تعمیرات مانیتور لنوو

اگر نمایشگر یا همان مانیتور شما دچار ایراد شده و تصاویر را به درستی نمایش نمی دهد، در این مقاله با دلایل و راهکارهای آن آشنا می شوید. راهنمای تعمیرات مانیتور لنوو اگرچه برای این که خودتان اقدام به ترمیم این دستگاه کنید کفایت نمی کند، اما شما را راهنمایی می کند تا برخی از مشکلات رایج آن را عیب یابی و برطرف کنید.

گاهی مشکل جدی نیست و با تعویض کابل ها یا روشن و خاموش کردن نمایشگر، حل می شود. گاهی اما نیاز به ترمیم یا تعویض قطعات آسیب دیده است. این مرحله باید توسط تعمیرکاران ماهر و باتجربه انجام شود و نیاز به استفاده از ابزار و تجهیزات پیشرفته دارد. برای این منظور، تیم تعمیر مانیتور نمایندگی لنوو در مرکز سخت افزار ایران، تخصصی ترین خدمات را به شما ارائه می دهند.

تعمیرات مانیتور لنوو

هزینه تعمیرات مانیتور لنوو

هزینه تعمیرات مانیتور Lenovo و سایر برندها متغیر است و نمی توان عدد ثابتی برای آن اعلام کرد. درواقع قیمت تعمیر نمایشگر، به میزان و نوع خرابی آن بستگی دارد. اگر فقط کابل ها یا پورت ها آسیب دیده باشند، تعمیرات مانیتور لنوو چندان گران نخواهد بود. اما در صورت خرابی یا شکستن پنل، فلت ها، مین برد و چنین بخش هایی، احتمالا هزینه تعمیر نمایشگر بالا خواهد بود. نمونه اورجینال قطعات یدکی گران است و عملیات تعویض آنها هم باید با دقت و حساسیت ویژه انجام شود. در مجموع تا زمانی که مانیتور کاملا عیب یابی نشود، نمی توان در مورد هزینه و قیمت تعمیر آن نظر قطعی داد.

خدمات تعمیر مانیتور لنوو

بررسی قطعات، عیب یابی تخصصی، تعمیر مین برد، تعمیر برد تغذیه، تعمیر و تعویض برد پاور، تعویض مدارهای آسیب دیده، تعویض خازن های معیوب، تعمیر و تعویض فلت، تعویض کابل های آسیب دیده، تعویض نمایشگر و اقداماتی از این دست، مهم ترین خدمات تعمیر مانیتور لنوو هستند. نمایندگی مجاز لنوو، این خدمات را با گارانتی معتبر مرکز سخت افزار ایران همراه می کند. این یعنی می توانید هرگونه ایراد یا مشکلی را به صورت رسمی و در بازه زمانی تعیین شده، پیگیری کنید.

عیب یابی مانیتور لنوو

چطور می توان متوجه شد که مانیتور نیاز به تعمیر دارد؟ برای عیب یابی مانیتور لنوو یا هر برند دیگری، باید به مشکلات و ایرادات عملکردی آن توجه کنید. به عنوان مثال اگر تصویر نمایشگر مدام برفکی، شطرنجی و یا سایه دار می شود، باید به فکر ترمیم یا حتی گاهی تعویض اجزای داخلی آن باشید. اگر به طور کلی هیچ تصویری در نمایشگر مشاهده نمی شود، یعنی ایراد از مین برد است. چشمک زدن مانیتور، افتادن یک خط عمودی یا افقی در صفحه، وجود نقاط سیاه یا رنگی در تصویر (پیکسل سوختگی) و وجود پرش در تصویر هم دیگر علائمی هستند که در صورت مشاهده آنها باید به فکر تعمیرات مانیتور لنوو در یک تعمیرگاه مجهز و حرفه ای باشید.

تعمیر مین برد مانیتور لنوو

خاموش شدن نمایشگر یا چشمک زدن چراغ پاور آن نشان دهنده خرابی برد اصلی است. البته گاهی هم بر اثر خرابی برد، مانیتور هیچ تصویری ندارد و یا روی لوگو می ماند. پردازشگر، حافظه رم و ورودی و خروجی های مختلف از جمله ورودی صدا، تصویر، یو اس بی و HDMI ، همگی روی برد اصلی قرار دارند. بنابراین خرابی این قطعه مشکلات زیادی را در روند کاری نمایشگر ایجاد می کند. همکاران ما در واحد تخصصی تعمیرات مانیتور lenovo، این است که مین برد را ترمیم کنند. با این حال اگر این قطعه آسیب جدی دیده و قابل ترمیم نباشد، آن را با یک برد جدید و اورجینال، جایگزین می کنند.

تعمیر برد پاور نمایشگر لنوو

برخی از مشکلات مانیتور به گونه ای هستند که برای برطرف کردن آنها باید برد پاور یا همان منبع تغذیه را ترمیم کرد. برد پاور، ولتاژ و آمپراژ مورد استفاده مین برد را تامین می کند. به همین دلیل خرابی یا سوختن آن، روی مین برد هم تاثیر گذاشته و در نتیجه، عملکرد کلی نمایشگر را مختل می کند. تعمیر برد پاور نمایشگر لنوو و دیگر برندها معمولا امکان پذیر است. اما اگر نیاز به تعویض این قطعه هم باشد، تیم تعمیرات مانیتور لنوو تنها از قطعه اورجینال استفاده می کنند.

