اشتراک گذاری

تعمیر مادربرد آل این وان لنوو

تعمیر مادربرد آل این وان لنوو یکی دیگر از تخصصی ترین سرویس های سخت افزاری ارائه شده در نمایندگی لنوو است که به دست تیمی از زبده ترین کارشناسان انجام می پذیرد. متقاضیان این سرویس می توانند با مراجعه به این مرکز و حضور در پارت تخصصی تعمیرات لپ تاپ ال جی سرویس های مورد نیاز خویش را دریافت نمایند. مرکز تعمیر آل این وان لنوو با بهره مندی از سال‌ها تجربه در امر تعمیرات سخت‌افزار و نرم‌افزار و استفاده از بروزترین تجهیزات الکترونیکی، کلیه تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری لپ تاپ را در کمترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت به مشتریان عزیز ارائه می‌دهد. تعمیر مادربرد آل این وان لنوو در این مرکز پس از بررسی‌های دقیق و کارشناسانه، عیب‌یابی تخصصی و کسب اطمینان از خرابی و اختلال در مادربرد آغاز می‌گردد و تا حصول نتیجه دلخواه ادامه می‌یابد.

مرکز تعمیر مادربرد آل این وان لنوو

پارت تعمیر مادربرد آل این وان لنوو یکی از تخصصی ترین پارت های موجود در نمایندگی لنوو  است که در آن پیشرفته ترین سرویس های مرتبط با بهسازی، ارتقاء، ترمیم و تعمیر مادربرد ارائه می گردد. کارشناسان حاضر در مرکز تعمیر مادربرد آل این وان لنوو پس از عیب یابی صحیح و شناسایی علت اشکال پیش آمده، اقدام به تعمیر و بهسازی مادربرد نموده و دستگاهی سالم و بی عیب و نقص را به شما تحویل می دهند. شایان ذکر است کلیه خدمات ارائه شده در این مرکز مشمول گارانتی و ضمانت است. مدت زمان گارانتی بسته به نوع اشکال دستگاه و سرویس های ارائه شده، متفاوت است.

تعمیر مادربرد آل این وان لنوو

تعویض مادربرد آل این وان لنوو

تعویض مادربرد آل این وان لنوو زمانی ضروری به نظر می‌رسد که امکان بهسازی و تعمیر مادربرد آل این وان لنوو به کلی وجود نداشته باشد. در صورت تشخیص کارشناسان نمایندگی لنوو مبنی بر عدم امکان تعمیر و بهسازی مادربرد، این قطعه پس از کسب اجازه از صاجب دستگاه تعویض می گردد. در نمایندگی lenovo، آرشیوی جامع از مدل‌های گوناگون مادربرد فراهم شده است تا مشتریان گرامی بی‌هیچ ‌دغدغه و اتلاف وقت نسبت به خرید مدل مورد نیاز خود اقدام نمایند. در این بخش شما می‌توانید تنها با در اختیار داشتن نام و مدل مادربرد لنوو، این قطعه را با اطمینان از اصل و اورجینال بودن آن خریداری کنید.

