جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تعمیر تاچ تبلت لنوو

یکی از تخصصی ترین سرویس هایی که کاربران تبلت های لنوو می توانند با حضور در نمایندگی لنوو از آن بهره‌مند گردند، تعمیر تاچ تبلت لنوو و اسیر خدمات مرتبط با صفحه نمایش این دستگاه است. در صورتی که تبلت مورد استفاده از دست شما بیفتاد و یا ضربه های سختی به آن وارد شود، می توانید با حضور در پارت تعمیر تاچ تبلت لنوو، اشکالات ایجاد شده در آن را مرتفع نمایید.

مرکز تعمیرات تبلت لنوو با همکاری مجموعه‌ای از مهندسان جوان و متخصص و با بهره‌مندی از تجهیزات پیشرفته روز دنیا در تلاش است تا به تمامی دستگاه‌های معیوب شما تولد دوباره بخشیده و با افزایش عمر مفید آن‌ها، لذت استفاده از یک محصولِ با کیفیت را مجدداً به شما ارزانی دارد. شما کاربران گرامی می توانید در این مرکز حضور یافته و تخصصی ترین خدمات مورد نیاز در حوزه تعمیرات تبلت از جمله تعمیر تاچ تبلت لنوو، تعمیر باتری تبلت لنوو و … را دریافت نمایید.

تعمیر تاچ تبلت لنوو

عیب یابی و تعمیر تاچ تبلت لنوو

کارشناسان ما در مرکز تعمیر تاچ تبلت لنوو پس از عیب یابی صحیح و کارشناسانه و بررسی تخصصی این بخش از دستگاه، امکان تعویض و یا تعمیر آن را با شما در میان گذاشته و با اتمام تعمیرات، دستگاهی کامل و بی عیب و نقص به شما تحویل می دهند. تعویض تاچ تبلت لنوو زمانی ضروری است که ایراد وارد شده به  صفحه نمایش تبلت شدید بوده و تنها راه باقی مانده جهت بازیابی کیفیت دستگاه، همان تعویض تاچ تبلت لنوو باشد. در این شرایط کارشناسان ما در مرکز تعمیر تاچ تبلت لنوو پس از بررسی دستگاه و شناسایی مدل آن، اقدام به تهیه تاچ سازگار با دستگاه در صورت امکان تاچ اورجینال دستگاه نموده و اقدامات مورد نیاز جهت تعویض و یا تعمیر تاچ تبلت لنوو را آغاز می نمایند.

شایان ذکر است اقدامات لازم جهت  رفع مشکل کار نکردن تاچ تبلت صرفاً پس از کسب اجازه از صاحب دستگاه انجام خواهد شد. تلاش می شود حتی الامکان تعویض تاچ تبلت لنوو، با استفاده از صفحات اورجینال شرکتی که به صورت جداگانه خریداری شده و یا از اوراق سایر دستگاههای معیوب تهیه شده اند انجام می پذیرد. کارشناسان ما در مرکز تعمیر تاچ تبلت Lenovo پس از عیب یابی صحیح و کارشناسانه و بررسی تخصصی این بخش از دستگاه، امکان تعویض و یا تعمیر آن را با شما در میان گذاشته و با اتمام تعمیرات، دستگاهی کامل و بی عیب و نقص به شما تحویل می دهند.

نکات مهم پس از تعمیر تاچ تبلت لنوو

رعایت برخی نکات مهم پس از تعمیر تاچ تبلت لنوو سبب می گردد تا دارنده دستگاه از درستی تعمیرات اِعمال شده بر روی دستگاه مطمئن گردد. بنابراین در صورتی که تبلت شما نیز دچار اشکال شده و حال قصد تحویل گرفتن آن را دارید به نکات زیر که توسط کارشناسان مرکز تعمیر تاچ تبلت لنوو عنوان شده اند، توجه فرمایید:

  • پس از تعمیر تاچ تبلت لنوو عملکرد لمسی تمام قسمت‌‌های تاچ تبلت‌تان را چک نمایید.
  • یک تصویر تمام مشکی را در تبلت خود به نمایش بگذارید. دقت کنید تمام صفحه‌نمایش یک‌دست مشکی باشد تا اگر پیکسلی سوخته باشد، متوجه شوید و از تعمیرکننده درخواست تعویض مجدد و یا تعمیر تاچ تبلت لنوو مجدد کنید.
  • تبلت خود را در حالت روشن در دست بگیرید و به جهت افقی (چپ و راست) بچرخانید. در حین این کار زاویه دید تبلت خود را بسنجید و به کیفیت تصویر دقت نمایید. (پنل‌های نامرغوب و ارزان قیمت در این حالت افت کیفیت خود را با تغییر رنگ تاچ و صفحه نمایش نشان می‌دهند).

