اشتراک گذاری

تعمیر lcd گوشی لنوو

این موضوع که آیا هر گونه شکستگی در صفحه نمایش گوشی لنوو منجر به تعویض ال سی دی گوشی لنوو می شود یا خیر، نیاز به بررسی دستگاه توسط کارشناسان و تعیین سطح شکستگی صفحه نمایش دارد. همانگونه که می دانید LCD از Liquid Crystal Display گرفته شده و در واقع صفحه ساخته شده از کریستال مایع است که رنگ‌های متفاوتی را نسبت به AMOLED تولید می‌کند.

در صفحات LCD به جای استفاده از چراغ‌ برای هر پیکسل‌، از یک نور پس‌زمینه کلی استفاده می‌شود. البته چند منبع نور هم در این فناوری به کار گرفته می‌شوند تا مصرف برق را کاهش دهند. شکستگی ال سی دی از آن دست اتفاقات شایعی است که ممکن است برای کاربران گوشی های لنوو پیش آید. اگر گوشی لنووی شما از فاصله زیاد به زمین بخورد و یا ضربه سنگینی به آن وارد شود، علاوه بر اتفاقات جانبی دیگر، احتمال شکستگی ال سی دی در آن بالاست. اگر ال سی دی گوشی لنوو دچار شکستگی شود و یا از کار بیفتد، ضروری است که بلافاصله اقدامات مورد نیاز جهت تعویض و یا تعمیر lcd گوشی لنوو انجام پذیرد. زیرا تصویر در چنین محصولاتی، رابط میان کاربر و دستگاه است و در صورتی که lcd دستگاه خراب گردد، گوشی عملاً بی‌استفاده شده و از کار می افتد. خدمات مرتبط با این سرویس با مراجعه به مرکز تعمیرات موبایل لنوو و حضور در پارت تعمیر lcd گوشی لنوو قابل دریافت است.

تعمیر lcd گوشی لنوو

تعویض و تعمیر lcd گوشی لنوو

تعویض lcd گوشی لنوو زمانی ضروری است که ایراد وارد شده به  صفحه نمایش موبایل شدید بوده و تنها راه باقی مانده جهت بازیابی کیفیت دستگاه، همان تعویض lcd گوشی لنوو باشد. در این شرایط کارشناسان ما در مرکز تعمیرات موبایل لنوو پس از بررسی دستگاه و شناسایی مدل آن، اقدام به تهیه ال سی دی سازگار با دستگاه – در صورت امکان ال سی دی اورجینال دستگاه- نموده و اقدامات مورد نیاز جهت تعویض و تعمیر lcd گوشی لنوو را آغاز می نمایند.

با اینکه این راه گران تمام می‌شود، اما شاید در برخی موارد به تعویض کلی گوشی بیارزد. اگر تصمیم دارید تلفن هوشمند خود را به جایی غیر از نمایندگی بسپارید حتما از معتبر بودن و کار بلد بودن آن مطمئن شوید. توجه داشته باشید که مراجعه به مراکز مجاز و استانداردی که زیر نظر اتحادیه فعالیت دارند، خیال شما را از دریافت خدماتی مطمئن و استاندارد مطمئن می سازند.

مرکز تعمیر موبایل Lenovo یکی از مجموعه های مجاز و استانداردی است که تمامی خدمات خویش–از جمله خدمات مرتبط با تعویض ال سی دی موبایل لنوو را – به همراه گارانتی و ضمانت ارائه می نماید. در آخر به این نکته توجه کنید که پیشگیری همیشه بهتر از درمان است. در نگه داشتن تلفن هوشمند خود حداکثر تلاش لازم را به کار گیرید، زیرا با هر خط و خالی که روی آن می‌افتد از قیمت فروش آن (اگر روزی قصد فروشش را داشته باشید) کاسته می‌شود.

زمان تعویض lcd گوشی لنوو

زمانی که ال سی دی گوشی لنوو می شکند، پنل صفحه نمایش لکه های تیره یا ترک های تار عنکوبتی یا هر دو را به نمایش می گذارد و ممکن است دیگر نتوان چیزی روی صفحه نمایش مشاهده کرد. اگر صفحه نمایش دارای خطوطی است و یا ظاهری شبیه ریختن شدن جوهر دارد، پس به احتمال زیاد ال سی دی آن شکسته است و می بایست اقدام به تعویض ال سی دی گوشی لنوو کرد. برخی از کاربرانی که ال سی دی گوشی آنها شکسته است گزارش داده اند که گاه، جوهر نیز از گوشی آنها تراوش کرده است.

وضعیت دیگری نیز وجود دارد که در آن امکان مشاهده تصاویر با یک ال سی دی خراب وجود دارد اما صفحه بسیار تاریک است. از آن جایی که ال سی دی زیر گلس و تاچ قرار گرفته اگر افتادن گوشی منجر به شکستن و خراب شدن ال سی دی و یا خراب شدن هم گلس و هم تاچ شود در هر حالت از آن جایی که ال سی دی شکسته است باید کل قطعات تاچ و ال سی دی عوض شود. اگر شما کاربران گرامی با چنین نشانه هایی در گوشی تلفن همراه خود مواجه شدید بهتر است جهت تعویض و تعمیر lcd گوشی لنوو خود به مرکز تعمیرات موبایل لنوو مراجعه نمایید.

