اشتراک گذاری

بهترین لپ تاپ های تجاری لنوو

طراحی و ساخت لپ تاپ های تجاری لنوو در سطح جهانی بوده و با کیفیت ساخت برجسته، امنیت کامل و گزینه های مدیریتی گسترده همراه و همگام شده اند. همان طور که می دانید این دست از محصولات همواره کاربران اداری و صنعتی، فعالان اقتصادی و مدیران را مورد هدف قرار داده و با ویژگی هایی منحصر به فرد و مخصوص کسب و کار طرح ریزی و تولید می شوند.

به هر حال، در این متن برآنیم تا چند نمونه از بهترین لپ تاپ های تجاری لنوو را مورد بررسی قرار داده و شما را با آنها آشنا تر سازیم. اگر شما به دنبال تهیه یکی از محصولات تجاری این کمپانی خوش نام هستید می توانید با ما همراه باشید.

بهترین لپ تاپ های تجاری لنوو

معرفی بهترین لپ تاپ های تجاری لنوو در سال ۲۰۱۸

لپ تاپ Lenovo ThinkPad X1 Carbon (6th Gen)

این محصول اولین گزینه ای است که در لیست بهترین لپ تاپ های تجاری لنوو قرار گرفته و از طراحی لوکس و شیکی بهره مند شده است. این دستگاه می تواند انجام کارها در روزهای طولانی دفترکار، تایپ های سریع و امور چند وظیفه ای شما را به خوبی پشتیبانی کرده و اگر چه به لحاظ قیمت پایه ای خیلی ارزان نیست اما به واقع ارزش خریدن را خواهد داشت. این لپ تاپ نیز به مانند دیگر محصولات لنوو دارای قابلیت های خوب بسیار زیادی است که از جمله آنها می توان به پردازنده اینتل Core i5، رم با ظرفیت ۸GB و باتری کم نظیر آن با عمر ۱۱ ساعته اشاره داشت.

همچنین، صفحه نمایش Lenovo ThinkPad X1 Carbon ، بسیار خارق العاده بوده و سبک وزنی این محصول باعث شده تا نمونه ای عالی برای سفرهای کاری و مأموریت های طولانی مدت باشد. علاوه براینها، یک سری از گزینه ها از پردازنده گرفته تا نمایشگر می تواند ارتقاء یابد ( به عنوان مثال انتخاب پردازنده اصلی اینتل Core i7-8650U  و نمایشگر ۱۵۶۰ x 1440 پیکسلی امکان پذیر است). به طور کلی این دستگاه  نه تنها دارای بدنه زیبا و باریکی می باشد بلکه از نظر سخت افزاری نیز قابل اطمینان خواهد بود.

لپ تاپ Lenovo ThinkPad X1 Yoga (3rd Gen)

 به عنوان دیگر محصولی که در کالکشن بهترین لپ تاپ های تجاری لنوو دیده می شود می توان از Lenovo ThinkPad X1 Yoga  نام برد. اگر شما در جستجوی لپ تاپی دو در یک هستید که علاوه بر پخش فیلم های ویدئوی از انجام وظایف مالتی تسکینگ آن نیز استفاده کنید، می توانید براحتی بروی این محصول تکیه کنید. با وجود آنکه این این لپ تاپ هیبریدی گران قیمت است، اما برخلاف دیگر نمونه ها با یک قلم هوشمند ThinkPad Pen Pro همراه می باشد. لازم به ذکر است، جای این قلم برای محافظت بهتر در داخل شاسی تعبیه شده و از این حیث می توانید اطمینان خاطر داشته باشید.

همچنین این لپ تاپ به گونه ای کم نظیر، قابل تنظیم بوده و به لطف لولاهای خارق العاده خود می تواند نمایشگر را به اندازه ۳۶۰ درجه بچرخاند. به هر حال، این دستگاه مصارف عمومی نداشته و به منظور مدیریت فناوری طراحی و ساخته شده و پذیرای شاخصه های ارزشمندی همچون، گزینه های امنیتی، نرم افزار Microsoft AutoPilot  و سنسور اثر انگشت می باشد. اما تنها عیب این دستگاه حرفه ای و تمام عیار، قیمت گران آن می باشد.

لپ تاپ Lenovo IdeaPad 120S

این لپ تاپ نیز در رده بهترین لپ تاپ های تجاری لنوو قرار گرفته و نمونه ای ارزشمند محسوب می شود. از آنجایی که این دستگاه با وجود قیمت مناسب خود به پردازنده ای قدرتمند و باتری قابل اعتماد مجهز شده، انتخاب بسیار هوشمندانه و سنجیده ای از سوی کاربران کسب و کاری خواهد بود.

گفتنی است، با وجود قیمت مقرون به صرفه، بدنه Lenovo IdeaPad 120S بسیار قابل قبول می باشد و در کل بیش از یک لپ تاپ میان رده به شمار می رود. از سویی دیگر، کاربران اداری این دستگاه را به لحاظ برخورداری از یک اسلات microSD slot، سه پورت USB و یک پورت USB Type-C تحسین کرده و می توانند به روی وزن بسیار کم ۲٫۳ پوندی آن برای سفرهای کاری و مأموریتی طولانی مدت خود حساب باز کنند. به هر حال، اگر گزینه ۱۱٫۶ اینچی برای انجام کارهای تایپی و راحتی شما خیلی کوچک است می توانید بروی گزینه ۱۴٫۱ اینچی با قیمت منطقی و پایه ای ۲۷۹ دلاری نیز تأمل کنید.

نتیجه گیری

 از آنجایی که لپ تاپ های تجاری باید به امکاناتی استثنایی تر و متمایز تر به مانند قابلیت حمل آسان، امنیت بالا برای حفظ اطلاعات مهم کاری، پردازنده های قدرتمند برای انجام امور محاسباتی و پیچیده ، پورت های متنوع و عمر باتری بالا برای استفاده اطمینان بخش تر در محیط خارج از دفتر کار مجهز باشند، کاربران اداری می بایستی این موارد را در نظر داشته و بر اساس آن تصمیم گیری کنند. خوشبختانه این مشخصه ها را می توان در میان بهترین لپ تاپ های تجاری لنوو مشاهده کرد و از این حیث، انتخاب یکی از آنها از سوی کاربران امری سنجیده و هوشمندانه خواهد بود.

نمایندگی لپ تاپ لنوو

 نمایندگی لپ تاپ لنوو با افزایش عرضه و تقاضای محصولات این کمپانی بنام، تمام کوشش و توان خویش را به کار بسته تا در ارائه برترین سطوح کیفی، خدمات شایسته ای را در دو حوزه فروش و تعمیرات این دست از محصولات به کاربران و مشتریان خود عرضه نماید. نمایندگی لنوو ، در این راستا از کارشناسان خبره ای در بخش فروش بهره مند شده که این کارکنان دلسوز با صبر و حوصله ای مثال زدنی پاسخگوی کلیه نیازهای کاربران به محصولات لنوو هستند و از ارائه هیچ راهنمایی و اطلاعاتی در زمینه هر کدام از محصولات لنوو کوتاهی نخواهند کرد. متخصصان این مرکز خوش نام به تمامی ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری هر کدام ازمحصولات لنوو تسلط کافی داشته و قادر هستند کلیه نیازها و پرسش های شما عزیزان را به دقت پاسخ دهند.