اشتراک گذاری

تعمیر تاچ گوشی لنوو

نمایندگی لنوو به دلیل برخورداری از آرشیو جامعی از تاچ و ال سی دی های انواع تبلت و موبایل لنوو، در طول سالهای اخیر با حذف واسطه ها، برترین کیفیت را با کمترین هزینه به کاربران این دستگاه ها ارائه نموده است. شما کاربران گرامی می توانید در صورت مواجه با هر گونه ناکارآمدی و اختلال در تاچ دستگاه خویش به مرکز تعمیر تاچ گوشی لنوو مراجعه کرده و تخصصی ترین خدمات مرتبط را دریافت نمایید.

تعمیر تاچ گوشی لنوو یکی از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده در نمایندگی لنوو است که توسط تخصصی ترین تیم سخت افزاری و با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات این قطعه انجام می پذیرد. تعمیر تاچ گوشی Lenovo در این مرکز به دست کارشناسانی انجام می ‌پذیرد که با حضور در دوره‌ های تخصصی-آموزشی و آنالیز گوشی های بیشماری از لنوو، بر ساختار این محصول تسلط یافته و قادر به رفع تمامی اشکالات نرم افزاری و سخت افزاری ایجاد شده در آن گشته اند. شما کاربران گرامی می توانید در این مرکز حضور یافته و تخصصی ترین خدمات مورد نیاز در حوزه تعمیرات گوشی از جمله تعمیر تاچ گوشی لنوو، تعمیر باتری گوشی لنوو و … را دریافت نمایید.

تعمیر تاچ گوشی لنوو

تعویض و تعمیر تاچ گوشی لنوو

شکستگی و خرابی تاچ گوشی لنوو از آن دست اتفاقات شایعی است که ممکن است برای کاربران گوشی های لنوو پیش آید. اگر گوشی لنووی شما از فاصله زیاد به زمین بخورد و یا ضربه سنگینی به آن وارد شود، علاوه بر اتفاقات جانبی دیگر، احتمال شکستگی ال سی دی و تاچ در آن بالاست. اگر تاچ گوشی لنوو دچار شکستگی شود و یا از کار بیفتد، ضروری است که بلافاصله اقدامات مورد نیاز جهت تعویض و یا تعمیر تاچ گوشی لنوو انجام پذیرد. زیرا تاچ در چنین محصولاتی، رابط میان کاربر و دستگاه است و در صورتی که خراب گردد، گوشی عملاً بی‌استفاده شده و از کار می افتد. کارشناسان ما در مرکز تعمیر تاچ گوشی لنوو پس از عیب یابی صحیح و کارشناسانه و بررسی تخصصی این بخش از دستگاه، امکان تعویض و یا تعمیر آن را با شما در میان گذاشته و با اتمام تعمیرات، دستگاهی کامل و بی عیب و نقص به شما تحویل می دهند. در صورتی که اشکال پیش آمده در تاچ گوشی لنوو حاد بوده و امکان رفع آن وجود نداشته باشد، اقدامات لازم جهت تعویض تاچ گوشی لنوو – پس از کسب اجازه از صاحب دستگاه- انجام خواهد شد.

تعویض تاچ گوشی لنوو، با استفاده از صفحات اورجینال شرکتی –که به صورت جداگانه خریداری شده و یا از اوراق سایر دستگاههای معیوب تهیه شده اند- انجام می پذیرد.

نکات مهم پس از تعمیر تاچ گوشی لنوو

رعایت برخی نکات مهم پس از تعمیر تاچ گوشی لنوو سبب می گردد تا دارنده دستگاه از درستی تعمیرات اِعمال شده بر روی دستگاه مطمئن گردد. بنابراین در صورتی که گوشی شما نیز دچار اشکال شده و حال قصد تحویل گرفتن آن را دارید به نکات زیر که توسط کارشناسان مرکز تعمیر تاچ گوشی لنوو عنوان شده اند، توجه فرمایید:

  • پس از تعمیر تاچ گوشی لنوو عملکرد لمسی تمام قسمت‌‌های تاچ گوشی‌تان را چک نمایید.
  • یک تصویر تمام مشکی را در گوشی خود به نمایش بگذارید. دقت کنید تمام صفحه‌نمایش یک‌دست مشکی باشد تا اگر پیکسلی سوخته باشد، متوجه شوید و از تعمیرکننده درخواست تعویض مجدد و یا تعمیر تاچ گوشی لنوو مجدد کنید.
  • گوشی خود را در حالت روشن در دست بگیرید و به جهت افقی (چپ و راست) بچرخانید. در حین این کار زاویه دید گوشی خود را بسنجید و به کیفیت تصویر دقت نمایید. (پنل‌های نامرغوب و ارزان قیمت در این حالت افت کیفیت خود را با تغییر رنگ تاچ و صفحه نمایش نشان می‌دهند).

تفاوت تاچ و ال سی دی گوشی لنوو

یکی از پرسش های مکرری که کاربران گوشی ها از کارشناسان ما می پرسند آن است که آیا شکستگی ایجاد شده در صفحه نمایش گوشی لنوو، فقط مربوط به تاچ است و یا ال سی دی گوشی را نیز درگیر خود کرده است. اگر در پی تعویض و یا تعمیر تاچ گوشی لنوو خویش هستید، پیش از اقدام به این کار، مطلب زیر را مطالعه نمایید. در مطلب زیر اطلاعاتی در مورد شکستگی گلس، تاچ و در نهایت ال سی دی ارائه شده است.

