هارد لپ تاپ نظیر PC3000 را در اختیار داشته باشد.

 در مراکز استاندارد بازیابی اطلاعات، این امکان فراهم گشته است تا با استفاده از پیشرفته ترین  و بهترین دستگاه بازیابی اطلاعات نظیر pc3000 تمامی اطلاعات از دست رفته بازیابی و ریکاوری گردند. گاه مشاهده شده که برخی از مراکز از دستگا‌ه‌های بازیابی چینی جهت بازیابی و ریکاوری اطلاعات استفاده می‌کند.

بد نیست بدانید که این دستگاه‌ها در حوزه بازیابی اطلاعات صرفاً نقش یک ایمیج‌گیر هارد هستند و در قیاس با  pc3000 روسیه، بسیار ضعیف عمل می‌کنند. قدرتمندترین سیستم سخت‌افزاری- نرم‌افزاری حال حاضر که مورد استفاده بسیاری از مراکز بازیابی در سطح دنیاست pc3000 است که توانایی بازیابی اکثر اطلاعات از دست رفته را دارد. از مهمترین ویژگی‌های این دستگاه توانایی ویرایش فایل‌های سیستمی و ماژول‌ها به صورت دستی است.

  • بازیابی اطلاعات هارد با مشکل عدم دسترسی
  • بازیابی اطلاعات هارد با پیفام فرمت
  • بازیابی اطلاعات هارد با مشکل بدسکتوری
  • ریکاوری هارد لپ تاپ لنوو با مشکل ضرب خوردگی
  • بازیابی اطلاعات هارد لپ تاپ لنوو با مشکل ایجاد صدای ناهنجار
  • بازیابی اطلاعات هارد با مشکل پارتیشن خالی از اطلاعات
  • بازیابی اطلاعات از هارددیسکهایی مانند Barracuda 7200.11 و DiamondMax 22
  • بازیابی اطلاعات هارد که با مشکل فرمت شدن پارتیشن
  • بازیابی اطلاعات هارد با مشکل عدم شناسایی یا دیتکت (شناسایی در بایوس مادربرد)
  • بازیابی اطلاعات هارد با مشکل پاک شدن اطلاعات
  • ریکاوری هارد لپ تاپ لنوو با مشکل اطلاعات کد شده و یا با مشکل نمایش کارکترهای غیر عادی
  • بازیابی اطلاعات هارد با مشکل ریست شدن یا هنگ شدن سیستم در زمان بالا آمدن
  • بازیابی اطلاعات هارد با مشکل نادرستی ظرفیت هارد دیسک علی رغم شناسایی سیستم عامل
  • ریکاوری هارد لپ تاپ لنوو با مشکل شناخته نشدن هارد لنوو و شناخته نشدن فایل سیستم توسط سیستم عامل
  • ریکاوری اطلاعات هارد در صورت عدم نمایش درست گنجایش آن
  • بازیابی اطلاعات هارد پس از format شدن پارتیشن
  • بازیابی اطلاعات هارد لپ تاپ لنوو پس از پارتیشن بندی مجدد
  • بازیابی اطلاعات هارد خارجی در پاک شدن پارتیشن
  • ریکاوری اطلاعات هارد در پاک شدن پوشه یا فایل
  • بازیابی اطلاعات هارد در نوسانات برق و مشکلات سخت‌افزاری
  • ریکاوری اطلاعات هارد در وجود بدسکتور در هارد دیسک
  • ریکاوری هارد لپ تاپ لنوو در خرابی هاردهای RAID
  • بازیابی اطلاعات هارد در صورت فراموشی رمز ورود (پسورد)
  • بازیابی اطلاعات هارد در زمان پیغام خطا
  • بازیابی اطلاعات هارد با مشکل عدم شناسایی و عدم تشخیص توسط سیستم
  • بازیابی اطلاعات از Cooldisk و Memory های مختلف به اصطلاح سوخته با مشکل عدم شناسایی، پیغام خرابی و یا فرمت

