جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

آموزش تعمیر کامپیوتر لنوو

آموزش تعمیر کامپیوتر لنوو و شناخت هر یک از قطعات سخت افزاری و برنامه های نرم افزاری کامپیوتر برای همه افراد در دنیای امروز لازم و ضروری است؛ از این رو تصمیم گرفتیم امروز به بحث آموزش تعمیر کامپیوتر لنوو بپردازیم و ابهامات موجود در این زمینه را برطرف سازیم. آموزش تعمیر کامپیوتر لنوو، خدمتی نوین و ویژه از مرکز لنوو است.

این مرکز با بررسی نیاز کاربران به این نتیجه رسیده است که این آموزش برای همه افرادی که به هر نحو و با هر درجه ای  با این دستگاه سر و کار دارند، لازم و ضروری است. همه ما می دانیم که امروزه اکثر افراد از کامپیوتر استفاده های متنوعی دارند، ولی‌ کسانی‌ هستند که ممکن است از ساختار درونی و سخت افزار‌های آن بی‌ اطلاع باشند، لذا آموزش تعمیر کامپیوتر لنوو ضرروت و نیاز اولیه محسوب می شود.

آموزش تعمیر کامپیوتر لنوو

دوره های آموزش تعمیر کامپیوتر لنوو

آموزش تعمیر کامپیوتر لنوو در دو سطح مقدماتی و پیشرفته برگزار می شود و متقاضیان می توانند بر اساس مهارت و دانش تخصصی خود، دوره مورد نظرشان را انتخاب کنند. مباحث دوره عمومی یا مقدماتی، بیشتر شامل معرفی قطعات و عملکرد هریک از آنهاست. همچنین شما در این سطح خواهید آموخت که چگونه ایرادهای سطحی و رایج سیستم را برطرف کنید.

اگر در زمینه تعمیرات کامپیوتر فعالیت کرده اید و اطلاعات دارید، بهتر است در دوره های تخصصی آموزش تعمیرات کامپیوتر لنوو شرکت کنید. به این ترتیب دانش فنی خود را ارتقا می دهید و می توانید به عنوان یک تعمیرکار، جذب بازار کار تعمیرات کامپیوتر لنوو شوید.

سرفصل های دوره آموزش تعمیرات کامپیوتر لنوو

در دوره های مقدماتی و پیشرفته آموزش تعمیر کامپیوتر لنوو، موارد زیر را فرا می گیرید:

  • نحوه تعمیر کیس و قطعات آن
  • چگونگی تعمیر مادربرد
  • آموزش تعویض چیپ های مادربرد
  • نحوه تعویض سوکت های مادربرد
  • آموزش تعمیر پاور
  • آموزش تعمیر و تعویض پردازنده یا cpu
  • آشنایی با روند تعویض خازن های آسیب دیده
  • چگونگی تعمیر هارد 
  • آموزش تعمیر و تعویض رم
  • آموزش تعمیر کیبورد و مدارهای داخلی
  • چگونگی تعمیر اسپیکر
  • آموزش تعمیرات نرم افزاری انواع رایانه
  • آموزش تخصصی تعمیر موس
  • آموزش تعمیر و تعویض قطعات مانیتور
  • چگونگی تعویض ال سی دی مانیتور
  • آموزش نصب و تعویض سیستم عامل

هزینه دوره های آموزش تعمیر کامپیوتر lenovo

هزینه دوره آموزش تعمیر کامپیوتر لنوو، با توجه به سطح دوره متفاوت است. برای اطلاع از جزئیات دقیق تر، بهتر است با نمایندگی لنوو در مرکز سخت افزار ایران تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند. اما در مجموع بد نیست بدانید که دوره های مقدماتی قیمت پایین تری دارند و دوره های پیشرفته که شامل آموزش های تخصصی تر و عملیاتی هستند، گران تر هستند.

سطوح آموزش تعمیر کامپیوتر لنوو

در مرکز آموزش تعمیر کامپیوتر لنوو برای اینکه مباحث با حجم زیاد و بدون پیکر بندی ارائه نشوند، برنامه های ویژه ای را تدارک دیدیم که حجم اطلاعات و آموزش، نظم و نظام خود را داشته باشد. ما در مرکز آموزش تعمیرات کامپیوتر لنوو، دوره های آموزشی را در دو سطح مقدماتی و پیشرفته و در دو بخش نرم افزار و سخت افزار ارائه می دهیم تا به این شکل کاربر بهترین خروجی را در پایان ترم از مباحث آموزش تعمیر کامپیوتر لنوو در اختیار داشته باشد.