آموزش گام به گام تعمیر تاچ تبلت لنوو:

  • انتخاب یک فضای تمیز و عاری از آلودگی
  • خالی کردن الکتریسته ساکن در بدن با لمس یک میز فولادی و یا هر وسیله ی مشابه.
  • کسب اطمینان از فراهم بودن قطعات و ابزارهای مورد نیاز
  • فراهم کردن پیچ‌گوشتی، پیچ‌گوشتی ترکس و انبرک پلاستیکی
  • مشاهده ویدئوهای آموزش مرتبط در صورت نیاز
  • خاموش کردن تبلت جهت شروع تعمیر تاچ تبلت لنوو
  • باز کردن پیچ های پشت تبلت
  • خارج کردن باتری تبلت (اگر باتری جدا نمیشود ابتدا سوکت باتری را پس از باز کردن پشت تبلت در بیاورید تا از آسیب به تبلت جلوگیری شود)
  • انجام تعویض و تعمیر تاچ تبلت لنوو بر اساس ویدئوی مرتبط با تبلت خویش
  • تست تاچ تبلت پس از تعمیر تاچ تبلت لنوو
  • عدم استفاده از فشار در حین کار با تبلت ( اگر بخشی باز دستگاه به درستی جا نیفتاده است آن را به زور جا ندهید. یک قدم به عقب برگردید و ببینید چه چیزی از محل خود خارج شده است.)
  • از فشار و چرخاندن بیش از اندازه پیچ ها خودداری کنید این کار سبب هرز شدن پیچ و جای آن می شود.
  • بخش های ذکر شده را تست کنید: صفحه نمایش لمسی یا تاچ تبلت، ال سی دی / صفحه نمایش، حسگر فیوز، اسپیکر و میکروفون، بلندگو، دوربین جلو و عقب، شبکه و وای فای، دکمه های خانه و ولوم، پورت شارژ و جک هدفون.

تعمیرات تبلت لنوو

تعمیرات تبلت لنوو یکی از خدمات تخصصی ارائه شده در نمایندگی لنوو است که به یُمن وجود کارشناسانی کاردان و تجهیزاتی پیشرفته با بالاترین سطح کیفی انجام می‌پذیرد. تعمیرات تبلت لنوو در این مرکز دربردارندۀ تمامی خدمات ترمیم، تعویض و تعمیری است که در فهرست خدمات پس از فروش این نمایندگی ذکر شده است. مهندسان و کارشناسان مرکز تعمیرات تبلت لنوو به دلیل واکاوی و بررسی تعداد بیشماری از تبلت های لنوو قادر به رفع تمامی عیوب و اختلالاتی هستند که به هر دلیل در تبلتهای لنوو ایجاد شده اند.

کارشناسان مرکز تعمیرات تبلت لنوو ضمن آشنایی با سیستم‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری تبلت ‌های لنوو، از به‌روزترین ابزارآلات تعمیر نیز بهره‌مند هستند. بهره‌مندی کارشناسان این مرکز از به‌روزترین ابزارآلات تعمیر، ضمن سرعت‌بخشی به عملیات تعمیر، کیفیت خدمات ارائه شده در این راستا را بهبود و ارتقاء بخشیده و سبب کسب رضایت مشتریان و صاحبان تبلتهای لنوو گشته است. شما کاربران گرامی می توانید با حضور در این مرکز از تخصصی ترین سرویس های مرتبط با این دستگاه نظیر تعمیر تاچ تبلت لنوو، تعمیر باتری تبلت لنوو و … بهره‌مند گردید.

نمایندگی لنوو و واحدهای تعمیرات لنوو

نمایندگی لنوو یکی از مراکز رسمی موجود در کشور می‌باشد که بر اساس استانداردهای روز دنیا در سه حوزه مرتبط با تولیدات کمپانی لنوو فعالیت دارد؛ سه حوزه‌یِ مذکور عبارتند از: فروش محصولات لنوو، تعمیرات لنوو و آموزش تعمیرات لنوو. تمامی خدمات و سرویس های مرتبط با این برند با همکاری تیمی از برترین مهندسان دو حوزه سخت افزار و نرم افزار و با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر و بازیابی در نمایندگی لنوو انجام می پذیرد. این مرکز به یُمن حضور پرسنل فنیِ متخصص و مهندسان متبحر، توانسته است در طول سالهای اخیر با ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات، -برای مثال در حوزه تعمیر تاچ تبلت لنوو- اطمینان مشتریان خویش را جلب نماید.

سال هاست که نام محصولات لنوو با نمایندگی lenovo گره‌ خورده و کاربرانِ محصولاتِ این شرکت در صورت بروز هرگونه نقص در دستگاه‌های خود، نخستین انتخابشان برای تعمیر، نمایندگی رسمی لنوو بوده است. کاربران گرامی در صورت نیاز می توانند از سیستم سرویس در محل لنوو جهت دریافت خدمات مورد نیاز استفاده نمایند. واحدهای تعمیرات لنوو در بخش زیر معرفی می گردند.