جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

معرفی انواع لپ تاپ لنوو

 انواع لپ تاپ لنوو ، شما کاربران گرامی می‌توانید با انتخاب آگاهانه‌ی مرکز تعمیرات لپ تاپ لنوو در کمترین زمان و با پرداخت هزینه مصوب، دستگاه معیوب خود را تعمیر کنید. مرکز تعمیرات لپ تاپ اصولی چون سرعت، کیفیت و دریافت هزینه مصوب (بر اساس نرخنامه ارائه شده از سوی اتحادیه) را سرلوحه واحد خدمات خود قرارداده و ارزیابی مستمر سطح کیفی خدمات را جهت رضایتمندی هر چه بیشتر مشتریان وظیفه خود می‌داند. احترام به مشتریان و هموطنان گرامی در کنار ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات، هدف مدیریت و کادر فنی مرکز تعمیرات لپ تاپ می‌باشد.

پیش از ذکر خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات لپ تاپ بهتر است با لپ‌تاپ‌های متفاوت ارائه شده توسط کمپانی لنوو آشنا شویم؛ آشنایی با انواع  لپ تاپ لنوو سبب می گردد تا خریدار با توجه به نیاز و کاربری خویش اقدام به انتخاب و تهیه دستگاه مورد نظر خود کند. انواع مدل های لپ تاپ لنوو با توجه به کاربری آن عبارت است از:

انواع لپ تاپ لنوو

لپ تاپ لنوو خانواده Thinkpad

شرکت لنوو با خریداری امتیاز بخش لپ تاپ شرکت IBM ، طراحی و ساخت این لپ تاپ ها را از آن خود ساخت و در حال حاضر طراحی و عرضه این لپ تاپ ها بجای امریکا در چین صورت می پذیرد. Thinkpad های جدید لنوو، شکلی تازه به لپ تاپ های قدیمی بخشیده و آنها را از حالت سنتی خارج ساخته است.

برخی از لپ تاپ های عرضه شده از سوی کمپانی لنوو دو منظوره هستند که هم کار تبلت و هم کار لپ تاپ را انجام می دهند. بد نیست بدانید که لپ تاپ های لنوو در سری L, W, S, E, X, T همگی از خانواده Thinkpad هستند. مدل های سری Twis، Yoga و Helix را نیز می توان در این دسته جای داد. از میان مدل های ذکر شده، سری های E, S,T و X در ایران رایج هستند.

لپ تاپ لنوو Thinkpad

سری T لپ تاپ لنوو:

به عنوان لپ تاپ هایی قدرتمند، مستحکم و با امکانات جانبی بالا شناخته شده اند که البته قیمت بالایی نیز دارند.

سری X لپ تاپ لنوو:

لپ تاپ هایی سبک هستند که این ویژگی آنها را برای کاربرانی مناسب می سازد که همواره در حال سفر و جابجایی هستند. باتری با عمر بالا، وزن کم و نمایشگرهایی با ابعاد کوچک از دیگر ویژگی های این یری از لپ تاپ های لنوو است.

سری S لپ تاپ لنوو:

این سری از لپ تاپ ها برای کارهای روزمره، اینترنت گردی، دیدن فیلم و گوش داده به موسیقی مناسب هستند. سبک بودن، وجود پردازنده سری U اینتل و کم مصرف بودن از دیگر ویژگی های ذکر شده برای این دستگاه است.

سری E لپ تاپ لنوو:

این سری از لپ تاپ های لنوو برای کارهای عمومی و روزمره عادی مناسبند. قیمت نسبتاً پایینی دارند که البته بی ربط به امکانات انها نیست. (امکانات کمی در مقایسه با سایر سری ها دارند.)

انواع لپ تاپ لنوو Ideapad

این سری از لپ تاپ های لنوو از سال ۲۰۰۸ وارد بازارهای جهانی شدند. طراحی این لپ تاپ ها جهت کاربری مشتریان عادی بود. قیمت مناسب، کیفیت خوب و استفاده از قطعات معقول در این دستگاه ها سبب گشته تا پرفروشترین های بازار ایران گردند. سری U, Z, W و Yoga و Flex در این دسته قرار می گیرند.

