اشتراک گذاری

تعمیر قاب لپ تاپ لنوو

اگر قاب لپ تاپ شما شکسته یا ترک برداشته است، این مقاله را بخوانید تا با نحوه ترمیم آن آشنا شوید. نکته هایی که در ادامه بررسی می کنیم منحصر به تعمیر قاب لپ تاپ لنوو نیستند و در مورد لپ تاپ های دیگر برندها نیز کاربرد دارند. به یاد داشته باشید که قاب به نوعی محافظ نمایشگر است و شکستن آن، lcd را در معرض خطر قرار می دهد.

بنابراین باید هرچه زودتر اقدامات تعمیراتی را انجام دهید تا نمایشگر لپ تاپ از آسیب دیدگی در امان باشد. اما تعمیر قاب لپ تاپ لنوو و دیگر برندها چگونه انجام می شود؟ آیا باید این بخش را تعویض کرد؟ پاسخ سوالات خود را در ادامه راهنمای تعمیر قاب لپ تاپ Lenovo خواهید یافت.

تعمیر قاب لپ تاپ لنوو

تعمیر قاب لپ تاپ لنوو در کدام موارد ضروری است؟

در صورتی که قاب لپ تاپ بشکند یا حتی یک ترک جزئی داشته باشد، باید هرچه زودتر آن را ترمیم کنید. گاهی قاب از بدنه جدا می شود و سلامت ال سی دی به خطر می افتد. پرت شدن از ارتفاع یا افتادن یک شئ سنگین روی لپ تاپ، ممکن است باعث شکستگی قاب یا ترک خوردگی آن شود.

در همه این موارد، تعمیر قاب لپ تاپ Lenovo ضروری است و باید در اولین فرصت انجام شود. حتی ممکن است امکان ترمیم قاب وجود نداشته و تکنسین تعمیر لپ تاپ لنوو ناچار به تعویض آن شود. در ادامه مواردی که را مانع از تعمیر قاب لپ تاپ لنوو می شوند معرفی می کنیم.

نحوه تعمیر قاب لپ تاپ lenovo

روش های مختلفی برای تعمیر قاب لپ تاپ لنوو و سایر برندها وجود دارد که تعمیرکار بسته به نوع و شدت آسیب دیدگی این قطعه، یکی از آنها را انتخاب و اجرا می کند. اگر لولاهای لپ تاپ شکسته یا لق شده باشند، باید آنها را ترمیم یا تعویض کرد. معمولا تعمیرکاران بخش های شکسته قاب را با چسب های مخصوصی می چسبانند تا شکستگی ها ترمیم شوند. اما بعضا دیده شده که پس از مدتی، چسب پیچها و اتصالات منجر به شکستگی و خورد شدن این بخش ها شده است.

به همین دلیل هم گاهی برای تعمیر قاب لپ تاپ lenovo، تکه های شکسته و از بین رفته قاب را می سازند و آنها را با قسمت های سالم، همسان سازی می کنند. اگر قاب فلزی یا چدنی باشد، بخش های آسیب دیده جوش می خورند. در قاب های پلاستیکی و فایبر گلاس هم قسمت های شکسته لحیم می شوند و سپس با رنگ مناسب، آنها را می پوشانند.

تعویض قاب لپ تاپ لنوو

تعویض قاب لپ تاپ لنوو

در صورتی که مشکل پیش آمده در قاب لپ تاپ، شکستگی و یا ترک باشد، این اشکال عموماً قابل رفع است. برای ترمیم قاب شکسته، تعمیرکاران مرکز تعمیر قاب لپ تاپ لنوو با چسب های مخصوصی محل شکستگی را می چسبانند، سپس اقداماتی انجام می دهند که تا حد امکان محل چسب کاری دیده نشود. اگر امکان ترمیم  وجود نداشته باشد، قاب شکسته تعویض می شود. گاه اشکالاتی نیز در درب لپ تاپ ایجاد می شود که عموماً به دلیل خرابی لولا یا قاب یا شاسی است. برای پیشگیری از بروز این اشکالات، می توان از طلق های محافظ قاب استفاده کرد.