در مورد شکستگی گلس گوشی لنوو بد نیست بدانید که اگر گلس شیشه گوشی تان شکسته باشد، این اتفاق روی تاچ و عملکرد صفحه نمایش شما تاثیری نخواهد گذاشت مگر روی نقاطی که گوشی شما ترک خورده است. هنگامی که گوشی از دست تان می افتد و ترک برمی دارد شکستن گلس آن نسبت به حالت های بعدی خوشبینانه ترین حالت است. تعویض گلس در قیاس با تعویض ال سی دی گوشی لنوو، هزینه کمتری خواهد داشت.

در ارتباط با شکستگی تاچ گوشی لنوو، باید بدانید که در تاچ اسکرین، لایه شفافی از پلاستیک است که سیگنال لمس ها را می خواند و آن را به واحد پردازشگر منتقل می کند. اگر تاچ گوشی شما شکسته باشد، عملکرد لمسی گوشی از کار می افتد اما هنوز هم می توان موارد نمایش داده شده بر روی صفحه نمایش را مشاهده کرد و خود نمایشگر گوشی همچنان در حالت نرمال کار خود را ادامه خواهد داد.

تعمیر تاچ گوشی لنوودر شرایطی که ضربه وارد شده به گوشی منجر به شکستگی ال سی دی گوشی شود، پنل صفحه نمایش گوشی دچار لکه های تیره یا ترک های تار عنکوبتی یا هر دو خواهد شد. در چنین وضعیتی احتمالا دیگر نتوانید چیزی روی صفحه نمایش خود مشاهده کنید. اگر صفحه نمایش تان دارای خطوطی در داخل خود است و یا ظاهری شبیه ریختن جوهر دارد پس به احتمال زیاد ال سی دی آن شکسته است و نیاز به تعویض ال سی دی گوشی لنوو خواهید داشت.

وضعیت دیگری نیز وجود دارد که در آن کاربر همچنان می تواند تصاویر را با یک ال سی دی خراب مشاهده کند اما صفحه آن بسیار تاریک است. از آن جا که ال سی دی زیر گلس و تاچ قرار گرفته اگر وارد شدن ضربه به گوشی، منجر به شکستن و خراب شدن ال سی دی و یا خراب شدن گلس و تاچ بصورت همزمان شود باید کل قطعات تاچ و ال سی دی عوض شود (زیرا در هر حالت ال سی دی شکسته است.) تخصصی ترین سرویس های مرتبط با تعمیر تاچ گوشی لنوو با حضور در نمایندگی لنوو قابل دریافت است.

تعمیرات گوشی لنوو

تعمیر گوشی لنوو یکی از تخصصی ترین خدمات ارائه شده در این مرکز است که با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات و کارامدترین ابزار انجام می پذیرد. مرکز تعمیر گوشی لنوو در تلاش است تا با همکاری مجموعه‌ای از مهندسان جوان و متخصص و با بکارگیری مجموعه ای از تجهیزات پیشرفته، به تمامی دستگاه‌های معیوب تولد دوباره بخشیده و با افزایش عمر مفید آن‌ها، لذت استفاده از یک محصولِ با کیفیت را مجدداً به کاربر ارزانی دارد. نمایندگی لنوو فعالیت خود را همزمان با ورود دستگاه‌های لنوو به درون کشور آغاز کرده و همگام با تکنولوژی‌های به‌کار رفته در این صنعت، تجهیزات و ابزار خود را به‌روز رسانی ساخته است.

مدیریت این مرکز همواره با برگزاری دوره‌های تخصصی تعمیر –به ویژه تعمیر تاچ گوشی لنوو- برای کارشناسان خویش، درصدد همگام‌ سازی مباحث نظری و فنی کارشناسان تعمیرات لنوو با تکنولوژی‌های روز دنیا بوده است. خروجی این دوره‌ها متخصصانی متبحر بوده است که با به‌روزترین متدها و تکنیک‌های تعمیر آشنا گشته‌ و قادر به رفع تمامی عیوب موجود در این دستگاه گشته‌اند.

نمایندگی لنوو و واحدهای تعمیرات لنوو

نمایندگی لنوو همگام با افزایش عرضه و تقاضای محصولات این کمپانی خوش‌نام، تمامی تلاش و توان خویش را به‌کار بسته تا در ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات –چه در بخش فروش و چه در بخش خدمات پس از فروش- ثابت‌قدم و مستحکم باشد. نمایندگی lenovo در این راستا دو بازوی توانمند دارد که به وجود آن‌ها بالیده و افتخارات خویش در این عرصه را مدیون حضور آن‌ها می‌داند. بازوی نخست نمایندگی لنوو، کارشناسان بخش فروش می‌باشند که با صبر و حوصله پاسخگوی تمامی نیازهای کاربران محصولات لنوو هستند و از ارائه هیچ اطلاعاتی در زمینه هریک از محصولات لنوو به مشتریان گرامی دریغ نمی‌کنند.

کارشناسان این بخش به تمامی ویژگی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری هر یک از محصولات لنوو تسلط داشته و توانایی آن را دارند تا پاسخگوی تمامی پرسش‌های شما عزیزان در زمینه اطلاعات تخصصی و عمومی هر یک از محصولات لنوو باشند. به یُمن حضور همین کارشناسان زبده و آگاه در مرکز فروش، نمایندگی لنوو توانسته تا روز به رو خود را به استانداردهای جهانی نزدیک‌تر سازد. واحدهای تعمیرات لنوو در بخش زیر معرفی می شوند.

اخبار و دانستی های لنوو را در دیگر صفحات سایت پیگیری نمایید.