اشتراک گذاری

اندروید ۸ در گوشی های لنوو

اندورید ۸ به گوشی های لنوو آمد . بروزرسانی اندروید ۸٫۰ (Oreo) برای سه مدل از گوشی های سری کی لنوو شامل ؛ کی ۸ (K8)، کی پلاس (K8 Plus) و کی ۸ نوت انجام شد.

شاید لنوو نامی آشنا در تولید لپ تاپ ها باشد. اما این شرکت، در تولید و عرضه ی محصولات گوشی هوشمند و تبلت نیز حرف های بسیاری برای گفتن دارد. لنوو اخیرا اعلام کرده که بر اساس جدول زمان بندی که تنظیم کرده است، به زودی اقدام به عرضه ی نسخه ی جدید سیستم عامل اندروید بر  روی  سه مدل از گوشی های هوشمند خود خواهد کرد. در این مطلب، سعی داریم به جزئیات بیشتری در مورد این تصمیم شرکت لنوو در مورد به روز رسانی اندروید اوریو در گوشی های لنوو بپردازیم.

به روز رسانی اندروید ۸ در گوشی های لنوو

نکته ی قابل تامل در به روز رسانی اندروید ۸ در گوشی های لنوو ، تفاوت زمانی عجیب بین این سه مدل برای دریافت این بروزرسانی می باشد. طبق اعلام این شرکت، دارندگان گوشی هوشمند کی ۸، این بروزرسانی را در ژوئن ۲۰۱۸ دریافت خواهند کرد. جالب تر اینکه کاربران دو محصول دیگر یعنی کی پلاس (K8 Plus) و کی ۸ نوت (K8 Note) باید در چند ماه بعد،جولای ۲۰۱۸، منتظر دریافت بروزرسانی اندروید۸ باشند.

اندروید 8 در گوشی های لنوو

هشت ماه انتظار جهت به روز رسانی اندروید ۸

اینطور به نظر می رسد که دارندگان هرکدام از این ۳ مدل گوشی هوشمند لنوو، باید هشت تا نه ماه برای دریافت این بروزرسانی منتظر بمانند. در هر حال باگذشت مدت زمانی هرچند طولانی بروزرسانی اندروید ۸ در گوشی های لنوو

برای این ۳ مدل عرضه خواهد شد و این در حالی است که در آگوست ۲۰۱۸، بروزرسانی اندروید ۹ برای گوشی های گوگل عرضه خواهد شد.

در حالی که برای بسیاری از کاربران و کارشناسان این سوال پیش آمده که چرا لنوو، در عرضه ی بروزرسانی اندروید۸ برای سه گوشی خانواده ی K، چنین زمانبندی طولانی را در نظر گرفته است؟ اما هنوز پاسخ این سوال، یکی از بزرگترین ابهامات کاربران محسوب می گردد. نکته ی دیگر اینکه، گوشی های سری K لنوو در حال حاضر، از نسخه ی خام اندروید پشتیبانی می کنند.

عدم زمان بندی دقیق جهت عرضه ی اندروید۸

زمان طولانی عرضه ی بروزرسانی اندروید ۸ در گوشی های لنوو  ، دلزدگی کاربران سه گوشی خانواده ی K، را به همراه خواهد داشت.

همچنین مورد دیگری که وجود دارد این است که همانطور که می دانید، شرکت های عرضه کننده ی گوشی های هوشمند، رقابت بسیار جدی در زمینه ی زمان بروزرسانی نسخه های جدید سیستم عامل برای محصولات خود دارند. لذا به نظر می آید که یک تجدید نظر کلی در مورد زمانبندی عرضه ی اندروید۸ در گوشی های سری K، برای شرکت لنوو ضروری می باشد.

به روز رسانی اندروید ۸ در گوشی های لنوو

نمایندگی لنوو و واحدهای تعمیرات لنوو

امیدواریم خبر به روز رسانی  اندروید ۸ در گوشی های لنوو مورد توجه علاقه مندان گوشی های لنوو قرار گرفته باشد. نمایندگی لنوو در راستای تعمیرات تخصصی و  فروش  محصولات لنوو فعالیت می نماید . مدیریت این مرکز به منظور ارائه ی خدمات هرچه با کیفیت تر در زمینه ی تعمیرات لنوو، اقدام به تخصیص واحدهای مجزا جهت تعمیرات لنوو نموده است . در هرکدام از این پارت های مجزا، خدمات مربوط به یک محصول ارائه می شود.

کارشناسان فعال در این مجموعه برترین متخصصین در حوزه ی تعمیرات می باشند. در اینجا لازم می دانیم به معرفی برخی از واحدهای تعمیرات لنوو بپردازیم.

اخبار ، مقالات ، محصولات و سوالات متداول لنوو را در دیگر صفحات سایت پیگیری نمایید.