جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تعمیر باتری تبلت لنوو

برای تعمیر باتری تبلت لنوو می توانید از تیم مجرب و حرفه ای تعمیرات تبلت در نمایندگی لنوو مرکز سخت افزار ایران کمک بگیرید. در این مجموعه انواع تجهیزات لازم فراهم شده است تا تعمیر باتری تبلت Lenovo و تعویض این قطعه به بهترین شکل انجام شود. در ادامه مطلب هم با مشکلات باتری تبلت و علائم خرابی این قطعه آشنا می شوید تا در زمان مناسب، اقدامات لازم را انجام دهید. به این ترتیب با ترمیم یا تعویض باتری تبلت لنوو، از بروز مشکلات دیگر در این دستگاه جلوگیری می کنید.

تعمیر باتری تبلت لنوو

عیب یابی و تعمیر باتری تبلت لنوو

در صورتی که دستگاه شما در طول روزهای اخیر نمی تواند شارژ دریافتی را به خوبی نگه دارد و یا تبلت شارژ نمی شود این احتمال وجود دارد که اشکالاتی در باتری آن بوجود آمده باشد. برای اطمینان از این موضوع یعنی بروز خرابی در باتری تبلت لنوو- می توانید موارد درج شده در این بخش را بررسی نمایید. در صورت اطمینان از بروز خرابی در این بخش ازدستگاه، به مرکز تعمیر باتری تبلت لنوو مراجعه کرده و تخصصی ترین سرویس های مرتبط با تعمیر و تعویض باتری تبلت لنوو را دریافت نمایید.

شایع ترین علائمی که با وجود انها می توان از وجود خرابی در این بخش از دستگاه مطمئن گشت عبارتند از: خاموش شدن ناگهانی و خودبخودی تبلت، هنگ کردن تبلت، به هم ریختگی تنظیمات ساعت و تاریخ، خالی شدن سریع شارژ دستگاه. توصیه می شود در صورت مشاهده هر یک از این موارد، جهت بررسی دستگاه و دریافت خدمات مرتبط با تعویض و تعمیر باتری تبلت لنوو به نمایندگی تعمیر تبلت Lenovo مراجعه نمایید.

خدمات تخصصی مرکز تعمیر باتری تبلت لنوو

  • تغییرات در تنظیمات دستگاه جهت کاهش مصرف انرژی
  • کالیبره کردن باتری تبلت لنوو
  • نصب نرم افزار جهت بهینه سازی مصرف انرژی
  • عیب یابی دستگاه، شارژر، مدار شارژر، کابل و …
  • احیا باتری تبلت لنوو
  • تعویض سلول باتری تبلت
  • شوک دادن به باتری تبلت (پس از عیب یابی باتری)
  • تست باتری تبلت لنوو
تعویض باتری تبلت لنوو

تعویض باتری تبلت لنوو

زمان تعویض باتری تبلت لنوو منوط به آیتم های متعددی است که در ادامه به برخی از آنها اشاره می شود. به عبارتی دیگر نمی توان جهت تعیین زمان تعویض و یا تعمیر باتری تبلت لنوو یک نسخه پیچید و به همه کاربران همان را توصیه کرد. برای مثال اگر باتری تبلت شما فقط ۴۰ درصد از ظرفیت اولیۀ خود را دارد و به عبارت دیگر در نرم‌افزارهای بررسی سلامت باتری عبارتی شبیه Wear Level به معنی سطح فرسودگی حدود ۶۰ درصدی را مشاهده می‌کنید و در عین حال مشکلی با عمر باتری وسیله‌ی همراه خود ندارد، نیازی به تعویض آن نیست.

در شرایطی دیگر ممکن است ظرفیت مفید باتری شما ۸۰ درصد باشد اما این میزان از عمر باتری، برای استفاده‌های شما کم باشد. همین امر سبب می شود تا نیاز به تعویض باتری تبلت لنوو را احساس کنید. (پیشنهاد ما خودداری از این کار و استفاده از یک پاور بانک است.) نکته‌ی مهم دیگری که توجه به آن الزامی است این است که برخی ویروس‌ها با پردازش مداوم، توان مصرفی وسایل همراه را افزایش داده و شارژ باتری زودتر خالی می‌شود.