انواع لپ تاپ لنوو Ideapad

لپ‌تاپ لنوو سری B:

این سری از لپ‌تا‌پ‌های لنوو با قیمت مناسبی که دارند می‌توانند تأمین‌کنندۀ همه نیازهای کسب و کارهای کوچک باشند.

لپ‌تاپ لنوو سری Flex:

لپ‌تاپ‌هایی با آیتم چند حالته، این مدل‌های باریک و سبک دارای ویژگی ۱۰ نقطه‌ای چند لمسی و باتری برای تمام روز می‌باشند. لپ‌تاپ‌های Flex لنوو در دو حالت مختلف کار می کنند: ۱٫ کلاسیک برای بهره‌وری در حالت حرکتی و ۲٫ ایده آل برای تجربه صفحه لمسی.

لپ‌تاپ لنوو سری G:

این سری از لپ‌تاپ‌های لنوو برای کارها و امور روزمره مناسب می‌باشند به ویژه آن‌که از قیمت مناسبی نیز برخوردارند و احتمالاً با بودجۀ بسیاری از خریداران سازگاری داشته باشند.

لپ‌تاپ لنوو سری S:

Ultraportable هایی برای سطح ورودی هستند؛ این Ultraportable ها به شما بهترین راندمان، بهترین طول عمر باتری و طراحی شفاف را ارائه می‌دهند و با وجود آن‌ها شما قادر خواهید بود به صورت آنلاین و بی‌هیچ آسیبی به کارهای خود رسیدگی نمایید.

لپ‌تاپ لنوو سری Y:

لپ‌تاپ‌های سری Y لپ‌تاپ‌های چند رسانه‌ای عالی با راندمان بالا می‌باشند که مناسب فعالیت‌های چند رسانه‌ای و بازی هستند. مزیت‌های سری Y عبارتند از: دارا بودن سریع‌ترین پردازنده و آخرین تکنولوژی گرافیک، شفافیت بالا، صدایی با کلاس استودیو.

لپ‌تاپ لنوو سری Z:

 لپ‌تاپ‌های سری Z، لپ‌تاپ‌هایی مناسب برای سرگرمی می‌باشند. این سری از لپ‌تاپ‌ها برای عملکرد و توازن میان راندمان، طراحی رنگی و قیمت بهترین هستند. اگر به دنبال لپ‌تاپی با این ویژگی هستید، پیشنهاد  ما برای شما سری لپ‌تاپ‌های Z لنوو می‌باشد. با این لپ‌تاپ شما از امکانات موجود در آن لذت برده و می‌توانید از آن به خوبی بهره ببرید.

انواع لپ تاپ لنوو خانواده Essential

این سری از لپ تاپ های لنوو را می توان در دسته لپ تاپ های روزمره و برای کاربری عام قرار داد. سری لپ تاپ های این خانواده عبارتند از: B, V, G . در بین این سه سری، سری Gبالاتر است. سری های دیگر یعنی B و V لپ تاپ هایی برای کاربری تجاری هستند. این سری ها از نظر کانفینگ و قیمت نسبتاً مناسب هستند و در حال حاضر سری G انها پرفروش تر است.