خدمات واحد تعمیر مادربرد آل این وان لنوو

  • تعمیر کارت‌های صدا در مرکز تعمیر مادربرد آل این وان لنوو
  • تعمیر کارت تی‌وی
  •  رفع و تعمیر مشکل سوکت‌های سی‌پی‌یو
  • تعمیر و رفع مشکلات مربوط به کنترلرها
  •  رفع و تعمیر مشکلات قطعات SMD (مقاومت، دیود، ترانزیستور، خازن و…)
  •  ترمیم نواقص ایجاد شده به دلیل قطعی مدار در مرکز تعمیر مادربرد آل این وان لنوو
  •  تعویض پایه CPU در صورت شکستگی
  •  تعویض و ترمیم اسلاتهای RAM و گرافیک
  •  تعویض و ترمیم جک‌های مختلف مادربرد
  • تعمیرات مادربرد آل این وان لنوو
  • سرویس سیستم شامل سرویس سیستم خنک‌کننده، تقویت و سرویس خازن‌ها و اورکلاکینگ مادربرد و …
  • عیب‌یابی و رفع اختلالات مربوط به هارد مکانیک و الکترونیک، سیلندر و برد و بد سکتورگیری
  • بازیابی اطلاعات هارد دیسک
  • عیب‌یابی، تعمیر و رفع اختلالات مودم در مرکز تعمیر مادربرد آل این وان لنوو
  • عیب‌یابی و تعمیر کارت گرافیک
  • تعمیر DVD ROM – CD RW – صنعتی CD ROM – DVD RW
  • رفع مشکل قفل بایوس انواع هارد و مادربرد
  • رفع مشکلات مربوط به منبع تغذیه سوئچینگ

علل خرابی مادربرد مادربرد آل این وان لنوو

خرابی مادربرد مادربرد آل این وان لنوو علل متفاوتی دارد. آشنایی با عوامل خرابی مادربرد سبب می گردد تا حتی الامکان از پیدایش آنها جلوگیری شود و بدین واسطه، دستگاه عمر مفید بیشتری یابد. برخی از این عوامل قابل پیشگیری بوده و برخی دیگر ممکن است علی رغم احتیاط های انجام شده از سوی کاربر، باز هم اتفاق بیفتند (مثلاً ریختن مایعات بر روی دستگاه). در هر حال، اگر نشانه های خرابی مادربرد در دستگاه شما مشاهده می شود، آنچه که مهم است، مراجعه به یکی از مراکز استاندارد و مجاز تعمیرات مادربرد است.

مرکز تعمیرات لنوو از مجموعه های فعال در این حوزه است که شما کاربران گرامی می توانید با حضور در آن تخصصی ترین سرویس های مرتبط با تعمیر مادربرد آل این وان لنوو و سایر بخش های این دستگاه را دریافت نمایید. در بخش های زیر با شایع ترین عللی که سبب خرابی مادربرد می گردند آشنا می شویم:

گرد و غبار: گردو غبار یکی از رایج ترین علل در خرابی مادربرد و البته سایر قطعات دستگاه نظیر فن و … است. بنابراین بهتر است تا آنجا که ممکن است از ورود گرد و غبار به دستگاه جلوگیری شود و سرویس های مورد نیاز جهت رفع گرد و غبار، هر از چند گاهی بر روی لپ تاپ انجام شود. گردو غبار وارد شده به لپ تاپ احتمال خرابی چیپ گرافیک و فن ها را بالا می برد. حتی گاهی این عامل باعت ایجاد سوختگی در مدار میشود.

ایرادات شیارهای گسترش گرافیک (PCI-ESlot ,AGT Slot): استفاده زا کارت های گرافیک غیر استاندارد و عدم نصب صحیح این کارت ها درون شکاف AGP یا PCI-E به آنها صدمه وارد می کند.

 آبخوردگی: اگر آبی مقطر به جیپ برسد برای آن مشکلی ایجاد نمیکند. مشکل زمانی بوجود میاید که لپتاپ توسط مایعاتی که دارای املاح و مواد معدنی هستند، خیس میشود و زمانی که این مایع به مادربرد دستگاه برخورد کند، املاح موجود در آن باعث ایجاد رسوب یا سولفاته در مدار میشوند. که این رسوبات همچون یک رسانا عمل کرده و دو قسمت بورد را به هم متصل مینماید و ارتباطات لاین را قطع مینماید و باعث بروز مشکلاتی در مادربرد میشود. و همین امر شما را وادار میکند تا نیازمند مراجعه به یکی از مراکز تعمیر مادربرد آل این وان لنوو شوید.