توجه داشته باشید که نباید طلق استفاده شده تمامی قاب را بپوشاند زیرا این کار از تهویۀ هوا جلوگیری میکند. قبل از اقدام به این کار از نحوه ی تهویه ی هوا در لپ تاپ مطلع شوید. نکته آخر آنکه برای تمیز کردن قاب لپ تاپ بهتر است از پارچه کتانی نم دار استفاده کرد. درهر حال شما کاربران گرامی در صورت مواجه با هر گونه اشکال و ناکارآمدی در این بخش از دستگاه خویش می توانید به مرکز تعمیر قاب لپ تاپ لنوو مراجعه نمایید و تخصصی ترین خدمات و سرویس های مرتبط را دریافت کنید.

خدمات مرکز تعمیر قاب لپ تاپ لنوو

تعمیر قاب لپ تاپ لنوو و یا تعویض آن منوط به داشتن یک قاب مشابه است. به عبارتی دیگر تعویض قاب نمایشگر لپ تاپ در صورتی امکان پذیر است که تعمیرگاهی که به آن مراجعه کرده اید، قاب نمایشگر لپ تاپ شما را داشته باشد. اگرچه در غالب موارد قاب های مشابه به سختی یافت می شوند اما مرکز تعمیرات لنوو برخوردار از آرشیو جامعی از کلیه لوازم جانبی لپ تاپ های لنوو به ویژه قاب های لپ تاپ است.

این امر سبب گشته تا مراجعان به این مرکز نیازی به جستجوهای کسالت بار و زمانبر نداشته باشند و با یک بار مراجعه بتوانند کلیه اشکالات پیش آمده در دستگاه خویش را مرتفع سازند. تعمیر قاب لپ تاپ لنوو در این مرکز بر اساس هزینه مصوب اتحادیه تعمیرکاران، در کمترین زمان و با نمونه اورجینال و شرکتی انجام می پذیرد. برخی از خدمات مرکز تعمیر قاب لپ تاپ لنوو عبارتند از:

  • تعمیر قاب انواع لپ تاپ و تبلت ، دوربین دیجیتال و کلیه قاب های پلاستیکی و فلزی
  • تعمیر لولای ( تعمیر لولا ) انواع لپ تاپ به صورت تاشو و گردشی
  • جوش پلاستیک و رنگ انواع قاب های پلاستیکی لپ تاپ لنوو
  • ارائه خدمات صافکاری و نقاشی انواع قابهای فلزی لپ تاپ لنوو

نمایندگی لنوو و واحدهای تعمیرات لنوو

نمایندگی لنوو در راستای ارائه برترین خدمات فروش و تعمیرات لنوو کادری مجرب از زبده‌ترین مهندسان این حوزه را به همکاری فراخوانده و در تلاش است تا بالاترین سطح کیفی خدمات را به شما هموطنان گرامی ارائه نماید. نمایندگی لنوو یکی از مراکز رسمی موجود در کشور می‌باشد که بر اساس استانداردهای روز دنیا در سه حوزه‌ی مرتبط با تولیدات کمپانی لنوو فعالیت دارد؛ حوزه‌یِ نخستِ این فعالیت، فروش و عرضه‌ی محصولات لنوو و حوزه دوم ارائه‌ی سرویس‌ها و خدمات پس از فروش محصولات این شرکت می‌باشد.

حوزه سوم مرتبط به بخش آموزش است که در آن آموزش های مورد نیاز جهت تعمیرات لنوو به متقاضیان و داوطلبان طی دوره های آموزشی-تخصصی ارائه می گردد. خدمات مرتبط با تعمیر قاب لپ تاپ لنوو که در بخش های فوق به آن پرداخته شد تنها یکی از سرویس های ارائه شده در این مرکز است. سرویس های دیگر در سایر صفحات وب سایت معرفی شده اند. واحدهای تعمیرات لنوو در بخش زیر ارائه می گردند.