جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تبلت Lenovo Miix 510 معرفی شد

کمپانی لنوو جدیدترین تبلت/نوت‌بوک خود را معرفی کرده که این محصول Lenovo Miix 510 نام دارد. دستگاه یاد شده یک تبلت قدرتمند شبیه به پی‌سی است که می‌توان صفحه‌کلید آن را جدا کرد. همچنین در بخش پشتی یک پایه‌ی نگه‌دارنده برای این محصول در نظر گرفته شده است. این دستگاه نسبت به Miix 310 اولیه که اوایل سال جاری معرفی شده بود، تفاوت دارد. محصول مورد بحث قابلیت اتصال به شبکه‌های وای‌فای و LTE را دارد و به همین دلیل در خانه و در حال حرکت می‌توان از آن برای وبگردی بهره برد. نمایشگر این دستگاه نیز کیفیت فول‌اچ‌دی داشته و ابعاد آن هم ۱۲.۲ اینچ است. پنل این نمایشگر از نوع لمسی بوده که با محافظ صفحه‌ی گوریلاگلس نیز پوشانده شده تا در برابر خط و خش مقاومت بیشتری داشته باشد.

در بخش پشتی این محصول دوکاره، یک دوربین با کیفیت ۵ مگاپیکسل قرار داده شده که این دوربین از ویژگی فوکوس خودکار نیز بهره گرفته است. در بخش جلویی دستگاه نیز یک دوربین ۲ مگاپیکسلی قرار داده شده که این دوربین نیز امکان فوکوس خودکار را داشته و می‌توان از آن به منظور برقراری تماس‌های تصویری بهره گرفت. در کنار این مشخصات، محصول یاد شده ۸ گیگابایت حافظه رم از نوع LPDDR4 داشته و حافظه‌ی داخلی ذخیره‌سازی آن نیز یک ترابایت و از نوع پرسرعت SSD است.

با توجه به ساختار این دستگاه، قطعا می‌توان در هر مکانی از آن استفاده کرد ولی در این رابطه میزان ظرفیت باتری از دیگر مشخصات فنی مهم‌تر به نظر می‌رسد. لنوو اعلام کرده که با باتری ۳۹ وات‌ساعتی تبلت/نوت‌بوک Miix 510 می‌توان به مدت ۷.۵ ساعت به طور مداوم با آن کار کرد.

وزن این محصول نیز بسیار قابل توجه است چراکه با وجود دوکاره بودن و سایز دستگاه زیر یک کیلوگرم وزن داتهش و نیز به همراه کیبورد حدود ۱.۳ کیلوگرم وزن خواهد داشت.

این محصول همچنین مجهز به درگاه USB 3.0 نوع C بوده که از این طریق هم به منبع تغذیه متصل می‌شود. علاوه بر این یک پورت معمولی USB 3.0 نیز برای این دستگاه در نظر گرفته شده است. از جمله دیگر درگاه‌های ارتباطی تبلت دوکاره‌ی جدید لنوو می‌توان به شکاف مخصوص کارت‌حافظه‌ی جانبی میکرو اس‌دی اشاره کرد. در نهایت بد نیست اشاره کنیم که این دستگاه مجهز به پورت ۳.۵ میلی‌متری نیز است که می‌توان از این طریق هدفون یا بلندگوهای دیگری را به این محصول متصل کرد.

Lenovo Miix 510

در بالا می توانید مشخصات کامل محصول جدید لنوو را مشاهده کنید. ذکر این نکته نیز ضروری به نظر می‌رسد که بدانید این محصول از قلم اکتیو‌ پن لنوو پشتیبانی می‌کند اما عملکرد این قلم روی دستگاه چندان هم بی نقص نیست. در ادامه می‌توانید تصاویر بیشتری از این محصول را مشاهده کنید .

لینک های مرتبط : نمایندگی لنوو