ایرادات شیارهای گسترش PCI: در برخی موارد هنگامی که به طور اشتباهی سوکت مودم به پریز برق متصل شده باشد این موضوع باعث سوختگی کارت مودم و شیار PCIمی شود . همچنین نصب غیر صحیح کارت PCI و یا جا به جا نمودن کارت در هنگام روشن بودن سیستم می تواند موجب بوجود آمدن این مشکل شود.

استهلاک قطعات مادربرد: پایان عمر قطعات ماردبرد و استهلاک تدریجی آنها، مورد دیگری است که می توان از آن به عنوان عامل خرابی ماردبرد یاد کرد. جریان بیش از اندازه و Drive شدن توسط مدار معیوب که عمر مفید برخی قطعات الکترونیکی آن پایان یافته است، باعث بروز مشکلات جدی در مادربرد خواهد شد. زیرا وقتی یک قطعه درست عمل نکند، قطعات دیگر هم نمیتوانند وظایف خود را به درستی انجام دهند.

 نوسانات منبع ولتاژ: عامل دیگری که مادربرد را نیازمند تعمیر می کند نوسانات ایجاد شده در منبع ولتاژ است. خرابی در منبع ولتاژ، به سایر بخش های دستگاه، از جمله مدار محافط در بورد سرایت می کند و دستگاه را نیازمند تعمیر مادربرد آل این وان لنوو خواهد کرد.

Virus یا ویروس ها: عامل دیگری که احتمالاً کمتر به ان فکر می شود ویروس است. برخی از ویروس ها میتوانند روی فایل ROM بایوس تأثیر بگذارند؛ اگر فایل رم داخل آی سی های EPROM دارای bug باشد، باعت میشوند که به مرورزمان سیستم دچار ایراد اساسی شده و روشن نشود.

ایرادات صوتی: استفاده از اسپیکرها و هدست های غیر استاندارد می تواند موجب صدمه زدن به مدار صدا شود. برخی از مادربرد ها دارای صدای HD High Definition Audio System هستند. خرابی مرتبط با این بخش و سایر بخش های ذکر شده در بخش های فوق با حضور در مرکز تعمیر مادربرد آل این وان لنوو قابل رفع است.

نمایندگی لنوو و واحدهای تعمیرات لنوو

نمایندگی لنوو به منظور ارائه برترین خدمات، کادری متبحر از زبده ترین مهندسان این حوزه را به همکاری فراخوانده و در تلاش است تا بالاترین سطح کیفی خدمات را به کاربران لنوو ارائه نماید. نمایندگی لنوو یکی از مراکز رسمی موجود در کشور است که بر اساس استانداردهای روز دنیا در دو حوزۀ فروش و تعمیرات به ارائه خدمات می پردازد؛ حوزۀ نخستِ این فعالیت، فروش و عرضه محصولات لنوو و دیگری ارائه سرویس‌ها و خدمات پس از فروش محصولات این شرکت می‌باشد.

نمایندگی لنوو به دلیل بهره‌مندی از بروزترین ابزارآلات تعمیر و حضور کارشناسان زبده در مجموعۀ خود، قادر به رفع و تعمیر تمامی مشکلات و اختلالاتی است که ممکن است به هر روی در دستگاه‌های لنوو ایجاد گردند. کادر فنی تعمیرات لنوو علاوه بر حضور در سمینارهای تخصصی تعمیر، ملزم به دریافت نوین ترین مدارک و گواهینامه‌های معتبر نیز می‌باشند. تعمیرات صورت گرفته در این مجموعه محدود به محصول خاصی نیست و تمامی دستگاه‌های لنوو اعم از موبایل، تبلت، لپ‌تاپ و … را شامل می‌گردد. واحدهای ارائه دهنده خدمات در نمایندگی  تعمیرات لنوو در بخش زیر معرفی گشته اند.

اگر مایل هستید می توانید اخبار و خواندنی های ما را در دیگر صفحات نمایندگی لنوو پیگیری نمایید.

محصولات لنوو
سوالات متداول لنوو
اخبار لنوو
مقالات لنوو