حتی ممکن است برخی اپلیکیشن‌ها هم اثر زیادی روی کاهش عمر باتری داشته باشند. در واقع آنچه که در تعیین زمان تعویض باتری تبلت لنوو مهم است نوع استفاده شما از دستگاه و میزان پاسخگویی باتری دستگاه به این استفاده است. در صورت نیاز به بررسی عملکرد باتری دستگاه می توانید به مرکز تخصصی تعویض و تعمیر باتری تبلت لنوو مراجعه نمایید.

مشکلات رایج باتری تبلت لنوو

باتری هایی که در تبلت ها و گوشی های هوشمند تعبیه شده اند،  عمر محدودی دارند. این شاید بزرگ ترین مشکل باتری تبلت لنوو و هر برند دیگری دارد. در نتیجه چه بخواهید چه نخواهید، پس از مدتی باتری تبلت شما مشکلاتی خواهد داشت.

یکی از مشکلات رایج باتری در تبلت و موبایل، کاهش مدت زمان نگهداری شارژ است. یعنی وقتی دستگاه را شارژ می کنید، پس از مدت کوتاهی مجددا باید باتری آن را شارژ نمایید. باد کردن باتری و ورم کردن بدنه دستگاه هم به شما هشدار می دهد که زمان تعمیر باتری تبلت لنوو و حتی تعویض این قطعه فرا رسیده است.

تعمیرات تبلت لنوو

دارندگان هریک از تبلت های لنوو –صرف‌نظر از مدل دستگاه – می توانند با مراجعه به مرکز تعمیرات تبلت لنوو، تخصصی ترین خدمات مرتبط با تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری این دستگاه از جمله خدمات مرتبط با تعویض و تعمیر باتری تبلت لنوو را دریافت نمایند.

کارشناسان حاضر در مرکز تعمیر تبلت لنوو به دلیل تسلط بر هر دو بخشِ نرم افزاری و سخت افزاری محصولات و در اختیار داشتن بروزترین ابزآلات تعمیر و ترمیم، قادر به رفع تمامی اختلالات و عیوب ایجاد شده در تبلت ها می ‌باشند. تعمیر تبلت Lenovo در این مرکز به دلیل بررسی و واکاوی تعداد بیشماری از دستگاه‌های این برند، با بهره‌مندی از کارآمدترین متدهای تعمیری صورت می‌گیرد که بازدهی و اثربخشی آن‌ها در حین تعمیرات تبلت به اثبات رسیده است.

تعمیرات لنوو

نمایندگی لنوو ارائه دهنده تمامی خدمات پس از فروشی است که ممکن است هر یک از کاربران دستگاه های لنوو به آن نیاز پیدا کنند. کارشناسان این مرکز با جدیدترین محصولات این برند آشنا بوده و تخصصی ترین دوره های مرتبط با تعمیرات آنها را پشت سر گذاشته اند. از این رو شما کاربران گرامی می توانید با بروز هر گونه نقص و اشکال در دستگاه های مورد استفاده تان به این مرکز مراجعه نمایید و تخصصی ترین سرویس های تعمیرات را دریافت نمایید.

بد نیست بدانید که در هر یک از واحدهای تعمیراتی لنوو، تمامی قطعات با ضمانت اورجینال بودن و با مناسب‌ترین قیمت به کاربران گرامی ارائه می‌گردند. نمایندگی تعمیرات لنوو از فروش و مصرف کالاهای تقلبی و کارکرده در حین عملیاتِ تعمیر خودداری می کند که این امر ضامن کیفیت دستگاه های تعمیر شده در این مرکز گشته است. واحدهای تعمیرات لنوو در بخش زیر معرفی گشته اند.

نمایندگی لنوو

نمایندگی لنوو در راستای ارائه برترین خدمات فروش و تعمیرات لنوو، کادری مجرب از میان زبده‌ترین مهندسان این حوزه را به کار گرفته و در تلاش است تا بالاترین سطح کیفی خدمات را به شما هموطنان گرامی ارائه نماید. نمایندگی لنوو یکی از مراکز رسمی موجود در کشور می‌باشد که بر اساس استانداردهای روز دنیا در دو حوزه مرتبط با تولیدات کمپانی لنوو فعالیت دارد؛ حوزه‌یِ نخستِ این فعالیت، فروش و عرضه محصولات لنوو و دیگری ارائه سرویس ها و خدمات پس از فروش محصولات این شرکت می باشد.