خدمات تخصصی واحد تعمیرات لپ تاپ لنوو

  • تعمیر مادربرد لپ تاپ لنوو
  • نصب نرم‌افزارهای سازگار با ساختار لپ تاپ لنوو
  • تعمیر لپ تاپ لنوو در بخش گرافیکی و در صورت لزوم تعویض چیپ گرافیگ لپ تاپ لنوو (VGA)
  • سرویس های نرم افزاری لپ تاپ لنوو: نصب ویندوز، درایورها و کلیه نرم‌افزارهای عمومی و تخصصی لپ تاپ لنوو
  • بررسی همه جانبه‌ قطعات الکترونیکی و تعویض آنها در صورت لزوم
  • به‌روز رسانی انواع بایوس لپ تاپ لنوو و نیز گشایش قفل لپ تاپ لنوو
  • بررسی همه جانبه‌ی صفحه نمایش لپ تاپ لنوو به منظور پیشگیری از سوختگی پیکسل یا ضعیف و کم نور شدن فلورسنت و مشکلات های‌ولتاژ و …
  • تعمیرات هارد لپ تاپ لنوو: گشایش و به‌روز رسانی انواع پسورد بایوس و هارد در لپ تاپ لنوو
  • تعمیر و ترمیم شکستگی در ناحیه‌ لولا و قاب و نیز تعویض قاب انواع لپ تاپ لنوو
  • بررسی همه جانبه هارد از نظر صحت سیلندر و مکانیک هارد لپ تاپ لنوو
  • خدمات تخصصی تعمیرات و تعویض صفحات نمایش اعم از LCD و LED انواع لپ تاپ لنوو
  • ترمیم و تعمیر هارد دیسک لپ تاپ لنوو (مکانیکی و الکترونیکی)… سیلندر، برد، رفع بدسکتور
  • بازیابی اطلاعات و تست سلامت انواع هارد دیسک
  • تعمیرات و بازیابی باتری انواع لپ تاپ لنوو وایو (تعویض سلول جهت رفع مشکل تخلیه سریع باتری و تعمیر برد جهت رفع مشکلاتی از قبیل عدم برقراری ارتباط با دستگاه و.. )
  • تعمیر تخصصی انواع شارژر لپ تاپ لنوو (آداپتور لپ تاپ لنوو)
  • تعمیرات کیبورد لپ تاپ لنوو: تعمیرات کی‌بورد و تعویض کی‌بورد انواع لپ ‌تاپ (نوت بوک)

نمایندگی تعمیرات لپ تاپ

نمایندگی تعمیرات لپ تاپ ارائه دهنده تمامی خدماتی است که ممکن است کاربران و علاقمندان هر یک از لپ تاپ های لنوو به آنها نیاز داشته باشند. کاربران گرامی می توانند با حضور در نمایندگی تعمیرات لپ تاپ لنوو و مراجعه به پارت مرتبط با دستگاه خویش خدماتی نظیر بازیابی اطلاعات، تعمیر دستگاه ها، تعویض قطعات، ترمیم و لحیم کاری قطعات و مواردی از این دست را دریافت نمایند. کلیه سرویس‌های مرکز تعمیرات لپ تاپ به دست کارشناسانی انجام می‌پذیرد که ضمن دارا بودن مدارک دانشگاهی، با حضور در دوره‌های تخصصی و بین‌المللی دانش فنی مورد نیاز را کسب نموده‌اند.

نکته شایان ذکر در باب هر دو بخش -فروش و تعمیر- آن است که شما مشتریان گرامی می‌توانید تخصصی‌ترین اطلاعات موجود در هر دو  زمینه را (نظیر شیوه‌‌های صحیح استفاده از دستگاه، جدیدترین لپ تاپ های عرضه شده به بازارهای جهانی، ویژگی‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری هر یک از لپ تاپ ها و…) از کارشناسان حاضر در مرکز تعمیرات لپ تاپ کسب نمایید.

نمایندگی اصلی مادربرد / نمایندگی اصلی بازیابی اطلاعات / نمایندگی اصلی آل این وان / نمایندگی اصلی تی وی مانیتور / نمایندگی اصلی ویدئو پروژکتور  / نمایندگی اصلی نوت بوکتعمیرات لپ تاپ

 تعمیرات لپ تاپ اپل / تعمیرات لپ تاپ ایسوس / تعمیرات لپ تاپ ایسر / تعمیرات لپ تاپ دل / تعمیرات لپ تاپ اچ پی / تعمیرات لپ تاپ فوجیتسو / تعمیرات لپ تاپ لنوو / تعمیرات لپ تاپ پاناسونیک / تعمیرات لپ تاپ توشیبا / تعمیرات لپ تاپ شارپ / تعمیرات لپ تاپ ال جی / مرکز تعمیرات نوت بوک / تعمیرات لپ تاپ سونی / تعمیرات لپ تاپ سامسونگ / تعمیر لپ تاپ ایسوس /

تعمیر لپ تاپ ایسر / تعمیر لپ تاپ اپل / تعمیر لپ تاپ دل / تعمیر لپ تاپ فوجیتسو / تعمیر لپ تاپ اچ پی /  تعمیر لپ تاپ لنوو / تعمیر لپ تاپ ال جی / تعمیر لپ تاپ سامسونگ / تعمیر لپ تاپ شارپ / تعمیر لپ تاپ سونی / تعمیر لپ تاپ توشیبا / تعمیر لپ تاپ پاناسونیک