تفاوت تاچ و ال سی دی گوشی لنوو

یکی از پرسش های مکرری که کاربران گوشی ها از کارشناسان ما می پرسند آن است که آیا شکستگی ایجاد شده در صفحه نمایش گوشی لنوو، فقط مربوط به تاچ است و یا ال سی دی گوشی را نیز درگیر خود کرده است. اگر در پی تعویض و یا تعمیر lcd گوشی لنوو خویش هستید، پیش از اقدام به این کار، مطلب زیر را مطالعه نمایید. در مطلب زیر اطلاعاتی در مورد شکستگی گلس، تاچ و در نهایت ال سی دی ارائه شده است.

در مورد شکستگی گلس گوشی لنوو بد نیست بدانید که اگر گلس شیشه گوشی تان شکسته باشد، این اتفاق روی تاچ و عملکرد صفحه نمایش شما تاثیری نخواهد گذاشت مگر روی نقاطی که گوشی شما ترک خورده است. هنگامی که گوشی از دست تان می افتد و ترک برمی دارد شکستن گلس آن نسبت به حالت های بعدی خوشبینانه ترین حالت است. تعویض گلس در قیاس با تعویض ال سی دی گوشی لنوو، هزینه کمتری خواهد داشت.

در ارتباط با شکستگی تاچ گوشی لنوو، باید بدانید که در تاچ اسکرین، لایه شفافی از پلاستیک است که سیگنال لمس ها را می خواند و آن را به واحد پردازشگر منتقل می کند. اگر تاچ گوشی شما شکسته باشد، عملکرد لمسی گوشی از کار می افتد اما هنوز هم می توان موارد نمایش داده شده بر روی صفحه نمایش را مشاهده کرد و خود نمایشگر گوشی همچنان در حالت نرمال کار خود را ادامه خواهد داد. تعمیرات موبایل لنوودر شرایطی که ضربه وارد شده به گوشی منجر به شکستگی ال سی دی گوشی شود، پنل صفحه نمایش گوشی دچار لکه های تیره یا ترک های تار عنکوبتی یا هر دو خواهد شد.

در چنین وضعیتی احتمالا دیگر نتوانید چیزی روی صفحه نمایش خود مشاهده کنید. اگر صفحه نمایش تان دارای خطوطی در داخل خود است و یا ظاهری شبیه ریختن جوهر دارد پس به احتمال زیاد ال سی دی آن شکسته است و نیاز به تعویض ال سی دی گوشی لنوو خواهید داشت. وضعیت دیگری نیز وجود دارد که در آن کاربر همچنان می تواند تصاویر را با یک ال سی دی خراب مشاهده کند اما صفحه آن بسیار تاریک است.

از آن جا که ال سی دی زیر گلس و تاچ قرار گرفته اگر وارد شدن ضربه به گوشی، منجر به شکستن و خراب شدن ال سی دی و یا خراب شدن گلس و تاچ بصورت همزمان شود باید کل قطعات تاچ و ال سی دی عوض شود (زیرا در هر حالت ال سی دی شکسته است.) تخصصی ترین سرویس های مرتبط با تعمیر lcd گوشی لنوو با حضور در نمایندگی لنوو قابل دریافت است.

تعمیرات موبایل لنوو

تعمیر موبایل لنوو بخشی از خدمات ارائه شده در نمایندگی لنوو است که با بهره‌گیری از سازگارترین ابزارآلات تعمیر انجام می‌پذیرد. حضور کارشناسان با سابقه و زبده در این بخش سببِ دوچندان شدن کیفیت تعمیراتِ صورت گرفته و ارتقاء سطح کیفی خدمات گشته است. موبایل لنوو اگرچه در قیاس با دیگر محصولات هم‌تراز، ممکن است برند نام‌آشنایی نباشد، اما در طول سال‌های اخیر با پیشروی‌های خود در عرصۀ کیفیت و فناوری توانسته است خود را به عنوان یکی از برندهای محبوب موبایل مطرح سازد و توانایی‌های خود را به رخ رقبا کشد. کاربران گرامی این محصول می توانند با مراجعه به مرکز تعمیر موبایل لنوو تخصصی ترین خدمات مرتبط با این دستگاه نظیر خدمات مرتبط با تعمیر lcd گوشی لنوو را دریافت نمایند.

نمایندگی لنوو و احدهای تعمیرات لنوو

نمایندگی لنوو همگام با افزایش عرضه و تقاضای محصولات این کمپانی خوش‌نام، تمامی تلاش و توان خویش را به‌کار بسته تا در ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات –چه در بخش فروش و چه در بخش خدمات پس از فروش- ثابت‌قدم و مستحکم باشد. نمایندگی لنوو در این راستا دو بازوی توانمند دارد که به وجود آن‌ها بالیده و افتخارات خویش در این عرصه را مدیون حضور آن‌ها می‌داند.

بازوی نخست نمایندگی لنوو، کارشناسان بخش فروش می‌باشند که با صبر و حوصله پاسخگوی تمامی نیازهای کاربران محصولات لنوو هستند و از ارائه هیچ اطلاعاتی در زمینه هریک از محصولات لنوو به مشتریان گرامی دریغ نمی‌کنند. کارشناسان این بخش به تمامی ویژگی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری هر یک از محصولات لنوو تسلط داشته و توانایی آن را دارند تا پاسخگوی تمامی پرسش‌های شما عزیزان در زمینه اطلاعات تخصصی و عمومی هر یک از محصولات لنوو باشند. به یُمن حضور همین کارشناسان زبده و آگاه در مرکز فروش، نمایندگی لنوو توانسته تا روز به رو خود را به استانداردهای جهانی نزدیک‌تر سازد. واحدهای تعمیرات لنوو در بخش زیر معرفی می شوند.

اخبار ،  مقالات ، محصولات و سوالات متداول  نمایندگی لنوو ، در اختیار شما کاربران گرامی قرار می گیرد