جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

رونمایی از گوشی های اقتصادی لنوو

لنوو، طی مراسمی رسمی از دو گوشی اقتصادی جدید خود رونمایی کرد. کمپانی لنوو پس از مطرح شدن در بازار لپ‌تاپ، اخیرا وارد میدان رقابت گوشی ها هوشمند شده است. اگر بخواهیم با دیدی منصفانه به این اقدام نگاه کنیم، باید اعتراف کنیم که در زمینه ی گوشی نیز حرف های زیادی برای گفتن داشته است. اخیرا این شرکت اقدام به معرفی و رونمایی از دو محصول جدید نموده که بیشتر بر صرفه ی اقتصادی تاکید دارند. K5 و K5 Play، گوشی های اقتصادی لنوو هستند که خبر رونمایی از آنها را به اطلاع شما همراهان همیشگی می رسانیم.

قیمت پایین گوشی های اقتصادی لنوو

به عنوان یکی از اصلی ترین ویژگی های گوشی های اقتصادی لنوو که مورد توجه کاربران نیز قرار گرفته است، باید به قیمت پایین این دو محصول اشاره کرد. در واقع لنوو این محصولات را با این هدف تولید و معرفی نموده که بتواند نظر کاربران طرفدار گوشی های هوشمند ارزان قیمت را به آنها معطوف سازد. البته از ذکر این نکته نباید غافل شویم که گوشی های اقتصادی لنوو، تنها در کشور چین عرضه شده و در دسترس متقاضیان قرار خواند گرفت.

رونمایی از گوشی های اقتصادی لنوو

مشخصات گوشی های اقتصادی لنوو

پس از انتشار خبر رونمایی از گوشی های اقتصادی لنوو، برخی از مهم ترین مشخصات این دو محصول نیز توسط مدیران این کمپانی منتشر شد. لنوو k5 و k5 play، از دو نمایشگر ۵.۷ اینچی با رزولوشن HD+  برخوردار بوده و با توجه به میان رده بودن، کفیت تصویر مطلوبی را به کاربر ارائه خواهند داد.

وجود حاشیه های باریک در اطراف صفحه نمایش، بر زیبایی ظاهری این میان رده ها افزوده است. همچنین استفاده از دوربین دوگانه را نیز باید به ویژگی های مشترک گوشی های اقتصادی لنوو اضافه کرد. لنوو K5، دارای دوربین های ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی بوده و K5 Play نیز با ترکیب دو سنسور ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی ارائه می‌شود. همچنین دوربین سلفی هر دو گوشی، ۸ مگاپیکسلی بوده و به دهانه ی لنزی F۲.۰ مجهز شده اند.

گوشی های اقتصادی لنوو

هشت هسته ای های قدرتمند

علی رغم قیمت پایین، گوشی های اقتصاد لنوو، پردازشگرهای نسبتا قدرتمندی را در خود جای داده اند. K5 با برخورداری از تراشه ی هشت هسته‌ای MT6750 مدیاتک و نیز واحد پردازشگر گرافیکی Mali-T860، می تواند نیازهای کاربر را به شکل قابل قبولی برطرف سازد. K5 Play نیز با تراشه ی اسنپدراگون ۴۳۰ کوالکام همراه شده که شامل هشت هسته پردازشی از نوع Cortex A53 بوده و واحد پردازشگر گرافیکی آن از نوع آدرنو ۵۰۵ می باشد.

حافظه و رم گوشی های اقتصادی لنوو

رم سه گیگابایتی در گوشی لنوو K5 و نیز ۳۲ گیگابایت حافظه ی داخلی برای یک گوشی میان رده مطلوب به نظر می رسد. این در حالی است که مدل K5 Play در دو نوع دو یا سه گیگابایتی رم به کاربران عرضه خواهد شد. نمونه ی دو گیگابایتی از ۱۶ گیگابایت حافظه ی داخلی بهره برده و می توان آن را نیز قابل قبول دانست.

باتری و حسگر اثر انگشت گوشی های اقتصادی لنوو

در مورد باتری نیز باید گفت که گوشی های اقتصادی لنوو با هم مشترک هستند؛ باتری این دو مدل، ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت است و به درگاه میکرو یواس‌بی مجهز شده اند. همچنین این دو محصول اقتصادی، با حسگر اثر انگشت و تشخیص چهره به در اختیار کاربران قرار خواهند گرفت.

نمایندگی لنوو

از طریق مراجعه و یا برقراری تماس با نمایندگی لنوو ، می توانید انواع خدمات مربوط به هریک از محصولات این کمانی را دریافت دارید. همکاران ما در این مرکز، با تکیه بر تخصص و تجربه ی بالای خود در زمینه ی فروش، تعمیرات و خدمات پس از فروش، برای جلب رضایت شما کاربران گرامی تلاش می کنند. لذا می توانید اطمینان داشته باشید که خدمات ارائه شده در بخش های مختلف نمایندگی lenovo، در سطح مطلوبی از کیفیت قرار دارند. برای خرید و یا رفع مشکلات هریک از انواع کامپیوتر، لپ‌تاپ، گوشی و تبلت، تجهیزات جانبی، پاوربانک، فلش مموری و سایر محصولات لنووی خود، می توانید به این مرکز مراجعه نموده و از خدمات ویژه ای همچون مشاوره های تخصصی بهره مند شوید.

واحد تعمیرات لنوو

واحد تعمیرات لنوو ، با تجهیز به پارت های مجزا برای هر محصول، به بررسی و ترمیم نواقص عملکردی تولیدات این کمپانی مشغول می باشد. نکته ی ویژه در مورد این واحد، تجهیز پارت ها به پیشرفته ترین ابزار و تجهیزات مربوط به تعمیر محصول تخصصی آن پارت می باشد. این مساله، دست تعمیرکاران را باز گذاشته و امر تعمیرات را با مشکلات کمتری مواجه می سازد. در صورت مراجعه به واحد تعیمرات لنوو، پس از ارائه ی اطلاعاتی در خصوص محصول خود و مشکلات آن، به پارت مربوطه هدایت شده و خدمات تخصصی را دریافت خواهید کرد. تجربه، تخصص و مهارت بالای تعمیرکاران این واحد، موجب شده محصولات به بهترین شکل ترمیم شده و کیفیت اولیه ی خود را بازیابند.

برای کسب اطلاعات تخصصی در مورد محصولات لنوو، به بخش ذیل مراجعه نمایید.

محصولات لنوو
سوالات متداول لنوو
اخبار لنوو
مقالات لنوو