اشتراک گذاری

خدمات پس از فروش لنوو

خدمات پس از فروش لنوو

خدمات پس از فروش لنوو پشتیبان شما کاربران گرامی در دو حوزه سخت افزاری و نرم افزاری است. کاربران و صاحبان دستگاه های لنوو می توانند با برزو هر گونه اشکال و اختلال نرم افزاری و سخت افزاری در دستگاه های خویش به مرکز خدمات پس از فروش لنوو مراجعه نمایند و تخصصی ترین خدمات و سرویس های مورد نیاز را دریافت نمایند. خدمات این بخش، بسته به نوع دستگاه، شامل حمل و نقل، نصب و راه اندازی، تعمیر و نگهداری و … می باشد. مدیریت نمایندگی لنوو، به دلیل تأثیر مستقیم سطح کیفیت خدمات این بخش بر میزان رضایت و خشنودی کاربران، تأکید ویژه ای بر ارائه درست و اصولی سرویس های مذکور دارد.

واحدهای خدمات پس از فروش لنوو

در حال حاضر، واحدهای خدمات پس از فروش لنوو تمامی تلاش خود را به کار بسته اند تا سطح رضایت کاربران و مراجعان گرامی را از خدمات ارائه شده در این مرکز ارتقاء دهند. در همین راستا نظارت ها و مدیریت های سختگیرانه ای در حوزه تأمین قطعات جانبی و اصلی دستگاه های لنوو و آموزش کارکنان این مجموعه صورت گرفته است. بعلاوه گام های مناسبی در ایجاد زیرساختهای لازم، ارتقاء کیفیت و بهبود مستمر خدمات پس از فروش لنوو برداشته شده است.

در هر حال سرویس های ارائه شده در واحدهای خدمات پس از فروش لنوو منحصر به دستگاهی خاص نیست و داردگان کلیه دستگاه ها و تولیدات این برند خوشنام و محبوب می توانند با مراجعه به این مرکز سرویس های مورد نیاز خویش را دریافت نمایند. مجموعه خدمات پس از فروش لنوو بمنظور ارائه تخصصی ترین خدمات پس از فروش، راه انداری گشته است و با انجام اقدامات زیربنایی در زمینه ارائه خدمات پس از فروش موفق به خلق ارزش های برتر برای گروه مشتریان گشته است.

برخی از واحدهای خدمات پس از فروش لنوو عبارتند از : 

  • واحد خدمات پس از فروش آل این وان لنوو
  • واحد خدمات پس از فروش سرور لنوو
  • واحد خدمات پس از فروش تجهیزات لنوو و

خدمات پس از فروش لنوو

  • واحد خدمات پس از فروش لپ تاپ لنوو
  • واحد خدمات پس از فروش تبلت لنوو
  • واحد خدمات پس از فروش موبایل لنوو

واحد ارتباط با مشتری

واحد ارتباط با مشتری یکی از زیر مجموعه‌های واحد خدمات پس از فروش لنوو است که در راستای کسب رضایت هر چه بیشتر مراجعان و ارتقاء سطح کیفی خدمات راه اندازی گشته است. کارشناسان این مرکز، با اتمام سرویس و خدمات انجام شده بر روی دستگاه، با مشتری محترم تماس گرفته و پرسش هایی در ارتباط با سطح رضایت از روند دریافت خدمات و نحوه انجام سرویس می‌پرسند. در صورت اظهار نارضایتی و شکایت از جانب مشتری، پرونده شکایت مشتری ثبت و جهت پیگیری به مدیر داخلی مرکز تعمیرات لنوو ارجاع می گردد.

روند پیگیری شکایات در واحد خدمات پس از فروش لنوو تا حصول نتیجه نهایی و کسب رضایت مشتریان محترم ادامه خواهد داشت.

واحد ارتباط با مشتری لنوو

خدمات پس از فروش لنوو / گارانتی لنوو / نمایندگی تعمیرات لپ تاپ لنوو در تهران / فروش لپ تاپ لنوو / نمایندگی فروش تبلت لنوو در تهران / فروش لپ تاپ لنوو / نمایندگی لنوو / تعمیرات لنوو / نمایندگی lenovo 

نمایندگی لنوو و واحدهای تعمیرات

نمایندگی لنوو در راستای ارائه برترین خدمات فروش و تعمیرات لنوو  ، کادری مجرب از میان زبده‌ترین مهندسان این حوزه را به کار گرفته و در تلاش است تا بالاترین سطح کیفی خدمات را به شما هموطنان گرامی ارائه نماید. نمایندگی لنوو یکی از مراکز رسمی موجود در کشور می‌باشد که بر اساس استانداردهای روز دنیا در دو حوزه مرتبط با تولیدات کمپانی لنوو فعالیت دارد. حوزه‌یِ نخستِ این فعالیت، فروش و عرضه محصولات لنوو و دیگری ارائه سرویس ها و خدمات پس از فروش لنوو می باشد. شما کاربران گرامی می توانید با حضور در نمایندگی لنوو و مراجعه به پارت تخصصی مرتبط با دستگاه خویش تخصصی ترین خدمات مرتبط با محصولتان را دریافت نمایید.

با مراجعه به سایر صفحات این وب سایت می توانید اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول تعمیرات لنوو را دنبال نمایید.