نمایندگی لنوو و واحدهای ارائه دهنده خدمات

نمایندگی لنوو به منظور ارائه برترین خدمات، کادری متبحر از زبده ترین مهندسان این حوزه را به همکاری فراخوانده و در تلاش است تا بالاترین سطح کیفی خدمات را به کاربران لنوو ارائه نماید. نمایندگی لنوو یکی از مراکز رسمی موجود در کشور است که بر اساس استانداردهای روز دنیا در دو حوزۀ فروش و تعمیرات به ارائه خدمات می پردازد؛ حوزۀ نخستِ این فعالیت، فروش و عرضه محصولات لنوو و دیگری ارائه سرویس‌ها و خدمات پس از فروش محصولات این شرکت می‌باشد.

نمایندگی لنوو به دلیل بهره‌مندی از بروزترین ابزارآلات تعمیر و حضور کارشناسان زبده در مجموعۀ خود، قادر به رفع و تعمیر تمامی مشکلات و اختلالاتی است که ممکن است به هر روی در دستگاه‌های لنوو ایجاد گردند. کادر فنی تعمیرات لنوو علاوه بر حضور در سمینارهای تخصصی تعمیر، ملزم به دریافت نوین ترین مدارک و گواهینامه‌های معتبر نیز می‌باشند. تعمیرات صورت گرفته در این مجموعه محدود به محصول خاصی نیست و تمامی دستگاه‌های لنوو اعم از موبایل، تبلت، لپ‌تاپ و … را شامل می‌گردد. واحدهای ارائه دهنده خدمات در نمایندگی لنوو در بخش زیر معرفی گشته اند.

تعمیرات لنوو و اخبار مرتبط

تعمیرات لنوو در این مرکز به دلیل اطمینان از سطح تبحر و مهارت کارشناسان تعمیر با ارائه گارانتی و ضمانت انجام می پذیرد. مرکز تعمیرات لنوو با بهره‌مندی از سالها تجربه در حوزه سخت افزار و نرم ‌افزار و استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات این حوزه، کلیه امور تعمیر را با قیمتهای مصوب به مشتریان و همکاران محترم ارائه میدهد. به خاطر داشته باشید که در صورت بروز نقض در هرکدام از انواع محصولات لنوو، می‌بایست این محصولات را تنها به نمایندگی لنوو و مراکز مجاز تعمیرات لنوو بسپارید و از تعمیر آنها در مراکز غیرمجازی که دانش و تکنولوژی لازم جهت تعمیرات لنوو را ندارند، بپرهیزید؛ انجام تعمیرات توسط افراد غیر متخصص ممکن است فرصت اصلاح و بازیابی دستگاه را برای همیشه از میان ببرد و منجر به تحمیل هزینه های دوچندان به کاربر و وارد کردن صدمات جبران ناپذیر به دستگاه گردد. کاربران گرامی می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و افزایش سطح دانش خویش در رابطه با محصولات و اخبار لنوو به بخش زیر مراجعه نمایند.

تعمیرات مانیتور لنوو و مقالات مرتبط

تعمیرات مانیتور لنوو و خدمات مرتبط با تعمیر آن در این مرکز، در واحدهای تخصصی جداگانه و به دست مهندسان همان حوزه انجام می‌پذیرد. نکتۀ مهم در باب تعمیرات مانیتور لنوو فراهم بودن ابزار تعمیری است که با ساختار سخت افزاری این دستگاه ها همخوانی داشته باشند، زیرا کارشناسان تعمیرات مانیتور لنوو -هر ‌اندازه که باتجربه و ماهر باشند،- درصورتی که تجهیزات تخصصی مورد نیاز و متناسب با این دستگاه‌ها را در اختیار نداشته باشند، با مشکل مواجه شده و از ادامه‌ی روند تعمیر باز خواهند ماند. از این‌رو توجه به سطح امکانات مراکز مدعی ارائه‌دهنده تعمیرات مانیتور لنوو نیز ضروری و بایسته است.

شما کاربران گرامی می توانید جهت آشنایی با پارامترهای دیگری که در روند تعمیرات مانیتور لنوو ضروری و بایسته هستند به بخش مقالات مراجعه نمایید. در این بخش کارشناسان ما با تدوین مجموعه ای از مقالات مرتبط با مانیتورهای لنوو شما را در جریان تمامی ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری این محصولات و هر آنچه که به آنها ربط داشته باشد، قرار داده اند.