سطح مقدماتی آموزش

در این سطح بیشتر با مباحث اولیه کامپیوتر آشنا خواهید شد. توجه داشته باشید که سطح مقدماتی برای هر دو بخش نرم افزار و سخت افزار به صورت جداگانه برگزار می شود تا داوطلب آمادگی لازم را برای ورود به سطح پیشرفته در هر بخش پیدا کند.

این سطح از آموزش تعمیرات کامپیوتر لنوو بیشتر شامل مباحث تئوری و نظری است. آشنایی با قطعات ریز و درشت کامپیوتر و وظایف و عملکردهای آنها بخشی از آموزش های سخت افزاری است و شناخت انواع برنامه ها با توجه به ساختار اجرایی و نام فایل ها و نحوه اجرای آنها نیز بخشی از آموزش های نرم افزاری دوره مقدماتی خواهد بود.

 سطح پیشرفته آموزش تعمیر کامپیوتر لنوو

در سطح پیشرفته آموزش تعمیر کامپیوتر لنوو، همه آنچه را که یک متخصص و تکنسین ماهر باید برای اجرای تعمیرات یک کامپیوتر بداند، آموزش داده می شود. در این سطح داوطلب همه آنچه را که به صورت تئوری آموزش دیده است، به شکل عملی اجرا می کند و خود را در معرض آزمون و خطا قرار می دهد.

گذراندن این سطح از آموزش تعمیرات کامپیوتر لنوو کمی پیچیده و محتاج همت و اراده بالایی است، زیرا مباحث تخصصی بسیاری در این دوره مطرح می شود که داوطلب باید در همه آنها کنکاش کند و چیدمان صحیحی از آنها در ذهن خود قرار دهد تا در زمان لازم از هر یک از آنها استفاده نماید.

موارد آموزشی مرکز آموزش تعمیر کامپیوتر لنوو

 آموزش های سخت افزاری مرکز آموزش تعمیر کامپیوتر لنوو

در این قسمت از آموزش، تمامی ویژگی ها و عملکرد های صحیح قطعات سخت افزاری کامپیوتر از جمله :

مادر بورد،CPU ، کیس و پاور، هارد دیسک، سی دی رام، کارت صدا، کارت فکس، مودم، کارت گرافیک، کی بورد، مانیتور، ماوس، کارت شبکه، کارت TV، کارت   I/O،قلم نوری، RAM  ،رسیور کارت و … برای داوطلب توضیح داده می شود تا به درستی بتواند عیب یابی کند و منشاء ایراد را بیابد.

آموزش های نرم افزاری شامل

  • آموزش نصب، راه اندازی و عیب یابی انواع برنامه های پایه و اصلی و برنامه های جانبی
  • آموزش نصب، راه اندازی ، عیب یابی ویندوز
  • آموزش اجرای امنیت کامپیوتر
  • عیب یابی سخت افزاری
  • آموزش چگونگی ارتقای سیستم

تعمیرات لنوو

مرکز تعمیرات لنوو، واحدی مطمئن و مورد اعتماد است برای اجرای تعمیرات همه دستگاه های لنوو. این مرکز به ابزارآلات و تجهیزات پیشرفته تعمیرات و عیب یابی مجهز است، از این رو به سادگی و در کمترین زمان ممکن می تواند اشکالات و ایرادات کوچک و بزرگ هر یک از دستگاه های لنوو را در لابراتوارهای اختصاصی خود، پیدا کرده و برای برطرف سازی آن وارد عمل شود.

مرکز تعمیرات لنوو به آرشیوی مجهز از همه قطعات جانبی این کمپانی دسترسی دارد، به طوری که همه قطعات تعویضی خود را با گارنتی اصل شرکت ارائه می دهد و خود نیز خدمات پس از فروش ویژه ای برای آنها در نظر گرفته است.

نمایندگی لنوو

همه کاربران این کمپانی را پوشش می دهد. اگر شما به دنبال محصولات متنوع و آخرین تولیدات لنوو هستید، به راحتی می توانید از با مراجعه به این مرکز هر آنچه را که جست و جو می کنید، بیابید.

این مرکز در زمینه ی فروش و  خدمات پس از فروش لنوو فعالیت دارد . خدماتی منحصر به فرد را با ما تجربه خواهید نمود. جهت بهره مندی از خدمات نمایندگی لنوو از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت اقدام فرمایید.