تعمیرات لپ تاپ لنوو

تعمیر لپ تاپ لنوو و ریکاوری هارد لپ تاپ لنوو از تخصصی ترین و حرفه ای ترین خدمات ارائه شده در نمایندگی لنوو است که به دلیل پیاده‌سازی توسط تعمیرکاران زبده و متخصص از بالاترین سطح کیفی برخوردار است. تعمیرات لپ تاپ لنوو و انواع بوردهای الکترونیکی در این مرکز با تجهیزاتی پیشرفته و مدرن چون  BGA Machine Ersa 550، Clean Room، PC3000،TEXAS INSTRUMENTS EV 2300  و دیگر تجهیزات تعمیر و ابزارآلات لحیم‌کاری روز جهان به صورت تخصصی و صد در صد تضمینی انجام می‌گیرد.

تعمیر لپ تاپ Lenovo در این مرکز به دست کارشناسانی انجام می ‌پذیرد که با حضور در دوره‌ های تخصصی-آموزشی و آنالیز لپ تاپ های لنوو، بر ساختار این محصول تسلط یافته و قادر به رفع تمامی اشکالات نرم افزاری و سخت افزاری ایجاد شده در آن گشته اند. آنالیز و تحلیل تعداد بیشماری از لپ تاپ های لنوو سبب گشته تا برترین ترفندهای تعمیر این دستگاه به دست کارشناسان مرکز تعمیرات لپ تاپ لنوو تدوین گردد و بدین واسطه اشکالات ایجاد شده، در کمترین زمان و با بالاترین دقت و کیفیت رفع گردند.

تعمیرات لنوو

چیره‌دستی کارشناسان تعمیرات لنوو در کنار برخورداری از به‌روزترین تجهیزات تعمیر، سبب گشته تا پویایی و کیفیت، دو ویژگی لاینفک خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات لنوو گردند. در حوزه «تعمیرات لنوو» تمرکز عمده‌ی متخصصان این واحد بر تعمیر و ترمیم محصولات معیوبی است که به هر دلیل دچار اختلال در عملکرد گشته‌اند و کیفیت نخستین خویش را از دست داده اند؛ دارندگان چنین دستگاه هایی می توانند با حضور در مرکز تعمیرات لنوو شاهد رفع تمامی اشکالات ایجاد شده در دستگاه های خویش باشند به نحوی که امکان بازگشت این عیوب به حداقل میزان ممکن رسیده باشد.

جهت بهره‌مندی از خدمات ارائه شده در نمایندگی لنوو در ایران می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی ذکر شده در وب‌سایت رسمی این مرکز اقدام نمایید. با مراجعه به سایر صفحات می توانید، اطلاعاتی کامل درباره سایر خدمات ارائه شده در این مرکز، -نظیر آنچه که در این صفحه در باب ریکاوری هارد لپ تاپ لنوو ارائه شد-، کسب نمایید. واحدهای تعمیرات لنوو در بخش زیر معرفی گشته اند.

نمایندگی لنوو

نمایندگی لنوو در راستای ارائه برترین خدمات فروش و تعمیرات لنوو، کادری مجرب از میان زبده‌ترین مهندسان این حوزه را به کار گرفته و در تلاش است تا بالاترین سطح کیفی خدمات را به شما هموطنان گرامی ارائه نماید. نمایندگی لنوو یکی از مراکز رسمی موجود در کشور می‌باشد که بر اساس استانداردهای روز دنیا در دو حوزه مرتبط با تولیدات کمپانی لنوو فعالیت دارد؛ حوزه‌یِ نخستِ این فعالیت، فروش و عرضه محصولات لنوو و دیگری ارائه سرویس ها و خدمات پس از فروش محصولات این شرکت می باشد.

به یُمن حضور پرسنل فنیِ متخصص و مهندسان متبحر، این مرکز توانسته است در طول سالهای اخیر با ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات، اطمینان مشتریان خویش را جلب نماید. سال هاست که نام محصولات لنوو با نمایندگی لنوو گره‌ خورده و کاربرانِ محصولاتِ این شرکت در صورت بروز هرگونه نقص در دستگاه‌های خود، نخستین انتخابشان برای تعمیر، نمایندگی لنوو بوده است.