محصولات لنوو

لنوو در ایران نامی است که در قیاس با دیگر برندهای موجود در بازار، افراد کمتری با آن آشنایی دارند؛ به‌عبارتی دیگر این نام در ایران همانند برندهای سامسونگ، سونی، ایسر و … شناخته شده نیست و حتی گاهی برخی به اشتباه آن را جزو برندهای دست‌پایین به شمار می‌آورند. اگر شما نیز چنین تصوراتی در مورد برند لنوو دارید بهتر است تمامی آن‌ها را کنار بگذارید؛ بد نیست بدانید که برند لنوو در شمار چهار شرکت برتر تولید کننده لپ‌ تاپ است و لپ ‌تاپ ‌های این شرکت به دارا بودن ظاهر عالی، کانفینگ فوق‌ العاده و البته قیمت مناسب شناخته شده‌اند. شرکت چینی لنوو پس از تأسیس، همکاری خود را با شرکت مهندسی IBM در امریکا آغاز کرد. محصولات عرضه‌شده توسط این کمپانی عبارتند از لپ ‌تاپ، تبلت، گوشی موبایل لنوو، ورک‌استیشن، تلویزیون ‌های هوشمند، کامپیوترهای سرور، پرینتر، نرم افزارهای مدیریت آی‌تی و لوازم جانبی الکترونیکی.

این شرکت با تولید دوربین دیجیتال، موبایل و تجهیزات شبکه محدوده محصولات خود را توسعه بخشیده است. لنوو در ماه های اخیر اقدام به معرفی دو مانیتور جذاب و کاربردی نموده است که با استقابل بالایی مواجه شده اند. دو مانیتور جذاب با وضوح QHDD که می‌تواند خبری خوب برای علاقه‌مندان به مانیتورهای با کیفیت کامپیوتری باشد. مانیتور لنوو تینک ویژن پی ۲۷ اچ (Lenovo ThinkVision P27h) و پی ۲۴ اچ (Lenovo ThinkVision P24h) هر دو از کیفیتی بسیار عالی برخوردار بوده و به لطف کالیبره از سوی کارخانه، جزئیات را دقیق و شایسته به نمایش می‌گذارند. کاربران گرامی می توانند جهت آشنایی با سایر محصولات لنوو به بخش زیر مراجعه نمایند.

تعمیرات مانیتور لنوو و پاسخگویی به پرسش های کاربران

تکنولوژی و امکانات موجود در مانیتورها روز به روز در حال پیشرفت و افزایش است؛ مانیتورهای لنوو نیز از این قاعده مستثنی نبوده و همانگونه که می دانید در سری جدید این دستگاه ها تکنولوژی های منحصر به فردی به کار گرفته شده است. قابلیت اتصال مانیتور از طریق تنها یک کابل به دستگاه هایی نظیر لپ تاپ‌، گوشی هوشمند و تبلت‌ به لطف درگاه مدرن USB نوع C، یکی از بهترین رویداهایی است که در مانیتورهای لنوو افتاده است.

این مانیتورها با استفاده از این درگاه مدرن قادر به ارائه قدرت ۴۵W + ویدیو DP1.2 + دیتا USB 3.0 به طور یکجا هستند. دستگاه هایی نظیر کیبورد، ماوس و…  نیز می‌توانند با توجه به هاب یو اس بی ۴ کاناله دو مانیتور لنوو تینک ویژن پی ۲۷ اچ و پی ۲۴ اچ بدون هیچگونه مشکلی به این دستگاه‌ها متصل شوند.

وجود چنین تکنولوژی های پیشرفته ای سبب می گردد تا تعمیرات مانیتور لنوو نیز به مبحث پیچیده تری بدل گردد. د رچنین شرایطی تعمیرات مانیتور لنوو نیازمند حضور متخصصان و مهندسانی خواهد بود که به ویژگی های ساختاری و فنی این محصول واقف بوده و به تبع آن، راهکارهای متفاوتی جهت تعمیر هر یک از دستگاه‌ها برگزینند. به عبارتی دیگر، با توجه به تفاوت های ساختاری و فنی مانیتورهای لنوو راهکارهای تعمیر آنها نیز می‌ بایست با در نظر داشتن ویژگی‌های متمایز سخت افزاری و نرم افزاری آن دستگاه‌ها انتخاب و اِعمال گردند. بدیهی است که حضور کارشناسان متخصص تعمیر در یک مرکز به تنهایی نمی‌تواند ضمانت‌کننده‌ ارائه‌ی بالاترین سطح کیفی خدمات گردد؛ آنچه که در این میان تکمیل‌کنندۀ حضور کارشناسان خواهد بود وجود ابزارآلات تخصصی است؛ ابزاری که برای کارشناسان، امکان پیشبرد در عملیات تعمیر و کنترل سیستم ‌ها را فراهم سازد.

مدیریت مرکز تعمیرات مانیتور لنوو با علم به تمامی موارد مذکور، مجموعه ‌ای از تخصصی‌ ترین ابزارآلات تعمیر را در اختیار کارشناسان خود نهاده و با تلفیق این دو بخش –یعنی کارشناسان متخصص و ابزارآلات پیشرفته- موفق به رفع تمامی عیوب سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در مرکز تعمیرات مانیتور لنوو گشته است. کاربران گرامی می توانند پرسش های خویش در رابطه با خدمات ارائه شده در این مرکز را از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با کارشناسان ما در میان بگذارند.